Reklamacje
1. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności listonosza/kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Listonosza/Kuriera. Tylko w tym przypadku reklamacja z tego tytułu zostanie uznana.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.
4. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
6. Jeżeli ujawnią się lub powstaną jakieś wady w terminie do 24 miesięcy od daty zakupu towar zostaje naprawiony. W tym przypadku klient dostarcza produkt do sklepu na własny koszt.
7. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.