Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zierkiewicz E., Kowalczyk I. - Kobieta w kulturze

09-03-2012, 20:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 2110848320
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 9   
Koniec: 10-03-2012 14:05:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- kurierem
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
Kupony rabatowe
Przy zakupach powyżej 150 zł oprócz darmowej wysyłki dostaną Państwo kupon o wartości 15 zł na kolejne zakupy. Przy zakupach powyżej 500 zł otrzymają Państwo kupon o wartości 50 zł.
Darmowa wysyłka
Aby zachęcić Państwa do zakupów w naszym sklepie, gwarantujemy darmową wysyłkę klientom, którzy zakupią u nas książki (jedną pozycję lub więcej) kosztujące łącznie co najmniej 100 zł. Darmowa wysyłka nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Agnieszka 38[zasłonięte]973
gg Małgorzata 38[zasłonięte]784
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Zierkiewicz Edyta, Kowalczyk Izabela (red.) - Kobiety w kulturze popularnej
ISBN: 838[zasłonięte]6312
Wymiar: 165 x 230 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 134
Waga: 0,30 kg
Indeks: 0012/11/0083
Ocena: Bardzo dobry -
Rok wydania: 2002
Wydawca: Konsola
Rodzaj okładki: Miękka z obwolutą
Stan: Używana
Autor: Zierkiewicz Edyta, Kowalczyk Izabela (red.)

Opis książki

Książka zwraca uwagę na problematykę kobiety w dzisiejszym świecie. Porusza, również temat zmieniającego się modelu kobiecości na przestrzeni lat w kulturze popularnej świata.
Zwrócenie uwagi na problematykę kobiecą w kulturze popularnej wydaja się dzisiaj szczególnie ważne. W Polsce po 1989 r. silnie lansowany jest konsumpcyjny model życia, a z nim związany jest rozwój kultury popularnej. Prasa kobieca, dyskurs mody i reklamy, a także popularne programy telewizyjne, seriale teleturnieje dziś są już w naszej rzeczywistości tak powszechne, że nawet nie zastanawiamy się nad tym, że stworzony nowy kontekst do postrzegania i definiowania naszej tożsamości.

Uwagi:


Obwoluta i kartki lekko zakurzone. Książka pobiblioteczna, zawiera pieczątki i adnotacje biblioteczne oraz naklejkę biblioteczną na oprawie.