Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zeszyty Prasoznawcze Nr 1. Mediatyzacja...

28-06-2015, 18:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.70 zł     
Użytkownik SklepBookmaster
numer aukcji: 5404379916
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 28-06-2015 17:55:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 17.00
telefon
(22)[zasłonięte]428-25
(22)[zasłonięte]490-41
email
[zasłonięte]@bookmaster.pl
godziny otwarcia punktu odbioru zamówień
Pon - Pt 08:00 - 17:00
adres

Bookmaster
Anielewicza 37
01-057 Warszawa

Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty lub wybrania formy płatności z pobraniem.
Paczki wysyłamy



Dokonanie zakupu oznacza akceptację warunków zamieszczonych w regulaminie zakupów, w zakładce "o mnie". UWAGA: W przypadku aukcji na produkt dostępny w wielu wariantach kolorystycznych itp. wybór jest losowy!

Kupując na wielu aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz!

Zeszyty Prasoznawcze Nr 1. Mediatyzacja życia - zjawisko i konteksty


ZESZYTY PRASOZNAWCZE są najstarszym polskim czasopismem naukowym poświęconym społecznym, psychologicznym, politycznym, językoznawczym, prawnym, ekonomicznym, technologicznym, organizacyjnym i zawodowym aspektom komunikowania masowego, a w szczególności: prasy drukowanej, radia, telewizji i innych mediów masowych.
W numerze m.in.:

    Michał Drożdż, Jerzy Smoleń, Od redaktorów
    I. ZJAWISKO
    Michał Drożdż, The mediatization of life - an attempt to capture the phenomenon
    Ignacy S. Fiut, Ontologia komunikowania. Próba projektu
    Bernadetta Cich, Mediatization of life - in the process of ceaseless trans coding
    Katarzyna Kopecka-Piech, Mediatyzacja przez aplikatyzację. Mobilna hybrydyzacja, wielozadaniowość i współdzielenie
    Malwina Popiołek, Serwisy społecznościowe w przestrzeni internetowej -(social)mediatyzacja życia codziennego
    II. DYSKURSY
    Agnieszka Ogonowska, Kompetencje medialne i informacyjne: wybranemodelowe ujęcia i koncepcje
    Wiesława Woźniak, Moralne dyskursy mediatyzacji
    Weronika Madryas, Znaczenie nowych nowych mediów w procesie zarządzania informacją
    Mariusz Makowski, Ekspert w mediach czy "ekspert" - interakcja między specjalistą, dziennikarzem i odbiorcą
    Anna Lusińska, Ważnośćmediacji w sporze propagowana w mediach masowych na przykładzie rządowej kampanii społecznej "Masz prawo do mediacji"
    III. KONTEKSTY
    Jerzy Smoleń, Death and dying in mass media aspects
    Karolina Albińska, Radioodbiornik - towarzysz codzienności. O "morning show" w ujęciu diachronicznym
    Agnieszka Łukasik-Turecka, Audytywna reklama wyborcza - przeżytek czy konieczność?
    Wojciech Furman, Czy można odróżnić działania public relations od stronniczego dziennikarstwa?
    Katarzyna Drąg, Rycerze pióra? Micha Bałucki dziennikarz o etosie dziennikarzy
    Renata Szczepaniak, "Plemiona sieci" - Internet jako medium społeczne i kulturowe
ISSN 0[zasłonięte]555-00, e-ISSN 2[zasłonięte]299-63



Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3914-4
  • liczba stron: 224
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2015
Wróć na początek aukcji