. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1. Talisman Magia i Miecz
Wyprawa do krainy smoków i magii!
W tej pełnej przygód grze wyruszysz na niebezpieczną wyprawę po największy skarb, legendarną Koronę Władzy. Wcielisz się w wojownika, kapłana, czarnoksiężnika lub jednego z pozostałych jedenastu bohaterów władających magią lub mieczem.
Droga do korony jest jednak zdradziecka. Według podań, w krainie leżącej za Tajemnymi Wrotami ochroni cię tylko legendarny Talizman. Odnalezienie takiego artefaktu to nie lada wyczyn: na każdym kroku będą cię prześladować potwory, pułapki i złowroga magia.
Zbierz w sobie odwagę! Będzie ci potrzebna, jeśli chcesz pokonać wrogów, zagarnąć koronę i wypełnić swoje przeznaczenie!
Nowa edycja ma zasady bardzo zbliżone do oryginalnej "Magii i Miecz", jest jednak fantastycznie wydana - w pełnym kolorze, na twardym papierze, w solidnym pudełku. To zupełnie nowa jakość "MiM'a". Wydawca planuje także wypuszczenie dodatków w języku polskim.
Na czym gra polega?
Każdy z graczy wciela się w jednego z poszukiwaczy przygód i wędrując po barwnej planszy, pełnej niebezpieczeństw krainie, zdobywa doświadczenie, rozwija umiejętności swojej postaci, odnajduje albo kupuje przedmioty i przeżywa niezwykłe przygody. Celem każdego gracza jest odzyskać, jako pierwszy, starożytny artefakt.
Pudełko zawiera:
14 kart poszukiwaczy
104 karty przygód
24 karty zaklęć
28 kart ekwipunku
4 karty talizmanów
4 karty ropuch
4 karty charakteru
18 plastikowych figurek
6 sześciościennych kości
40 żetonów siły
40 żetonów mocy
40 żetonów życia
30 sztuk złota
36 żetonów losu
instrukcja
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Talisman Magia i Miecz - Pani Jeziora
Czy zdobędziesz Miecz Prawdy?
Duchy światłości i siły ciemności gromadzą się, przywołane przez moce tak stare jak sam czas. Granica między niebiosami, a otchłanią została wyznaczona.
Nadciąga wojna!
Nadchodzi dzień Sądu Ostatecznego…
Talisman: Magia i Miecz Pani Jeziora wprowadza do gry nowe mechanizmy, postacie, zdarzenia, dzięki którym gracze będą w stanie sami zadecydować jak dalej potoczą się losy krain Magii i Miecza. To tylko od ich postawy wobec przedstawionej sytuacji, w zależności czy dołączą się do Zastępów Niebieskich, czy do Piekielnego Legionu, czy do Głosiciela Prawa, okaże się czy krainy przetrwają kryzys, czy nie, czy też przetrwają, ale nie w taki sposób w jaki by chciały. Czy też zignorują zagrożenie i staną się kolejnym elementem łańcuchu Marszu Potępieńców?
Pudełko zawiera:
72 karty Przygód
16 kart Czarów
24 karty zadań Czarownika
12 kart Stajni
3 karty Alternatywnych Zakończeń
4 karty neutralnego charakteru
4 karty i figurki Poszukiwaczy
Instrukcja