Aktualny numer telefonu oraz adres e-mail znajduje się na str. "O mnie". Prosimy pamiętać, iż telefony odbieramy wyłącznie w godzinach pracy sklepu, w dni robocze. Godziny otwarcia sklepu podano na str. o mnie. Polecamy kontakt poprzez "Zadaj pytanie Sprzedającemu", na maile odpisujemy zazwyczaj w przeciągu jednego dnia roboczego.
Do każdego zakupu dołączony jest dowód zakupu - paragon lub FV. Bardzo prosimy by bezpośrednio po zakupie podawać poprawne i pełne dane do faktury VAT.
Pełne dane do przelewu oraz podstawowe informacje na temat transakcji otrzymują Państwo w Wiadomości od Sprzedającego wysyłanej automatycznie przez serwis alle
O nadaniu paczki informujemy poprzez wiadomość e-mail, ponadto Kupujący w Wiadomości od Sprzedającego otrzymuje link do strony www, na której może śledzić status transakcji, a także dokonać np. zmiany adresu.
|