Gra RÓJ wydanie 2014
"Rój" jest grą logiczną dla 2 graczy. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek.
Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki.
Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że "Rój" jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.
Elegancka torba służąca do przechowywania płytek sprawia, że grę łatwo się przenosi i przechowuje, a niewielkie rozmiary i brak planszy umożliwiają rozgrywkę praktycznie w każdym miejscu.
Poprowadź swój rój do zwycięstwa!
"Rój" został uznany przez MENSA za najlepszą grę umysłową 2006 roku!
Inne rekomendacje są zbędne!
Wiek graczy: 9 - 99 lat
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 20 minut
Zawartość opakowania:
22 płytki
1 torba do przechowywania płytek
instrukcja
Figurki komarów mogą być dodane do standardowego zestawu Roju. Podczas gry, są one układane w taki sam sposób jak pozostałe owady.Komar nie posiada własnej, specyficznej zdolności ruchu. Zamiast tego, przejmuje zdolność ruchu owada, z którym się styka. Tak, więc zdolność ruchu komara zmienia się w trakcie gry.
Wiek graczy: 9 - 99 lat
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 20 minut
Zawartość opakowania:
Płytki biedronek mogą być dodawane do standardowego zestawu Roju. Podczas rozgrywki są one wprowadzane do gry w taki sam sposób jak pozostałe owady.Podczas ruchu, biedronka porusza się dokładnie o trzy pola: dwa na górze roju oraz jedno w dół (musi zejść z roju w ostatnim etapie ruchu). Nie może poruszać się jedynie dookoła roju, ani nie może zakończyć ruchu na innej płytce. Nie może blokować innych owadów zatrzymując się na nich, jednak może kończyć ruch na polach otoczonych ze wszystkich stron. Jej cechą jest duża szybkość.
Wiek graczy: 9 - 99 lat
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 20 minut
Zawartość opakowania:
Płytki stonóg mogą być dodawane do standardowego zestawu Roju. Podczas rozgrywki są one wprowadzane do gry w taki sam sposób jak pozostałe owady.
Stonoga porusza się o jedno pole. Dodatkowo posiada specjalną zdolność, której może użyć zamiast wykonywać ruch. Zdolność ta pozwala jej poruszyć sąsiednią płytkę (swoją lub przeciwnika) o dwa pola. Najpierw na siebie, a następnie w dół, na inne wolne pole z nią sąsiadujące. Płytka poruszona przez stonogę, nie może być poruszona (bezpośrednio lub za pomocą innej stonogi) w następnej turze przeciwnika.
Wiek graczy: 9 - 99 lat
Ilość graczy: 2
Czas gry: około 20 minut
Zawartość opakowania: