Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zestaw do Podpisu Elektronicznego 1ROK !!PROMO!!

19-01-2015, 18:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 268.90 zł     
Użytkownik PC_NET_2009
numer aukcji: 4918394268
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 43   
Koniec: 19-01-2015 17:11:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.25 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Zestaw do Podpisu Elektronicznego CERTUM umożliwia dokonywanie transakcji elektronicznie potwierdzanych przez okres 1 roku (lub 2 lata - na innej aukcji).

Zestaw CERTUM Standard to kompletne!!! urządzenie do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego, składające się między innymi z certyfikatu kwalifikowanego, karty kryptograficznej (nośnik certyfikatu) oraz czytnika kart kryptograficznych.

Zawarty w zestawie certyfikat kwalifikowany może być wykorzystywany m.in. przez Płatników składek ZUS do podpisywania deklaracji.

Na zestaw składają się:

  • Czytnik kart ACS ACR38 USB
  • Karta kryptograficzna standard
  • Płyta z oprogramowaniem
  • Certyfikat kwalifikowany CERTUM
  • Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)

Jesteśmy autoryzowanym partnerem centrum certyfikacyjnego UNIZETO CERTUM - prowadzimy sprzedaż i doradztwo z zakresu produktów informatycznych - produkty certyfikacyjne do zapoznania się z portfolio dostępne są tutaj

    Certyfikat kwalifikowany można wykorzystywać między innymi do:
  • składania formularzy do KIO (Krajowej Izby odwoławczej)
  • składania pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym kontaktów drogą elektroniczną z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), np.: podpisania wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, podpisania deklaracji
  • nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet (np. upoważnienia elektroniczne w ZUS)
  • pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS)
  • podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej, składania e-deklaracji podatkowych
  • zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej, wystawiania faktur w formie elektronicznej, uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej),
  • podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF)
  • zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO)
  • składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG)
  • nadawania elektronicznym odpisom i zaświadczeniom wydawanym przez Centralną Informację o Zastawach Rejestrowych, mocy prawnej dokumentów urzędowych
  • składania drogą elektroniczną do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) wniosków o dotacje unijne
Prosimy pamiętać, że aktywacja podpisu elektronicznego wymaga wizyty w PPT (punkt potwierdzenia tożsamości) lub u notariusza. Zapraszamy w tym celu do naszego biura po umówieniu telefonicznym terminu wizyty. NIE MA MOŻLIWOŚCI PRAWNYCH AKTYWACJI CERTYFIKATU "na odległość" - taka czynność jest nielegalna!

W przypadku pytań świadczymy naszym klientom stałą (24/7/365) pomoc merytoryczną i techniczną. Naszych przyszłych klientów zapraszamy do pierwszego kontaktu w godzinach od 11 do 17 w dni robocze.
ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO do chwilowego braku towaru i wydłużonego terminu dostawy - z uwagi na duże zainteresowanie produktem - tym niemniej można uzyskać potwierdzenie terminu dostawy przed dokonaniem zakupu.