Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zestaw klocków. Ćw. wnioskowania przez analogię

29-01-2014, 19:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 3890193305
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-01-2014 16:11:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Gotówka przy odbiorze osobistym

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-18.00
soboty: 10.00-14.00

Zestaw klocków. Ćwiczenia wnioskowania przez analogię

Autor: Cieszyńska J., Dębicka-Cieszyńska A.

 

Wydawca: Omega Stage Systems

Wydanie, Rok wyd: 2013

Format: 28,0 x 22,0 cm

Oprawa: pudełko

 

Opis:

Analogia to metoda rozumowania, w której szuka się tych samych relacji w różnych sytuacjach, bądź stosuje się te same schematy rozumowania w odmiennych warunkach.
Analogia ułatwia transfer (przenoszenie) wiedzy i szczegółowych rozwiązań z jednego problemu na drugi, a nawet z jednej dziedziny na zupełnie inną. Obok kategoryzacji analogia stanowi istotny wymiar rozwoju intelektualnego człowieka.
Myślenie przez analogię warunkuje skuteczne uczenie się odmiany wyrazów i umiejętność budowania zdań gramatycznie poprawnych, przyswajanie reguł społecznych i ich stosowanie w kontaktach indywidualnych i grupowych.
Ponieważ myślenie przez analogie wymaga:
⁃ dostrzeżenia relacji,
⁃ dostrzeżenia różnic,
⁃ dokonania analizy,
⁃ odkrycia reguły,
⁃ wykorzystania reguły,
jest ono przede wszystkim zależne od funkcji lewej półkuli mózgu.
Ćwiczenia rozumowania przez analogię powinny być prowadzone w przypadkach zaburzeń komunikacji językowej, zakłóceń uwagi i koncentracji oraz w sytuacji specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu.
W zależności od zastosowanego materiału analogie można podzielić na: atematyczne (abstrakcyjne), tematyczne, językowe (na materiale werbalnym).

Pomoc "Ćwiczenia wnioskowania przez analogię" składa się z szesnastu tablic. Do każdej z nich przypisane są trzy obrazki, spośród których należy wybrać ten, który pasuje w puste miejsce na tablicy. Każda tablica ilustruje jedną regułę, którą dziecko musi zaobserwować na podstawie dwóch par obrazków i zastosować w odniesieniu do trzeciej pary. Tablice różnią się trudnością - dla każdego dziecka trudność analogii jest warunkowana przede wszystkim doświadczeniem.