Wielkie otwarcie,najniższe ceny,Zapraszamy do zakupów!!!
Hurtownia Motoryzacyjna "Recar" wita na swoich aukcjach!!!
Firma RECAR istnieje od 1995 roku. Początki jej istnienia to sprzedaż części do samochodów produkcji polskiej, szczególnie do samochodów dostawczych. Następnie rozszerzyliśmy asortyment o części do zamochodów zaganicznych - europejskich, japońskich i koreańskich.Od tego roku próbujemy swoich szans w internecie,mamy świetne ceny!!!
Posiadamy kilka własnych punktów sprzedaży (Nysa, Kłodzko, Kędzierzyn-Koźle,Ząbkowice Śląskie,Legnica) oraz sieć autoryzowanych przedstawicieli na terenie całego kraju.
Obecnie firma sprzedaje części do samochodów osobowych i dostawczych produkcji polskiej, europejskiej, japońskiej i koreańskiej.
Ponadto w naszej ofercie znajdziesz:
• akumulatory • filtry, oleje • amortyzatory, tłumiki • lampy, reflektory • zderzaki, atrapy • akcesoria samochodowe
Firma RECAR jest autoryzowanym przedstawicielem:
• CENTRA - akumulatory • WF Sędziszów - filtry • MARIX - tłumiki, elementy wydechu
.
ZNZ1
Zapraszamy!
PRZEDMIOTEM AUKCJI sa NOWE
TULEJE wah. - 2szt
SWORZNIE wah. - 2szt
ŁĄCZNIKi stabilizat. - 2szt
KONCOWKI drazka - 2szt
do samochodu VW GOLF II III VENTO SEAT !
amortyzatory,lampy,klocki,zderzaki,reflektory,lusterka,chlodnice i uklady hamulcowe na innych naszych aukcjach
ZASTOSOWANIE:
VW:
GOLF II 1[zasłonięte]988-19 JETTA II 1[zasłonięte]984-19
GOLF III 1[zasłonięte]992-19 OPRÓCZ 16V/VR6/GTI, 2.9 VR6 VENTO 1[zasłonięte]992-19 OPRÓCZ 16V/VR6/GTI, 2.9 VR6
SEAT:
TOLEDO 1[zasłonięte]991-19 OPRÓCZ 2.0 16V CORDOBA 1[zasłonięte]993-19 IBIZA 1[zasłonięte]993-19
ZDJĘCIA:
Uwaga!
W razie jakichkolwiek pytań lub niepewności prosimykontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailem.
Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!
UWAGA
INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAMÓWIONEGO TOWARU.
Do wszystkich zakupionych u nas części do paczki dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub Faktury Vat.
Przy zakupie większej ilości przedmiotów możliwa jest wysyłka w jednej paczce.W tym przypadku koszt przesyłki należy ustalić ze sprzedawcą poprzez e-mail.
SPOSÓB POSTĘPOWANIA PRZY ODBIORZE PACZKI OD KURIERA
W obecności kuriera nalezy ją otworzyć i sprawdzić jej zawartość pod względem zgodności z zamówieniem i nienaruszonej zawartości. Jeżeli zawartość jest niezgodna z zamówieniem lub jest uszkodzona nalezy dokladnie opisać uszkodzenie lub niezgodność w protokóle. UWAGA:data i godzina spisania i zgłoszenia szkody musi być taka sama jak data i godzina odbioru paczki w liście przewozowym. Protokol musi być podpisany przez odbiorce i kuriera.
Następnie nalezy zglosić szkode u Nas opisujące całe zajście i przedstawić propozycję załatwienia problemu. W przypadku gdy gdy data odbioru towaru będzie różna z datą dostawy lub protokół szkody zostanie wypełniony niedokładnie reklamacje nie bedą przez Nas uwzględnione i należy je zalatwić bezpośrednio z firmą kurierska,która dostarczyła paczkę.
REKLAMACJE:
W wyniku wystąpnienia nieprawidlowego dzialania zakupionego u nas towaru należy zgłosić reklamacje na piśmie do siedziby sprzedawcy. Sprzedający zobowiązuje sie do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji towaru nalezy odeslać na adres sprzedającego w oryginalnym fabrycznym opakowaniu wraz z formularzem reklamacji i dowodem zakupu(paragon fiskalny lub faktura Vat). Towar powinien byc odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu(uszkodzony towar podczas przesyłki nie będzie podlegal wymianie).
Towar jest dostarczany i odbierany z serwisu sprzedającego na koszt kupującego.
|