Opis aukcji
OFERUJEMY
Zestaw manicure firmy NIEGELOH-SOLINGEN
w kolorze czarnym
U nas tylko 395 zł
Posiada 6 elementów wykonanych z najwyższej jakości stali niklowanej:
- cążki do skórek
- nożyczki do paznokci
- pęseta
- pilnik do paznokci
- 2 pałeczki do manicure
Etui wykonane jest ze skóry irchowej, z oryginalnymi kryształkami firmy Swarovski.
|
PASEK MĘSKI CAMEL ACTIVE 105-20 WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 209,00 zł
|
PASEK MĘSKI CAMEL ACTIVE 109-60 WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 198,00 zł
|
KOSMETYCZKA LACOSTE N20 35 010 WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 199,00 zł
|
PORTFEL DAMSKI LACOSTE N12-09-001 WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 399,00 zł
|
KOSMETYCZKA RONCATO RUNNER 7229 CZARNA
Kup Teraz! 99,00 zł
|
PODUSZKA PODRÓŻNA SAMSONITE
Kup Teraz! 49,00 zł
|
PORTFEL DAMSKI EL FORREST 853 WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 66,00 zł
|
PORTFEL DAMSKI EL FORREST 907 WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 111,00 zł
|
PORTFEL DAMSKI EL FORREST 900 WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 77,00 zł
|
PORTFEL DAMSKI EL FORREST 870 WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 84,00 zł
|
PORTFEL DAMSKI LACOSTE N47-09-007 WYSYŁKA GRATIS!
Kup Teraz! 289,00 zł
|
SASZETKA NA SZYJE SAMSONITE
Kup Teraz! 89,00 zł
|
PARASOL KNIRPS DUOMATIC WYSYŁKA GRATIS!! kratka
Kup Teraz! 169,00 zł
|
PARASOL KNIRPS DUOMATIC WYSYŁKA GRATIS!! czarny
Kup Teraz! 159,00 zł
|
PARASOL KNIRPS MINIMATIC LIGHT WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 149,00 zł
|
PARASOL KNIRPS X1 + ETUI!! WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 179,00 zł
|
Zamówienie
Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) przy zamówieniach płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail potwierdzający zamówienie,
b) przy zamówieniach płatnych przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
Wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Jest to czas orientacyjny, liczony w dniach roboczych. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu szczególnie w okresie przedświątecznym.
Produkty przez nas sprzedawane są prawie zawsze na stanie w naszym magazynie. Mogą się jednak zdarzyć tymczasowe braki -np. jeżeli producent lub importer spóźni się z dostawą.
W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, wysyłamy informację, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania.
Płatność
Zapłata przelewem na konto - Po licytacji serwis alle wysyła mail, w którym znajduje się numer konta i wszystkie inne informacje niezbędne do dokonania przelewu.
Zapłata za pobraniem - Napisz do nas mail z informacją o wyborze płatności za pobraniem w tytule maila koniecznie napisz "płatność przy odbiorze", w treści koniecznie napisz swój nick.
Zapłata gotówką - Możliwa w przypadku odbioru osobistego.
Uwaga - W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy płatności przy odbiorze.
Wysyłka
Adres wysyłki - Na życzenie możemy wysłać zamówiony produkt pod wskazany adres. W tym celu napisz do nas mail z adresem wysyłki w tytule maila koniecznie napisz "zmiana adresu", w treści maila koniecznie napisz swój nick.
Nie bierzemy pod uwagę adresów pisanych w przelewach.
Wysyłki poza granicę Polski są możliwe po wcześniejszej akceptacji podwyższonych kosztów przesyłki.
Zwroty
1. Towary na aukcjach konta skleplord są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.
2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Towar należy zwrócić na nasz adres.
3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz niezniszczonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.
4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres [zasłonięte]@gmail.com
5. Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.
6. Po odebraniu towaru sklep niezwłocznie zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
7. Sklep nie wymienia towaru na inny kolor lub rodzaj. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
Reklamacje
1. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności listonosza/kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Listonosza/Kuriera. Tylko w tym przypadku reklamacja z tego tytułu zostanie uznana.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.
4. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
6. Jeżeli ujawnią się lub powstaną jakieś wady w terminie do 24 miesięcy od daty zakupu towar zostaje naprawiony. W tym przypadku klient dostarcza produkt do sklepu na własny koszt.
7. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.