WITAMY SERDECZNIE
PRZEDMIOTEM AUKCJI SĄ
ZESTAWY USZCZELEK RENOMOWANEJ AMERYKAŃSKIEJ FIRMY
![](http://elektromar2.republika.pl/foto/OREGON1.jpg)
ZASTOSOWANIE
SILNIKI HONDA
GX240
![](http://elektromar2.republika.pl/foto/OREGONBANNER.jpg)
ZESTAW USCZELEK NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
zestaw zawiera 8 elementów
MADE IN USA
KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW NA NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYLKE PŁACISZ TYLKO RAZ
OREGON
to światowy lider w produkcji układów tnących i akcesoriów do urządzeń leśno - ogrodniczych.
Produkty OREGON to:
- najlepsza jakość,
- wysoka wydajność cięcia,
- bezpieczeństwo pracy,
- niskie ryzyko odbicia,
- komformt pracy dzięki niskiemu poziomowi wibracji,
- najlepsze właściwości smarujące, przedłużające żywotność produktów,
Jeśli szukasz części do innych urządzeń budowlanych lub ogrodniczych, sprawdź Nasze aukcje lub napisz email. Oferujemy: świece zapłonowe NGK, BOSCH, CHAMPION, fajki świec
tłoki - AIP-GM-METEOR, cylindry, pierścienie tłokowe, korbowody, łożyska, uszczelniacze, komplety uszczelek
oleje, smary
filtry powietrza, oleju, paliwa, przewody paliwa
sprężyny rozruszników, sprzęgła, pasy klinowe, amortyzatory
membrany gaźników WALBRO, ZAMA, TILLOTSON, BING, zestawy naprawcze gaźników
bębny sprzęgła, zębatki, łańcuchy tnące, prowadnice, pilniki f-my OREGON
noże tnące do kosiarek, mocowania noży tnących, tarcze tnące wykaszarek, żyłki tnące
oraz wiele innych części do urządzeń budowlanych i ogrodniczych
SERWIS
Prowadzimy profesjonalny serwis i doradztwo
Husqvarna
Stihl
Partner
Alko
Stiga
Briggs&Stratton
Tecumseh
Honda
Makita
SERWIS-CZEŚCI
[zasłonięte]@elektro-mar.com.pl
![](http://elektromar2.republika.pl/foto/logos.gif)
DLACZEGO WARTO KUPIĆ U MNIE ?
SPRZET JEST FABRYCZNIE NOWY I W ORGINALNYM KARTONIE.
PRZED WYSYŁKA TOWAR JEST SPRAWDZANY POD WZGLEDEM TECHNICZNYM.
SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY
AUTORYZOWANY DEALER STIGA, MAKITA, FOGO, OREGON
WYSYLKA KURIERSKA TYLKO 13,-
ODBIÓR OSOBISTY W WOJKOWICACH KOŚCIELNYCH
F-V LUB PARAGON
Nasz sklep stacjonarny
![](http://elektromar2.republika.pl/szablon1/sklep.jpg)
Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru. Odpowiedni formularz posiada kurier. Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.
![](http://sps.net.pl/pimgs/gbrsb.gif) |
GALERIA |
elektro-mar2 - W Y B R A N E O F E R T Y |
© 2[zasłonięte]005-20 Net_Studio |
? |
|
|
|
![](http://sps.net.pl/pimgs/gbrsb.gif) |