Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZESTAW NR4 SILNIK+SKRZYNIA+PALIWO+UKŁ WSPOMAGANIA

20-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 187 zł     
Użytkownik ekoblysk
numer aukcji: 2040953604
Miejscowość BUKOWNO
Wyświetleń: 48   
Koniec: 20-01-2012 14:42:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



 
 

FHU EKO-BŁYSK

TOMASZ LEKKI


32-332 BUKOWNO

ul.Sosnowa 9

 

TELEFON


+ 48 [zasłonięte] 323 362


E-MEIL


 [zasłonięte]@o2.pl

 


 
Poczta POLSKA

WPŁATA NA KONTO
PRIORYTET
0,00 zł

ZA POBRANIEM
18,00 zł

KURIEREM


Wpłata na konto

17,00 zł

Przesyłka pobraniowa

22,00 zł
 


 

73 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003047


mBank - Multibank

56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460542


.

 


 

DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO

ZESTAWU CERAMIZERÓW

NR 4

SILNIK+SKRZYNIA+ PALIWO+ Układ WSPOMAGANIA

w cenie  186,99zł

Przy wpłacie na konto Wysyłka GRATIS Pocztą Polską

+

GRATISY do WYBORU

ELEKTONICZNY

PRÓBNIK NAPIĘCIA

Z WYŚWIETLACZEM LCD O ZAKRESACH

                    OD 12V DO 220V 


Brelok szukający KLUCZY

 

Taśma izolacyjna 10 m czarna 

(made in japan)



Magnetyczna podkładka
pod magnes anteny CB

 


 

Firma Handlowa-Usługowa EKO-BŁYSK

Tomasz Lekki

32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9

NIP 637[zasłonięte]011-89

 

…
 


 

Firma Handlowa-Usługowa EKO-BŁYSK

Tomasz Lekki

32-332 Bukowno ul. Sosnowa 9

NIP 637[zasłonięte]011-89

 

Dla Państwa wygody możliwość wpłaty w  PKO BP lub mBANK

Oddziały PKO - bez prowizji !!

PKO BP o/OLKUSZ 73 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4300002 [zasłonięte] 003047


mBank - Multibank

mBank            56 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 460542


Tel.662 323 362

  e-mail [zasłonięte]@o2.pl



 


 

 


 Jestem autoryzowanym dystrybutorem CERAMIZERÓW

Posiadam zawsze świeży towar mam dostawę przynajmniej raz w tygodniu.

ZAPRASZAM DO ZAKUPU

 

Sprzedaż prowadzimy na terenie całego KRAJU

wysyłamy w dniu wpływu na konto

lub potwierdzeniu wysyłki

za pobraniem



 


 

 


KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:

  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju. 
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.                               
  4. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  5. Zmniejsza zużycie oleju. 
  6. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  7. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  8. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  9. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  10. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
  11. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.  
  12. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  13. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  14. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  15. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km 
  16. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  17. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  18. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  19. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  20. Chroni środowisko naturalne.   


    KORZYŚCI z zastosowania ceramizera do skrzyń biegów, przekładni, mostów:
  21. Ułatwia zmianę biegów.
  22. Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
  23. Zmniejsza wibracje i hałas.
  24. Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
  25. Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
  26. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  27. Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
  28. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  29. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
  30. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
  31. Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.    
  32. W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
  33. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
  34. Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
  35. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami
    chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
  36. Chroni środowisko naturalne.
  37. Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
  38. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
  39. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.


Uwaga: nie stosować do automatycznych skrzyń biegów.
  1.  

  2. KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym: 

  3. Regeneruje układ zasilania  paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
  4. Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie  części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
  5. Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
  6. Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
  7. Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
  8. Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
  9. Zmniejsza hałas i dymienie.
  10. Utrzymuje układ zasilania w czystości.
  11. Usuwa nagar z komory spalania.
  12. Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
  13. Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
  14. Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
  15. Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
  16. Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
  17. Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
  18. Chroni środowisko naturalne. 
  19. Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
  20. Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.
  21. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów.

  

KORZYŚCI z zastosowania ceramizera do hydraulicznych układów wspomagania kierownicy:

  1. płyn, olej do wspomagania kierownicy - dodatekRegeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu.
  2. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni -gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
  3. Utrzymuje nowe jak i używane urządzenia w jak najlepszym stanie.
  4. Zapobiega powstawaniu rdzy i korozji.
  5. Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
  6. Zapewnia płynną i cichą pracę układu wspomagania w każdych warunkach.
  7. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  8. Zmniejsza współczynnik tarcia (do wartości 0,02 tj. 10-krotnie mniej niż przy styku „stal-stal”), tym samym obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
  9. Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu.
  10. Mikrotwardość 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 450 kg/mm2) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kg/mm2).
  11. Chroni środowisko naturalne.
  12. Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®

 Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.

Regeneracja przeprowadzana jest bez demontażu urządzeń, w trakcie ich normalnej eksploatacji. Procesy termodynamiczne zachodzące na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali. W celu zwiększenia tarcia przez pierwsze 200 km jazdy z preparatem nie należy przekraczać 2700 obr/min.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Ilość oleju w silniku w litrach

 

2-8 l

 

9-16 l

 

17-24 l

 

25-33 l

 

Przy przebiegu: 5-50 tys. km

 

0,5 doz.

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

Przy przebiegu: 50-300 tys. km

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

Przy przebiegu: powyżej 300 tys. km

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 

5 doz.

 

Preparat można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z producentem Auto-Repair®

OPAKOWANIE ZAWIERA:

Jeden 5 ml dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu.


http://www.ceramizer.pl/images/stories/sciagnij/1c.jpg


ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Auto-Repair®.
  2. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z preparatem.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
    Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  4. W trakcie pełnej obróbki (1500 km) nie wymieniać oleju.
  5. Stosować razem z Auto-Repair® do paliwa, skrzyń biegów, tylnich mostów.

INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 90 oC, (np. po jeździe lub, co najmniej po 10-cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wy�ączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać ostrożnie 200 km (nie koniecznie jednorazowo), nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 2700 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km / h. Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4-godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
  7. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) należy eksploatować silnik (tak jak przy docieraniu) w ciągu 25 mth (niekoniecznie jednorazowo), z ograniczoną prędkością obrotową silnika do 2700 obr./min.
  8. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4-ech godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  9. Dla silników, których praca ujęta jest w motogodzinach (mth) po wykonaniu pracy 25 mth można eksploatować silnik bez ograniczeń. Zaleca się jednak nadal łagodne traktowanie silnika do momentu przepracowania w sumie 250 mth, czyli do całkowitego zakończenia procesu ceramizacji par tarcia.
  10. W przypadku stosowania zwiększonej ilości preparatu ( np. 2 dawek ) zaleca się zastosowanie pierwszej dozy (według załączonej instrukcji), a nastepnie po przejechaniu ok. 500 km zastosowanie w ten sam sposób drugiej (kolejnej) dozy (zwiększa to efektywność  tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia).

UWAGI:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Auto-Repair®. Inaczej skuteczność obróbki Auto-Repair® będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Auto-Repair®.
  3. Preparat Auto-Repair® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  4.  W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
  5. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem Auto-Repair® wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.

 
 

Zasady stosowania w skrzyniach biegów, mostach, przekładniach

 Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów.
  2. Można stosować z każdym rodzajem oleju przekładniowego i stosować do wszystkich rodzajów przekładni i reduktorów.
  3. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się.
  6. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia) lub do 100 000 km przebiegu.
  7. Ceramizację powierzchni ceramizerem® można powtarzać wielokrotnie.
  8. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z jego producentem.

ILOŚĆ PREPARATU (liczbę dozowników), potrzebną do ceramizacji powierzchni par tarcia, określa tabela:

Ilość oleju w skrzyni lub przekładni w litrach.

 

1-2 l

 

2-5 l

 

5-8 l

 

8-11 l

 

Ilość dozowników (doz.)

 

1 doz.

 

2 doz.

 

3 doz.

 

4 doz.

 


OPAKOWANIE ZAWIERA:
  1. Jeden 5 ml dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu.

     

  2. Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
  1. Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach przebiegu.
    -W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100 -200 km zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
    -W przypadku, gdy po przejechaniu 100 – 200 km nie daje się zauważyć żadna poprawa pracy mechanizmu - może to świadczyć, że dokonano błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub dowodzi, że urządzenie może być uszkodzone mechanicznie.
  2. W przypadku zespolonych skrzyń biegów (układów napędowych) -  zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  3. W przypadku skrzyń biegów i przekładni stosowanych w sporcie motorowym i w ekstremalnych warunkach eksploatacji, zaleca się podwojenie dozy ceramizera®.
  4. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z ceramizerem®.
  5. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  6. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 250 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  7. Stosować razem z ceramizerem® do paliwa i silników.
INSTRUKCJA DO SKRZYŃ BIEGÓW, TYLNYCH MOSTÓW:
  1. Rozgrzać olej w skrzyni biegów, tylnym moście - przejeżdżając kilka km.
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni biegów lub korek wlewu oleju do tylnego mostu i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Przejechać jednorazowo odcinek nie mniejszy niż 10 km z prędkością do 90 km/h. oraz 100 - 300 m na wstecznym biegu.
  6. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

INSTRUKCJA DO REDUKTORÓW:

  1. Rozgrzać olej w reduktorze – uruchomić reduktor na co najmniej 30 min.Zatrzymać reduktor.
  2. Odkręcić korek wlewu oleju do reduktora i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu oleju (przestrzegając wymaganego poziomu oleju).
  3. Zakręcić korek wlewu oleju
  4. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 60 godzin pracy reduktora w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.

NIE STOSOWAĆ:

  1. do automatycznych skrzyń biegów,
  2. w sprężarkach śrubowych.
UWAGI:
  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed stosowaniem ceramizera®. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem® będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (np. wyłamany ząb, głębokie rysy, znaczne zużycie itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem®.
  3. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
BEZPIECZEŃSTWO:
  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  4. Chronić przed dziećmi.
BADANIA:

Skuteczność potwierdzona w testach
Preparat chroniony patentami.

GWARANCJA skuteczności i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej na 100 000 km przebiegu. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Ceramizer do skrzyń biegów.


  Zasady stosowania preparatu do paliwa

OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Jeden 5 ml dozownik z preparatem.

     

  2. Niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Stosować, co 10 tys. km.
  2. Uszlachetniacz do paliw zaleca się stosować razem z ceramizerami® do silnika, skrzyni biegów, tylnego mostu.

SPOSÓB UŻYCIA:

Podczas tankowania, (bezpośrednio przed wlaniem paliwa) zawartość dozownika opróżnić do wlewu zbiornika paliwa i napełnić zbiornik 30 – 50 litrami paliwa.

Zasady stosowania w układach wspomagania kierownicy:

Najwyższą efektywność w stosowaniu ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji. 

  1. Technologia jest przeznaczona do zabezpieczenia nowych i regeneracji zużytych, ale nieuszkodzonych mechanizmów.
  2. Można stosować z każdym rodzajem oleju do układu wspomagania kierownicy.
  3. Zaniżona doza ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem mechanizmu przed zastosowaniem technologii ceramizacji. Inaczej skuteczność ceramizacji będzie zmniejszona a czas obróbki wydłuży się.
  6. Trwałość wytworzonej powłoki ceramicznej wynosi w zależności od warunków pracy urządzenia do 2 lat (przy ciągłej pracy urządzenia w normalnych warunkach) lub do 100 000 km przebiegu.
  7. Ceramizację powierzchni ceramizerem® można powtarzać wielokrotnie.
  8. Ceramizer® można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem ceramizerów®.
Ilość oleju w układzie wspomagania kierownicy

1-2

2-5

5-8

8-11

Ilość dozowników

1 doz.

2 doz.

3 doz.

4 doz.


OPAKOWANIE ZAWIERA:
  1. Jeden dozownik łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 3,3 g.



  2. Niniejszą instrukcję.
ZALECENIA:
  1. Stosować bezpośrednio przy wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z preparatem.
  2. Można stosować na każdym etapie eksploatacji z każdym rodzajem oleju.
  3. W trakcie tworzenia warstwy ceramiczno-metalowej (1500 km) nie wymieniać oleju.
  4. Można stosować razem z ceramizerami® do silnika, przekładni, uszlachetniaczem paliwa.
  5. Charakterystycznym objawem początku regeneracji jest zmniejszenie szumu mechanizmu już po kilkudziesięciu kilometrach przebiegu. W przypadku znacznego zużycia mechanizmów a w szczególności wtedy, gdy podczas regeneracji po przejechaniu 100 -200 km zauważamy nieznaczną poprawę pracy mechanizmów zaleca się podwojenie dozy ceramizera®. W przypadku, gdy po przejechaniu 100 – 200 km nie daje się zauważyć żadna poprawa pracy mechanizmu może to świadczyć, o dokonaniu błędnej oceny stanu zużycia mechanizmu lub mechanicznym uszkodzeniu urządzenia.
  6. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, dla zabezpieczenia mechanizmów przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco ich żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  7. Dozowniki/ strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.
INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do normalnej temperatury pracy przejeżdżając kilka kilometrów.
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu zbiornika oleju w układzie wspomagania kierownicy i opróżnić dozownik(i) do otworu wlewu (przestrzegając zachowania wymaganego poziomu oleju).
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Włączyć silnik i w ciągu od 5 do 10 min. kręcić kierownicą do oporu w prawo i w lewo. Tę czynność należy wykonać na postoju lub przy niewielkiej prędkości jazdy.
  6. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa do 1500 km przebiegu, w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju.
 Cząsteczki Auto-Repair® charakteryzują się wysokim stopniem adhezji z metalem, przenoszą cząsteczki metalu (selektywne przenoszenie) w zużyte miejsca, gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i ceramizera Auto-Repair® (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji ceramizera Auto-Repair® z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu, tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nie rozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna). Proces powstawania warstwy nazywany jest ceramizacją. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni poddawanych tarciu.

Ceramizer Auto-Repair® wykorzystuje zjawiska:
  •  Ceramizacji powierzchni metalowych która polega na wytworzeniu warstwy ceramiczno-metalowej na metalowych powierzchniach tarcia w częściach maszyn i urządzeń w czasie ich normalnej eksploatacji.
    Poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej ceramizer Auto-Repair® regeneruje i odbudowuje trące się metalowe powierzchnie, integrując się trwale z metalem na poziomie molekularnym. Wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa jest twarda, trwała, posiada niski współczynnik tarcia, znakomicie odprowadza ciepło i jest odporna na wysokie temperatury i obciążenia mechaniczne. Warstwa ta wypełnia, pokrywa i wyrównuje mikrodefekty i deformacje powierzchni trących się detali.
    Na skutek wysokiej lokalnej temperatury (ponad 900 oC), powstającej w miejscach lokalnego tarcia, następuje "topnienie" ceramizera Auto-Repair®. "Stopione" cząsteczki ceramizera Auto-Repair®, charakteryzują się wysokim stopniem adhezji z metalem, przenoszą cząsteczki metalu zawarte w oleju lub smarze w zużyte miejsca (selektywne przenoszenie), gdzie występuje podwyższona temperatura, spowodowana tarciem i tam dyfundują. W tych miejscach połączone cząsteczki metalu i ceramizera Auto-Repair®  (dyfundując), odbudowują powierzchnie, tworząc warstwę ceramiczno-metalową. W rezultacie dyfuzji ceramizera Auto-Repair®  z metalową powierzchnią, polepsza się struktura siatki krystalicznej metalu i tym samym utwardza i wypełnia się warstwa wierzchnia (powstaje trwała nie rozerwalna ceramiczno-metalowa warstwa ochronna).
    Zachodzące procesy termodynamiczne na powierzchniach trących się, powodują narastanie warstwy ceramiczno-metalowej we wszystkich miejscach a szczególnie w miejscach zużytych (wytartych). Narastanie stopniowo stabilizuje się wraz ze zmniejszaniem się współczynnika tarcia co prowadzi do samoczynnej optymalizacji szczelin trących się detali i po osiągnięciu wartości nominalnych, zatrzymuje się odbudowując powierzchnie w sposób prawie idealny. Oznacza to, że w miejscach bardziej zużytych (wytartych) i tam gdzie były rysy, odbuduje się grubsza warstwa niż w miejscach mniej wytartych, co w rezultacie prowadzi do odbudowy pożądanej geometrii trących się detali.
    Trwały efekt ceramizacji w silnikach spalinowych utrzymuje się po kolejnych wymianach oleju przynajmniej do 70 000 km przebiegu a w przypadku skrzyń biegów 100 000 km przebiegu.
  •  Tzw. magnetyzacji oleju - dzięki technologi GP, cząsteczki oleju przylegają ściśle do powierzchni metali tym samym polepszają smarowanie i odprowadzanie ciepła z ich powierzchni.
    Proces magnetyzacji oleju utrzymuje się do kolejnej wymiany oleju, ponieważ wraz z wymianą pozbywamy się namagnetyzowanych cząsteczek oleju.
  •  Selektywnego przenoszenia - swobodne molekuły metalu zawarte w oleju lub smarze są przenoszone w węzły tarcia i uzupełniają siatkę krystaliczną odbudowywanej powierzchni metalu. Proces ten w teoretycznych warunkach (bez wymiany oleju) prowadzi do bezzużyciowości trących się powierzchni detali. Zakładając że nie musimy zmieniać oleju to w wyniku procesu selektywnego przenoszenia mieli byśmy do czynienia ze 100% bezzużyciowością trących się powierzchni.
    Niestety olej ulega zużyciu, więc musimy go okresowo wymieniać tym samym pozbywamy się resztek cząsteczek Auto-Repair® i proces selektywnego przenoszenia zanika. 
    Ponadto technologia Auto-Repair® wykorzystuje zjawisko plateryzacji.

    Ceramizery Auto-Repair® nie zawierają teflonu, ołowiu, molibdenu, nie zapychają filtrów oleju ani kanałów olejowych
    , ponieważ cząsteczki Ceramizera są mniejsze od porów filtra. Cząsteczki Ceramizera są wielkości do 2 mikronów a szczeliny filtra oleju są wielkości ponad 5 mikrometrów. Ponadto warstwa ceramiczno metalowa powstaje tylko w miejscach tarcia metalu o metal, więc wykluczone jest powstawanie warstwy w kanałach olejowych czy filtrach. Ceramizer nie jest zagęszczaczem oleju, ani tzw. "motodoktorem", jedna dawka Ceramizera to 5 ml. Produkt nie likwiduje brania oleju poprzez uszczelniacze zaworowe, gdyż w przeciwieństwie do pary tłok cylinder nie występuje tam tarcie matalu o metal.

    Gwarantujemy
    skuteczność i trwałości wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym przebiegu zaleca się ponownie zastosować Auto-Repair®.

Jak preparat ma się do produktów typu Militec czy Motor-Life? Czy są to produkty o porównywalnej funkcjonalności i zasadzie działania czy też jest to cos innego? Czy jeśli wcześniej stosowałem w silniku jeden z nich to czy powinienem wykonać jakieś czynności przed zastosowaniem Auto-Repair?Wymienione preparaty (Militec czy Motor-Life) nie są odpowiednikami tych z naszej oferty.
Auto-Repair jest Ceramizerem powierzchni par tarcia - na powierzchni metali wytwarza się warstwa ceramiczno-metalowa. Tym sposobem para tarcia podlega regeneracji. Ponadto dzięki technologi GP Auto-Repair magnetyzuje olej - cząsteczki oleju przylegają w miejscach tarcia do metalu. Ceramizery nie są tzw. " zagęszczaczami oleju" , "motodoktorami" (1 dawka to 5 ml), a efek