Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZESTAW MANICURE NIEGELOH-SOLINGEN Capri L

17-06-2012, 22:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 332 zł     
Użytkownik skleplord
numer aukcji: 2341946643
Miejscowość Pszczyna
Wyświetleń: 37   
Koniec: 11-06-2012 23:55:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opis aukcji

OFERUJEMY

Zestaw manicure firmy NIEGELOH-SOLINGEN
w kolorze czarnym

U nas tylko 332 zł



Posiada 6 elementów wykonanych z najwyższej jakości stali niklowanej:
- cążki do skórek
- nożyczki do paznokci i skórek
- pęseta
- pilnik do paznokci
- 2 pałeczki do manicure
Etui wykonane jest ze skóry naturalnej.






DUŻE OBCINACZKI DO PAZNOKCI NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 12,00 zł


WALIZKA SAMSONITE F'LITE YOUNG V64 09 002 61L
Kup Teraz! 549,00 zł


PASEK MĘSKI CAMEL ACTIVE 102-20 WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 146,00 zł


TORBA PODRÓŻNA SAMSONITE CORDOBA DUO 100L
Kup Teraz! 549,00 zł


NOŻYCZKI DO PAZNOKCI BEZPIECZNE NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 59,00 zł


OBCINACZKI DO PAZNOKCI NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 10,00 zł


TORBA Z MIEJSCEM NA LAPTOP SAMSONITE FINDER 49,5L
Kup Teraz! 439,00 zł


PĘSETA WYGIĘTA POZŁACANA NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 14,00 zł


CĄŻKI DO SKÓREK NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 59,00 zł


PILNIK DO PAZNOKCI NIEGELOH-SOLINGEN 15,5 cm
Kup Teraz! 14,00 zł


PLECAK NA LAPTOPA 15.6'' SAMSONITE PRO-DLX
Kup Teraz! 649,00 zł


WALIZKA SAMSONITE AERIS SPINNER D18 09 168 64L
Kup Teraz! 749,00 zł


WALIZKA SAMSONITE COSMOLITE V22 09 003 50L
Kup Teraz! 1 199,00 zł


WALIZKA SAMSONITE AERIS SPINNER D18 09 175 87L
Kup Teraz! 799,00 zł


TECZKA NA LAPTOPA SAMSONITE X'BLADE V71 09 103
Kup Teraz! 429,00 zł


PLECAK NA LAPTOPA SAMSONITE NETWORK V76 09 005
Kup Teraz! 189,00 zł

Zamówienie


Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:

a) przy zamówieniach płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail potwierdzający zamówienie,
b) przy zamówieniach płatnych przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.

Wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Jest to czas orientacyjny, liczony w dniach roboczych. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu szczególnie w okresie przedświątecznym.

Produkty przez nas sprzedawane są prawie zawsze na stanie w naszym magazynie. Mogą się jednak zdarzyć tymczasowe braki -np. jeżeli producent lub importer spóźni się z dostawą.

W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, wysyłamy informację, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania.


Płatność

Zapłata przelewem na konto - Po licytacji serwis alle wysyła mail, w którym znajduje się numer konta i wszystkie inne informacje niezbędne do dokonania przelewu.

Zapłata za pobraniem - Napisz do nas mail z informacją o wyborze płatności za pobraniem w tytule maila koniecznie napisz "płatność przy odbiorze", w treści koniecznie napisz swój nick.

Zapłata gotówką - Możliwa w przypadku odbioru osobistego.

Uwaga - W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy płatności przy odbiorze.


Wysyłka

Adres wysyłki - Na życzenie możemy wysłać zamówiony produkt pod wskazany adres. W tym celu napisz do nas mail z adresem wysyłki w tytule maila koniecznie napisz "zmiana adresu", w treści maila koniecznie napisz swój nick.

Nie bierzemy pod uwagę adresów pisanych w przelewach.
Wysyłki poza granicę Polski są możliwe po wcześniejszej akceptacji podwyższonych kosztów przesyłki.


Zwroty

1. Towary na aukcjach konta skleplord są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.

2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Towar należy zwrócić na nasz adres.

3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz niezniszczonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.

4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres [zasłonięte]@gmail.com

5. Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.

6. Po odebraniu towaru sklep niezwłocznie zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, przelewem na wskazany rachunek bankowy.

7. Sklep nie wymienia towaru na inny kolor lub rodzaj. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.


Reklamacje

1. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności listonosza/kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Listonosza/Kuriera. Tylko w tym przypadku reklamacja z tego tytułu zostanie uznana.

2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.

3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.

4. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.

5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Jeżeli ujawnią się lub powstaną jakieś wady w terminie do 24 miesięcy od daty zakupu towar zostaje naprawiony. W tym przypadku klient dostarcza produkt do sklepu na własny koszt.

7. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.