Opis aukcji
OFERUJEMY
Zestaw manicure firmy NIEGELOH-SOLINGEN
w kolorze brązowym
U nas tylko 434 zł
Posiada 7 elementów wykonanych z najwyższej jakości stali niklowanej:
- nożyczki do paznokci
- nożyczki do skórek
- cęgi do skórek
- pęseta
- pilnik do paznokci
- 2 pałeczki do manicure
Etui wykonane jest ze skóry naturalnej.
|
DUŻE OBCINACZKI DO PAZNOKCI NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 12,00 zł
|
WALIZKA SAMSONITE F'LITE YOUNG V64 09 002 61L
Kup Teraz! 549,00 zł
|
PASEK MĘSKI CAMEL ACTIVE 102-20 WYSYŁKA GRATIS!!
Kup Teraz! 146,00 zł
|
TORBA PODRÓŻNA SAMSONITE CORDOBA DUO 100L
Kup Teraz! 549,00 zł
|
NOŻYCZKI DO PAZNOKCI BEZPIECZNE NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 59,00 zł
|
OBCINACZKI DO PAZNOKCI NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 10,00 zł
|
TORBA Z MIEJSCEM NA LAPTOP SAMSONITE FINDER 49,5L
Kup Teraz! 439,00 zł
|
PĘSETA WYGIĘTA POZŁACANA NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 14,00 zł
|
CĄŻKI DO SKÓREK NIEGELOH-SOLINGEN
Kup Teraz! 59,00 zł
|
PILNIK DO PAZNOKCI NIEGELOH-SOLINGEN 15,5 cm
Kup Teraz! 14,00 zł
|
PLECAK NA LAPTOPA 15.6'' SAMSONITE PRO-DLX
Kup Teraz! 649,00 zł
|
WALIZKA SAMSONITE AERIS SPINNER D18 09 168 64L
Kup Teraz! 749,00 zł
|
WALIZKA SAMSONITE COSMOLITE V22 09 003 50L
Kup Teraz! 1 199,00 zł
|
WALIZKA SAMSONITE AERIS SPINNER D18 09 175 87L
Kup Teraz! 799,00 zł
|
TECZKA NA LAPTOPA SAMSONITE X'BLADE V71 09 103
Kup Teraz! 429,00 zł
|
PLECAK NA LAPTOPA SAMSONITE NETWORK V76 09 005
Kup Teraz! 189,00 zł
|
Zamówienie
Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
a) przy zamówieniach płatnych przy odbiorze - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail potwierdzający zamówienie,
b) przy zamówieniach płatnych przelewem - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym.
Wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu przyjęcia zamówienia. Jest to czas orientacyjny, liczony w dniach roboczych. Czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu szczególnie w okresie przedświątecznym.
Produkty przez nas sprzedawane są prawie zawsze na stanie w naszym magazynie. Mogą się jednak zdarzyć tymczasowe braki -np. jeżeli producent lub importer spóźni się z dostawą.
W przypadku braku w magazynie części produktów objętych zamówieniem, wysyłamy informację, jaki towar i w jakich terminach jest dostępny. Wiadomość zawiera także prośbę o podjęcie decyzji, dotyczącej dalszego postępowania.
Płatność
Zapłata przelewem na konto - Po licytacji serwis alle wysyła mail, w którym znajduje się numer konta i wszystkie inne informacje niezbędne do dokonania przelewu.
Zapłata za pobraniem - Napisz do nas mail z informacją o wyborze płatności za pobraniem w tytule maila koniecznie napisz "płatność przy odbiorze", w treści koniecznie napisz swój nick.
Zapłata gotówką - Możliwa w przypadku odbioru osobistego.
Uwaga - W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy płatności przy odbiorze.
Wysyłka
Adres wysyłki - Na życzenie możemy wysłać zamówiony produkt pod wskazany adres. W tym celu napisz do nas mail z adresem wysyłki w tytule maila koniecznie napisz "zmiana adresu", w treści maila koniecznie napisz swój nick.
Nie bierzemy pod uwagę adresów pisanych w przelewach.
Wysyłki poza granicę Polski są możliwe po wcześniejszej akceptacji podwyższonych kosztów przesyłki.
Zwroty
1. Towary na aukcjach konta skleplord są fabrycznie nowe, pierwszego gatunku i objęte są gwarancją producenta.
2. Sklep gwarantuje możliwość zwrotu zamówionego towaru w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania. Towar należy zwrócić na nasz adres.
3. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania, czysty, kompletny, bezwonny, z nienaruszonymi metkami, wszywkami, oraz niezniszczonym opakowaniem producenta. Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginały dokumentów zakupu i dostawy.
4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres [zasłonięte]@gmail.com
5. Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Nabywca w całości.
6. Po odebraniu towaru sklep niezwłocznie zwróci Nabywcy zapłaconą kwotę, stanowiącą wyłącznie cenę zwróconego towaru, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
7. Sklep nie wymienia towaru na inny kolor lub rodzaj. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
Reklamacje
1. Po otrzymaniu przesyłki, należy rozpakować ją w obecności listonosza/kuriera i w razie stwierdzenia uszkodzeń produktu, powstałych w czasie transportu sporządzić protokół podpisany przez Nabywcę i Listonosza/Kuriera. Tylko w tym przypadku reklamacja z tego tytułu zostanie uznana.
2. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych.
3. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.
4. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
5. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
6. Jeżeli ujawnią się lub powstaną jakieś wady w terminie do 24 miesięcy od daty zakupu towar zostaje naprawiony. W tym przypadku klient dostarcza produkt do sklepu na własny koszt.
7. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.