Zestaw zewnętrznych uszczelnień półosi przednich mostów DANA 30 i DANA 44 firmy AlloyUSA (USA).
Napraw to co producent w poszukiwaniu oszczędności ZKASZTANIŁ!!!
Producenci (m.in. Chrysler - Jeep) w poszukiwaniu oszczędności zrezygnowali z zewnętrznych uszczelnień półosi w przednich mostach DANA 30 i DANA 44. Mosty te posiadają jedynie wewnętrzne uszczelnienia półosi chroniące przed wyciekiem oleju z mechanizmu różnicowego.
Co się dzieje przy braku zewnętrznych uszczelnień zastąpionych przez tandetne plastikowe, nieszczelne odrzutniki błota? W pochwach półosi mostu smiało z zewnątrz wlewa się i gromadzi wszystko to po czym jeździsz!!! Bród, woda, błoto. Koroduje obudowa mostu, wewnętrzne części przednich półosi, wydatnie skraca się żywotność wewnętrznych uszczelniaczy które do prawidłowej wymiany wymagają rozbiórki całego mostu!
Troche dziwne jak na "prawdziwą" Amerykańską terenówkę???
Aplikacja to m.in:
- Jeep Wrangler (YJ, TJ) 1[zasłonięte]987-20
- Jeep Cherokee (XJ) 1[zasłonięte]984-20
- Jeep Grand Cherokee (ZJ) 1[zasłonięte]993-19
Zestaw przeznaczony jest do fabrycznych polosi!
Uwaga: do starszych mostów (YJ do 1995r, XJ do 1991r) z "disconnectem" (rozłączna półoś) zestaw pasuje tylko do strony bez disconnecta. Oczywiście w pełni pasuje po wymianie półośki rozłącznej na zwykłą!
Posiadamy również wersję tych uszczelniaczy do Jeepa Wranglera JK (po 2007 roku, grubsze półosie) - proszę o podanie tej informacji po zakupie w uwagach do sprzedającego!
Zestaw uszczelniaczy AlloyUSA eliminuje ten problem. Zawiera podwójne uszczelnienie półosi umieszczone w aluminiowym korpusie instalowanym w pochwie mostu.
W cenie kompletny zestaw na przedni most - 2 uszczelniacze. Po założeniu uszczelniaczy i półosi należy uszczelnienie nasmarować poprzez kalamitkę!
|