Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

zestaw glosnikow LOGITECH pure-fi anywhere 2 iPod

22-01-2012, 2:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 469 zł     
Użytkownik strefanowosci_pl
numer aukcji: 2052211707
Miejscowość Libiąż
Wyświetleń: 110   
Koniec: 25-01-2012 21:51:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

e-mail - [zasłonięte]@strefanowosci.pl
telefon komórkowy - 72 73 77 577

Przesyłka kurierska 25zł
 

Bank

 

 

 

NOWY zestaw głośników firmy


LOGITECH pure-fi anywhere 2

 

 

 

 

Przenośne głośniki do odtwarzacza iPod® i telefonu iPhone™ zapewniają czysty dźwięk i głębokie basy w dowolnym miejscu.

Music unplugged

Muzyka nieskrępowana kablami

Akumulator i etui podróżne pozwalają godzinami odtwarzać muzykę w dowolnym miejscu.

In balance

Idealna równowaga

Przyjemność dla uszu — niewielkie głośniki oferują zbalansowany dźwięk i zapewniają efekt wypełnienia przestrzeni dźwiękiem.

Power shuffle

Zasilanie i zarządzanie

Ładowanie odtwarzacza iPod® lub telefonu iPhone™, a przy tym możliwość sterowania ich działaniem za pomocą bezprzewodowego pilota oraz przełączanych jednym przyciskiem opcji Losowo i Powtarzaj.

Przenośne, ładowalne głośniki do odtwarzacza iPod® lub telefonu iPhone™ zapewniają przez dziesięć godzin czysty dźwięk i głębokie basy w dowolnym miejscu.

Ten-hour rechargeable battery

Dziesięć godzin pracy przy zasilaniu z akumulatora

Akumulator o dziesięciogodzinnym czasie pracy oraz wskaźnik poziomu naładowania pozwalają dłuższej słuchać ulubionych dźwięków bez żadnych niespodzianek.

Zrównoważona akustyka

Zestaw 2-calowych (5,1 cm) aktywnych membran Max-X™ o dużej amplitudzie drgań zapewnia zbalansowany dźwięk, a 3-calowe (7,6 cm) membrany ciśnieniowe wzmacniają brzmienie basów. Głośnik satelitarny? Subwoofer? Co w tym szczególnego? Dowiedz się więcej o głośnikach.

 

Charges your iPod or iPhone

Możliwość ładowania odtwarzacza iPod® lub telefonu iPhone™

Podczas słuchania muzyki akumulatory odtwarzacza iPod® lub telefonu iPhone™ są ładowane w stacji dokującej.

Technologia StereoXL™

Poszerza zasięg efektu stereo, tworząc wrażenie dźwięku przestrzennego. Waty? Dowiedz się więcej na temat terminów związanych z dźwiękiem i ich praktycznego znaczenia.

Travel bag

Etui podróżne

Podczas podróży głośniki, kable i zasilacz AC są spakowane w etui.

Wireless remote control

Pilot bezprzewodowy

Łatwe zmienianie utworów dzięki możliwość sterowania z odległości nawet 10 metrów.

One-touch controls

Przyciski sterowania

Natychmiastowy dostęp do opcji Losowo i Powtarzaj.

Słowniczek terminów związanych z dźwiękiem

Zestaw głośników 2.0

 

 

 

Podstawowa konfiguracja — dwa głośniki lub głośniki satelitarne zapewniające dźwięk stereo z ograniczonym poziomem basów. Te łatwe w instalacji systemy nie zawierają subwoofera i są zgodne z większością standardowych kart dźwiękowych dla komputerów PC.

Zestaw głośników 2.1

Zestaw audio, który wprowadza nieco życia do odtwarzanego dźwięku. Podobnie jak system 2.0, składa się z dwóch głośników satelitarnych, ale jest uzupełniony o subwoofer zapewniający mocniejszy dźwięk z głębszymi basami. Konfiguracja jest równie prosta jak w przypadku zestawu 2.0, lecz subwoofer wymaga dodatkowego miejsca.

Zestaw głośników 5.1

System dźwięku przestrzennego z głośnikami rozmieszczonymi przed i za słuchaczem umożliwia zagłębienie się w rozrywkę audio. Składa się z lewego i prawego głośnika przedniego, lewego i prawego głośnika tylnego, przedniego głośnika centralnego i subwoofera. Jest to idealny wybór dla osób zainteresowanych filmami lub grami.

Emisja dźwięku w obrębie 360 stopni

Mechanizm zapewniający zrównoważony dźwięk niezależnie od tego, w której części pomieszczenia przebywasz. Efekt jest osiągany dzięki użyciu skierowanych do przodu i tyłu membran, które emitują dźwięk równomiernie we wszystkich kierunkach. Występuje również pod nazwą akustyka wielokierunkowa.

 

Bezpośrednie wejście 6-kanałowe

Wejście z trzema odrębnymi, małymi złączami (0,3 cm), które umożliwiają podłączenie do karty dźwiękowej komputera lub zastosowanie trzech odrębnych wejść stereo dla słuchawek, odtwarzaczy iPod i innych urządzeń korzystających ze złącza o średnicy 0,3 cm.

Dekodowanie 96/24

Rozszerzony, studyjny format dźwięku w wysokiej rozdzielczości dostępny na wielu dyskach DVD (wideo i audio). Związany z dźwiękiem 24-bitowym, 96 kHz.

A

AAC (Advanced Audio Coding)

Następca formatu MP3. Oznacza kodek audio lub urządzenie, które dekoduje lub koduje dane cyfrowe. Zapewnia dźwięk wyższej jakości przy niższych szybkościach transmisji bitów niż w przypadku formatu MP3. Występuje również pod nazwą MPEG-4 AAC.

Membrana aktywna

Membrana główna (składnik elektromagnetyczny) głośnika. To dzięki niej powstaje dźwięk. Patrz: membrana.

Wzmacniacz

Urządzenie zwiększające poziom sygnału. Zwykle zwiększa napięcie, prąd lub oba jednocześnie.

Sygnał analogowy

Ciągły sygnał elektryczny, zwykle przedstawiany jako fala oscylująca. Może przyjąć dowolną wartość w danym zakresie i swobodnie ją zmieniać w przeciwieństwie do sygnałów cyfrowych, które charakteryzują odrębne bity informacji w krokach numerycznych.

Apple Lossless

Kodek audio lub urządzenie dekodując lub kodujące dane cyfrowe. Opracowana przez firmę Apple metoda bezstratnej kompresji danych stosowana do muzyki cyfrowej. Patrz: bezstratne.

B

Basy

Dolny zakres spektrum dźwięku w zakresie od 20 Hz do 200 Hz. Wprowadza do otoczenia dudnienie, drżenie i wstrząsy. Jest to zakres stosowany dla eksplozji, tub, wiolonczeli, instrumentów basowych, perkusji itd. Występuje również pod nazwą niski zakres.

C

Głośnik centralny

Głośnik centralny w zestawie dźwięku przestrzennego. Stoi zwykle na monitorze lub pod nim i odpowiada za dialogi i mowę. Powoduje, że dźwięki tego typu zdają się dobiegać wprost z ekranu.

Obcinanie

Silna postać zniekształcenia występująca po przeładowaniu wzmacniacza. Sprawia, że dźwięk jest twardy i urywany.

D

Przetwornik sygnału cyfrowego na analogowy (DAC, digital to audio converter)

Urządzenie konwertujące strumień bitów cyfrowych na sygnał analogowy, który głośniki mogą zmienić w dźwięk.

dB (decybele)

Jednostka miary głośności względnej dźwięku. Próg słyszalności wynosi 0 dB. Szept to 15–25 dB. Normalny głos to 65–70 dB. Muzyka rockowa na żywo to 120 dB i więcej. Samolot odrzutowy to około 140–180 dB. Dźwięki o głośności powyżej 140 dB wywołują ból i mogą prowadzić do uszkodzenia słuchu.

Martwa strefa

Obszar pomieszczenia, w którym dźwięk dobiegający z głośników jest cichszy ze względu na wzajemnie znoszące się fale dźwiękowe.

Sygnał cyfrowy

Sygnał audio przedstawiany zwykle za pomocą zer i jedynek. Sygnał cyfrowy musi zostać przekonwertowany na sygnał analogowy, zanim stanie się dźwiękiem.

Zarządzanie prawami cyfrowymi (DRM, Digital Rights Management)

Technologia umożliwiająca właścicielom treści określenie sposobu jej odtwarzania. Można do tego zaliczyć ograniczanie liczby kopii utworu do wykonania lub rodzaje urządzeń, na które można go przesłać.

Zniekształcenie

Wszystko, co zmienia sygnał muzyczny w stosunku do jakości oryginalnej.

Dolby® Digital

Format dźwięku o pięciu kanałach, składający się z kanału lewego, środkowego i prawego przedniego, lewego i prawego tylnego oraz subwoofera. Jest to jeden z kilku systemów dźwięku przestrzennego. Wszystkie procesy przetwarzania odbywają się cyfrowo, aby zapewnić przyjemność słuchania.

Skierowany w dół subwoofer

Subwoofer o stożku skierowanym w dół — kierujący basy na całe pomieszczenie.

Membrana

To tutaj dzieje się cała ta magia. Jest to urządzenie elektromagnetyczne zmieniające sygnały elektryczne w fale dźwiękowe w powietrzu przez wprawianie w ruch cienkiej warstwy materiału lub papieru. Zwykle składa się z magnesu i cewki drgającej.

DTS™

Dekodery DTS są elementami składowymi niemal każdego procesora dźwięku przestrzennego 5.1 znanych producentów.

E

Korekta

Celowa zmiana pasma przenoszenia obwodu powodująca zmianę dźwięku. Korektę można stosować do wzmacniania basów w grach lub filmach. Służy również do równoważenia dźwięku podczas słuchania muzyki.

F

FLAC (Free Lossless Audio Codec)

Rodzaj bezstratnej kompresji audio. Nie powoduje usuwania żadnych informacji ze strumienia audio, jak to się dzieje w przypadku kodeków stratnych (na przykład MP3 lub AAC). Jest to zatem dobry wybór w przypadku archiwizowania kolekcji audio czy do codziennego odtwarzania. Patrz: bezstratne, stratne.

Częstotliwość

Jedna z miar fali dźwiękowej. O ile nie jesteś nadczłowiekiem, Twój zakres słyszenia wynosi około 20–20 000 Hz (20 Hz–20 kHz). Niższe wartości oznaczają niższe częstotliwości.

Frequency Directed Dual Drivers

Technologia opracowana przez firmę Logitech®, korzystająca z dwóch identycznych pełnozakresowych membran w każdym głośniku satelitarnym. W jednej z membran jest stosowany specjalny filtr wykrywający określone częstotliwości. W razie konieczności stopniowo wycisza pewne częstotliwości, aby zapobiec występowaniu tak zwanych gorących punktów lub martwych stref w polu dźwiękowym. W rezultacie jakość dźwięku ulega poprawie w całym zakresie częstotliwości głośnika.

Pasmo przenoszenia

Zakres częstotliwości, które może odtworzyć urządzenie audio.

  • Niskie częstotliwości (basy) to zakres od 20 Hz do 200 Hz.
  • Średnie częstotliwości (głos) to zakres od 200 Hz do 4000 Hz.
  • Wysokie częstotliwości (soprany) to zakres od 4000 Hz do 20 000 Hz.

  • Membrany pełnozakresowe

    Membrana zaprojektowana z myślą o odtwarzaniu większości spektrum dźwięku.

    H

    Herc (Hz)

    Standardowa jednostka częstotliwości odpowiadająca jednemu cyklowi na sekundę. Jeden herc (Hz) określa jeden cykl na sekundę, 20 Hz to 20 cykli na sekundę itd.

    Wysoki zakres

    Wysokie częstotliwości w spektrum dźwięku, określane jako soprany. Wysoki zakres należy do częstotliwości od 4000 Hz do 20 000 Hz. Obejmuje między innymi dzwonki, cymbały i najwyższe dźwięki fortepianu.

    Gorące punkty

    Obszary pomieszczenia, w których głośność jest zbyt wysoka w związku ze wzmacnianiem fal dźwiękowych.

    I

    Impedancja

    Miara oporu elektrycznego określana w omach.

    J

    Fluktuacja

    Tendencja do słabej synchronizacji sygnału wywołanej zmianami elektrycznymi. Może doprowadzić do powtarzania lub pomijania dźwięków.

    L

    Subwoofer o dużej amplitudzie drgań

    Subwoofer zapewniający wyższą głośność dźwięku przy większych odległościach.

    Bezstratne

    Klasa metod kompresji danych pozwalających na odzyskanie dokładnych danych z danych skompresowanych.

    Stratne

    Klasa metod kompresji danych, które nie pozwalają odzyskać dokładnych danych z danych skompresowanych.

    Niski zakres

    Patrz: basy

    M

    Mikromembrany poczwórne

    Zestaw czterech identycznych mikromembran zapewniający potężny dźwięk przy zachowaniu niewielkiej konstrukcji.

    Membrany Max-X™

    Membrany o dużym skoku zapewniające większy zakres dynamiczny, głębsze basy i mniejsze zniekształcenia.

    Zakres średni

    Środkowe częstotliwości dźwięku, od 200 Hz do 4000 Hz. Jest to zakres dźwięku, na który uszy ludzkie są najbardziej wyczulone. Zalicza się do niego mowę (nie taką, przy której pęka szkło) i instrumenty.

    Głośnik średniotonowy

    Membrana emitująca średnie i niektóre niskie częstotliwości.

    MP3

    Popularny format kodowania dźwięku cyfrowego z kompresją stratną. Znacznie redukuje ilość danych wymaganych do odtworzenia dźwięku (kompresja 10:1). Patrz: stratne.

    Nieczysty dźwięk

    Dźwięk słabo odtwarzany, niewyraźny lub zniekształcony.

    N

    Sieciowy odtwarzacz muzyki

    Urządzenie, które bezprzewodowo wysyła muzykę cyfrową zapisaną w komputerze, dostępną z internetowych stacji radiowych oraz utwory z serwisów muzycznych online do dowolnego pomieszczenia w domu. Można wybrać odtwarzacz nawiązujący połączenie z istniejącym systemem stereo lub głośnikami z własnym zasilaniem albo wszechstronne rozwiązanie z własnymi głośnikami.

    Mikromembrany z neodymu

    Małe membrany wykonane z rzadkiego metalu, który jest najsilniejszym stałym magnesem na Ziemi.

    Szumy

    Niechciane dźwięki lub zniekształcenia.

    Izolacja hałasu

    Zapobieganie docieraniu do ucha dźwięków z otoczenia podczas słuchania muzyki za pomocą słuchawek. Pozwala słyszeć tylko muzykę, a nie gadatliwą osobę za plecami.

    O

    Ogg

    Typ formatu pliku.

    Om

    Jednostka oporu elektrycznego lub impedancji głośników (rozpoznawanej przez wzmacniacz). Patrz: impedancja.

    Akustyka wielokierunkowa

    Patrz: emisja dźwięku w obrębie 360 stopni.

    P

    Zwrotnica pasywna

    Filtr rozdzielający sygnał dźwiękowy na odrębne pasma przenoszenia, dzięki czemu każdy segment może przejść do membrany odpowiedniego rodzaju. Zapobiega na przykład mieszaniu tonów wysokich z niskimi w głośniku wysokotonowym. Filtr tego rodzaju jest wykonywany z elementów pasywnych.

    Moc szczytowa

    Maksymalna moc w watach, jaką może dostarczyć wzmacniacz jako krótki impuls podczas szczytu muzycznego. Nie jest to dokładna miara mocy. Do porównywania głośników jest stosowana moc znamionowa RMS, dla której jest określony standard.

    Port

    Otwór w obudowie głośnika, który zwiększa poziom niskich tonów w głośniku.

    Obudowa lub subwoofer z portem

    Typ obudowy głośnika, w którym w celu zwiększenia wydajności przy niskich częstotliwościach jest stosowany port.

    Membrany ciśnieniowe

    Membrana wytwarzająca ciśnienie wewnątrz szczelnej obudowy celem poruszenia pasywnego radiatora i zwiększenia poziomów dźwięku. Jest to skuteczny sposób tworzenia dokładniejszych, niższych basów.

    R

    Średnia kwadratowa (RMS, Root mean square)

    Standardowa miara wzmacniacza. Jest to standardowy sposób mierzenia średniej wartości efektywnej sygnału dźwiękowego lub innego napięcia (na przykład prądu przemiennego).

    Moc RMS

    Wielkość mocy ciągłej wytwarzanej przez wzmacniacz, mierzona w watach. Im wyższa wartość RMS, tym głośniejszy i czystszy dźwięk. Miara ta jest znacznie dokładniejsza od mocy szczytowej.

    S

    Głośniki satelitarne

    Niewielkie głośniki o ograniczonej możliwości odtwarzania niskich tonów.

    Ekranowanie

    Konstrukcja zapobiegająca powstawaniu zakłócaniu elementów elektronicznych przez magnes.

    Stosunek sygnału do szumu (SNR, Signal-to-noise ratio)

    Wartość wskazująca poziom szumów składnika audio w porównaniu do sygnału muzycznego.

    Poziom ciśnienia dźwięku (SPL, Sound pressure level)

    Miara głośności dźwięku w odniesieniu do progu słyszalności, mierzona w dB (decybelach). Zazwyczaj mieści się w zakresie od 0 do 140 dB. Wartość 140 dB jest uważana za bolesną i mogącą prowadzić od uszkodzenia słuchu.

    Umiejscowienie dźwięku

    Postrzeganie położenia różnych instrumentów i wokalu na wyimaginowanej scenie.

    Stereo

    Iluzja ciągłego pola dźwiękowego wokół osoby słuchającej uzyskiwana za pomocą przynajmniej dwóch sygnałów dźwiękowych. Określenie często stosowane dla dwóch kanałów.

    Stereo XL

    Technologia firmy Logitech®, która rozszerza pojęcie umiejscowienia dźwięku poza fizyczne granice głośników, tworząc niezwykłe doświadczenia dźwiękowe.

    Subwoofer

    Głośnik przeznaczony do wytwarzania bardzo niskich częstotliwości (20–200 Hz).

    Dźwięk przestrzenny

    Odtwarzanie dźwięku wielokanałowego, który tworzy dźwięk trójwymiarowy w otoczeniu słuchaczy. Technologia używana głównie w grach i filmach do stwarzania wrażenia uczestnictwa w akcji.

    T

    THX®

    Seria specyfikacji dla systemów dźwięku przestrzennego. Ich celem jest zapewnienie, że dźwięk w filmach jest maksymalnie zbliżony do tego, co zamierzali producenci.

    Wydajna konstrukcja jednodrożna

    Niestandardowa konstrukcja głośnika dousznego — zastosowana w słuchawkach Ultimate Ears® SuperFi 5 i 5vi — w której użyto niewielkiej membrany szerokopasmowej do uzyskania dźwięku wysokiej jakości.

    Soprany

    Patrz: wysoki zakres.

    Potrójne wzmocnienie

    Konstrukcja, w której każda membrana (głośnik niskotonowy, głośnik średniotonowy i głośnik wysokotonowy) ma własny wzmacniacz. Zazwyczaj pozwala to uzyskać wyższą jakość dźwięku, ponieważ sygnały mogą być dokładniej dostosowywane do membrany, zanim dotrą do wzmacniacza.

    Głośnik wysokotonowy

    Mała, lekka membrana, odtwarzająca najwyższe częstotliwości muzyczne (takie jak skrzypce czy cymbały) oraz zwykle wszystkie dźwięki powyżej 2000 Hz.

    Głośnik dwudrożny

    Głośnik z dwiema różnymi membranami, które są przeznaczone do różnych zakresów częstotliwości.

    V

    Wirtualny dźwięk przestrzenny

    Technologia oferująca wysokiej jakości dźwięk przestrzenny za pomocą zaledwie dwóch głośników dzięki przetworzeniu danych systemu Dolby Digital 5.1 i Dolby Surround (Pro Logic) do dwóch kanałów audio.

    W

    WAV (lub WAVE)

    Format pliku dźwiękowego opracowany przez firmy Microsoft i IBM, standardowo używany do przechowywania dźwięków na komputerach PC.

    Waty

    Miara mocy uzyskiwana przez pomnożenie prądu przez napięcie. Stosowana do przedstawiania mocy wyjściowej wzmacniacza.

    WMA (Windows Media Audio)

    Zastrzeżony format skompresowanego pliku dźwiękowego opracowany przez firmę Microsoft.

    WMA Lossless

    Bezstratny format skompresowanego pliku dźwiękowego opracowany przez firmę Microsoft. Patrz: bezstratne.

    Woofer

    Membrana emitująca częstotliwości basowe. Stosowana w subwooferach bądź głośnikach dwu- lub trójdrożnych.

    Cała wiedza o głośnikach potrzebna do podjęcia właściwej decyzji.

    Komputer jest oknem na świat muzyki, nagrań wideo, filmów i gier. Jednak najczęściej nie zapewnia takiej jakości dźwięku, która pozwala bawić się naprawdę dobrze. Jeżeli nie lubisz kiepskiego, tandetnego dźwięku, potrzebujesz nowych głośników. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jaki rodzaj systemu jest odpowiedni dla Ciebie.

    Doskonałe brzmienie w całym pomieszczeniu

    Większość systemów głośników zaprojektowano tak, aby zapewniały najlepszą jakość dźwięku, gdy siedzisz dokładnie przed nimi. Nasze głośniki oferują emisję dźwięku w obrębie 360 stopni dzięki głośnikom skierowanym do przodu i do tyłu. Możesz zatem wstać i poruszać się trochę, a nawet zatańczyć, bo muzyka będzie brzmiała świetnie w całym pokoju.

     

    Przyjaciele pod ręką

    Marzy Ci się lepszy dźwięk, z którym możesz podróżować? Mobilne głośniki dla komputerów przenośnych są wystarczająco niewielkie i lekkie, aby zabrać je ze sobą w podróż wraz z komputerem.

     

    Otoczyć dźwiękiem

    Jeżeli chcesz się oddać rozrywce, system dźwięku przestrzennego 5.1 będzie idealnym rozwiązaniem. Dwa przednie głośniki satelitarne, głośnik centralny, dwa tylne głośniki satelitarne i subwoofer pozwalają zanurzyć się w grach, filmach i muzyce, umieszczając Cię w samym centrum wydarzeń.

     

    Więcej basu

    Subwoofer tchnie życie w gry, filmy i muzykę, zapewniając głębokie basy. Aby cieszyć się zarówno odgłosem małego wybuchu, jak i potężnej eksplozji, będziesz potrzebować systemu głośników 2.1 składającego się z dwóch głośników satelitarnych i subwoofera.

     

    Tylko podstawy

    Szukasz bogatszego dźwięku i większej głośności podczas słuchania muzyki i oglądania filmów wideo w trybie online? System głośników 2.0 może być tym, czego potrzebujesz. Składa się on z dwóch małych głośników, określanych jako głośniki satelitarne. Łatwo je ustawić i nie zajmują dużo miejsca.

     

    Wymagania systemowe

    • Zgodność z odtwarzaczami iPod i telefonami iPhone
      • Obsługa wszystkich modeli odtwarzacza iPod i telefonu iPhone ze złączem dokowania
      • Obsługa modeli 1G–3G odtwarzacza iPod (i innych przenośnych odtwarzaczy muzyki) przez wejście pomocnicze 3,5 mm


    Informacje o gwarancji

    • Dwuletnia, ograniczona gwarancja na sprzęt

    Zawartość opakowania

    • Zestaw głośników Logitech Pure-Fi Anywhere 2
    • Wielozakresowy zasilacz AC (100-240 V)
    • Zaawansowany pilot bezprzewodowy
    • Ochronne etui podróżne
    • Instrukcja instalacji

     

     

     

    GCS-AP1-NR