Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zestaw klocków. Emocje i relacje społeczne

12-01-2015, 17:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4944524239
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 5   
Koniec: 12-01-2015 16:05:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 21
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30

Zestaw klocków. Emocje i relacje społeczne

Autor: Korendo M., Gawor M.

 

Wydawca: Omega Stage Systems

Wydanie, Rok wyd: 2013

Format: 23,0 x 16,0 cm

Oprawa: pudełko

Seria terapia neurobiologiczna 

Opis:

„Emocje i relacje społeczne - stymulacja" to zbiór obrazków sytuacyjnych, dzięki którym terapeuci mogą ćwiczyć umiejętnośćrozumienia i nazywania emocji i norm społecznych zarówno z dziećmi, jak i z dorosłymi. Postaci na rysunkach przedstawione są z pominięciem rysów twarzy, aby wyeliminować schematyczne rozpoznawanie emocji poprzez patrzenie na układ ust. Pozwala to na odczytywanie emocji z kontekstu, konsytuacji, postawy ciała, wykonywanego ruchu. Umożliwia też różnorodnąinterpretację znaczenia w zależności od nadanej ilustracji treści (rysunki nie zawsze przedstawiają emocje skrajne jak strach czy radość, dzięki czemu pozwalają na rozmowę o takich emocjach/uczuciach jak tęsknota, duma, zazdrość itp.)

Wykorzystując obrazki, można ćwiczyć:
- narrację,
- nazywanie emocji i podawanie ich przyczyn,
- różnicowanie emocji w zależności od zmian treści narracji,
- przyjmowanie perspektywy myślowej bohaterów poprzez nazywanie ich emocji oraz wymyślanie słów, które mogą w danej sytuacji wypowiedzieć,
- rysowanie wyrazu twarzy bohaterów w zależności od nadanego znaczenia,
- rozumienie zależności emocji od zdarzeń/sytuacji/słów,
- kategoryzację emocji.