Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZESTAW DYSZ DYNOJET HONDA TRX[zasłonięte]450 06 MotoCross

20-01-2012, 9:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 213 zł     
Użytkownik cross_sklep_pl
numer aukcji: 1998032046
Miejscowość Swiebodzin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 13-01-2012 15:58:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gadu-Gadu:

509596

Telefon

68 38 234 42
godz. 9-18

 510 [zasłonięte] 907
godz. 8-21
czynny codziennie łącznie z niedzielą !

Poczta Polska
za pobraniem
17zł

 

Poczta Polska
wpłata na konto 
8zł

 

Kurier GLS
za pobraniem
25 zł

 

Kurier GLS
wpłata na konto
17zł

 

Odbior osobisty
0,00 zł

1. Proszę o potwierdzenie mailem każdego zakupu.

2. Towar wysyłamy za pobraniem lub po wpłacie pieniędzy na konto.

3. Źle dobrane akcesoria wymieniamy na odpowiednie.

4. Towar jest wysyłany Pocztą priorytetową lub kurierem na życzenie.

5. Na pytanie udzielamy odpowiedzi telefonicznie, oraz mailem.

6. Wystawiamy faktury VAT.

Istnieje możliwość odbioru towaru osobiście w sklepie.

TYLKO U NAS możliwość otrzymania zakupionego towaru w 24h !!!



Autoryzowany dystrybutor firmy



oferuje zestaw dysz DYNOJET.

HONDA TRX 450
2006 - 2008

Niezależnie od tego, czy podróżujesz standardowym motocyklem, czy „ścigaczem”
zestaw gaźnikowy Dynojet w łatwy i dostępny sposób da Ci możliwość uniknięcia
gaźnikowych problemów. Dynojet to także wzrost i „wygładzenie” wykresu mocy
przy zachowaniu optymalnego zużycia paliwa.



Iglica

Zaprojektowanie iglicy to czynność, która pochłania największą
ilość czasu podczas przygotowywania zestawu.
Jest ona skonstruowana tak,
aby zapewnić odpowiednią ilość paliwa podczas roboczego
otwarcia przepustnicy, a także umożliwić regulację (aż sześciostopniową !)
nie wpływającą na pracę silnika poniżej 3000 obr/min.
Właściwa średnica zakończenia iglicy, może przynieść wymierne efekty względem dyszy głównej niezależnie od jej ustawienia.
Budowa iglicy Dynojet umożliwiła rozdzielenie zakresów jej pracy,
co zwiększa możliwości regulacyjne w użytkowym przedziale
obrotów silnika.



Dysza powietrzna

Poprzez tę dyszę powietrze dostaje się do rurki emulsyjnej,
co powoduje rozpoczęcie mieszania się zaczerpniętego z
komory pływakowej paliwa z powietrzem.
Pozwala ona przede wszystkim kontrolować ilości paliwa, jakie
ma być zassane z komory do gardzieli gaźnika.
Dynojet pozwala na zmianę „krzywej” dostarczanego paliwa na możliwie najbardziej płaską.



Dysza wolnych obrotów

Kontroluje ona w 100 % pracę biegu jałowego oraz w 25% przejście
na wyższy zakres prędkości obrotowej.
W niektórych modelach dysze te są wymieniane dla zapewnienia
optymalnego zużycia paliwa.
Prawidłowa synchronizacja gaźników zapewnia także właściwą
pracę biegu jałowego.



Dysza główna

Udoskonaliliśmy nasze dysze tak, aby spełniały dwie funkcje
statycznego i dynamicznego napełniania.
Statyczne napełnienie to pobór paliwa przez dyszę główną
na wyższych biegach, kiedy prędkościomierz porusza się
bardzo powoli. Dynamiczne napełnienie to wartość
otrzymywanego paliwa podczas użycia średniej
wartości mocy.

Każdy zestaw jest wyposażony w szczegółową instrukcję,
która krok po kroku objaśnia czynności instalacyjne.


Dynojet oferuje szeroką gamę zestawów do większości
produkowanych motocykli.
Każdy zestaw jest precyzyjnie zaprojektowany,
aby w efektywny sposób udoskonalić działanie gaźnika.
Dla zaspokajania indywidualnych potrzeb zostały stworzone
różne typy (poziomy) zestawów.



Poziom 1 (Stage 1)

Zaprojektowany do motocykli z nieprzerobionym silnikiem
wyposażonym w fabryczny filtr i puszkę powietrzną
oraz fabryczny wydech.
Stage 1 jest w pełni dostosowany do przestrojenia w przypadku
zastosowania dobrego tuningowego wydechu i zamiennego ze
standardowym filtra K&N.
Stage 1 jest zaprojektowany dla zapewnienia zwiększonej
kontroli manetką gazu oraz osiągnięcia nawet 5% wzrostu
mocy w całym zakresie prędkości obrotowej silnika
.



Poziom 2 (Stage 2)

Zaprojektowany do motocykli z fabrycznym lub „lekko” stuningowanym silnikiem przy użyciu fabrycznego lub tuningowego wydechu oraz zmodyfikowanej puszki powietrza z oryginalnym lub K&N’owskim filtrem.
Stage 2 stosuje się, gdy nie można użyć indywidualnego
(osobny dla każdego cylindra) filtra K&N oraz kiedy przeprowadzone modyfikacje puszki powietrza polepszają pracę silnika.
W większości przypadków Stage 2 zapewnia wzrost mocy nawet o 8%.



Poziom 3 (Stage 3)

Zaprojektowany do motocykli z oryginalnym lub średnio stuningowanym silnikiem przy użyciu indywidualnego filtra powietrza K&N
oraz oryginalnego lub tuningowego wydechu .
Uzyskany wzrost mocy do 10-15% .
W niektórych nowoczesnych, krótkoskokowych,
wysokoobrotowych silnikach przeprowadzone modyfikacje nie
wpływają na osiągi i mogą zaszkodzić poręczności motocykla.
W takich przypadkach Stage 3 jest niedostępny.



Poziom 7 (Stage 7)

Zaprojektowany tylko do użytkowania podczas wyścigów lub
przypadkach „specjalnych”.
Z wyjątkiem naszego Stage 7 do V-MAX-a wszystkie pozostałe
stworzono do pracy na „wysokich obrotach”
na torze wyścigowym i nie stosuje się ich w motocyklach drogowych.



Thunderslide

Jest to tworzący nową klasę zestaw przeznaczony do
motocykli Harley-Davidson i Buell.
Zawiera on pierwsze płaskie tuningowe przepustnice typu custom.
Unikalna konfiguracja pozwala precyzyjnie kontrolować mechanizm przepustnicy, a także polepsza rozpylanie paliwa, co podnosi moc,
zwiększa ekonomikę oraz precyzyjność sterowania gazem.


Zapraszam na inne moje aukcje !!






ZESTAW DYSZ DYNOJET HONDA TRX<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>450 06 MotoCross