ZESTAW NAPĘDOWY
ŁAŃCUCH + ZĘBATKI
do motocykla
SUZUKI GSX600F
1[zasłonięte]992-19
MODELE: F, -N,P,R,S,T,V
ZESTAW OBEJMUJE:
ŁAŃCUCH NAPĘDOWY FIRMY DID
MODEL: 50(530) VX 112 ogniw
X-RINGOWY srebrny
ZĘBATKI NAPĘDOWE
renomowanej firmy
ZĘBATKĘ PRZEDNIĄ FIRMY JT SPROCKET
ILOŚĆ ZĘBÓW: 14
ZĘBATKA TYLNA FIRMY JT SPROCKETS
ILOŚĆ ZĘBÓW: 45
POSIADAMY W SPRZEDAŻY ZESTAWY NAPĘDOWY
DO WIĘKSZOŚCI MOTOCYKLI
OPIS PRODUCENTÓW:
DAIDO KOGYO Co., Ltd. to przedsiębiorstwo produkcyjne zatrudniające w Japonii blisko 900 pracowników. Rok założenia: 1933. Notowane na giełdach papierów wartościowych w Tokio i Osace. Główne obszary działalności: łańcuchy napędowe i rozrządu dla przemysłu motoryzacyjnego, felgi motocyklowe, transportery dla przemysłu ciężkiego i przetwórstwa odpadów.
Przełomowym etapem w rozwoju korporacji było zawarcie w 1996 roku umowy "joint venture" z tajskim producentem łańcuchów firmą Sitipol. Powstała w jej skutku firma pod nazwą Daido Sittipol Co.,Ltd, której głównym celem było zaopatrywanie lokalnych, azjatyckich rynków w łańcuchy napędowe do motocykli o mniejszych pojemnościach. Po 10 latach rozwoju fabryka Daido Sittipol Co.,Ltd jest jedną z największych na Świecie wytwórni produktów oznaczonych logo D.I.D.
Łańcuchy napędowe D.I.D znajdują się w programie większości światowych dystrybutorów części do motocykli. Można je nabyć zarówno u autoryzowanych dealerów niemalże wszystkich marek motocykli, jak i w sieci sprzedaży zamienników.
JT Sprockets jest największym na świecie producentem zębatek motocyklowych. W procesie produkcji wykorzystywane są najnowszej generacji cyfrowe maszyny do obróbki stali CNC. Każda wyprodukowana zębatka przechodzi skomplikowany cykl wnikliwej kontroli jakości składający się
z 10 indywidualnych kontroli, a w całym procesie produkcji przechodzi łącznie 25 etapów.
Zębatki JT rekomendowane do łańcuchów DID.
Wysoka jakość stopów używanych przy produkcji oraz specjalny rodzaj obróbki są gwarancją trwałości i doskonałej pracy przez cały okres użytkowania zębatek.
Zębatki tylne wykonane są z wytrzymałej, dodatkowo utwardzanej stali C45, a zębatki przednie ze stopu stali wzbogaconej dodatkami chromu i niklu, SCM415.
Rozmiary umożliwiają zastosowanie do większości modeli motocykli o przełożeniach standardowych oraz dopasowanie do indywidualnych potrzeb.