Zestaw diagnostyczny do aut PSA Peugeot - Planet Citroen - Lexia3 oraz RENAULT DACIA CAN CLIP
Bez instalowania i konfigurowania zestaw gotowy do pracy.
Charakterystyka urządzeń:
Interfejs LEXIA PROXIA Citroen Peugeot
Urządzenie diagnostyczne do kompleksowej diagnostyki aut grupy PSA Peugeot i Citroen. Za pomocą tego sprzętu możesz zrobić wszystko to co autoryzowany serwis. Urządzenie pozwala wykonać kompletną diagnostykę wszystkich aut Peugeot i Citroen od 1995 r. do 2011r. ( Wspólpracuje z wszystkimi wersjami oprogramowania także z DiagBox ) Diagnostykę wykonuje się za pośrednictwem złącza OBD-II lub za pomocą adapterów dla złącz producenta (występujących w starszych samochodach, przed 2000).
Urządzenie zawiera interfejs K-line multiplexer, CAN-BUS interfejsy i SAE J1850 (zarówno PWM i Vw).
Interfejs Lexia Proxia - Peugeot Planet w połączeniu z komputerem IBM T30 jest profesjonalnym narzędziem diagnostycznym, pozwalającym diagnozować na poziomie serwisowym wszystkie Citroeny i Peugeoty do 2011r. Jedną z wielu możliwości m.in. takich jak programowanie, kodowanie, adaptacje, kasowanie błędów jest także WYPALANIE Filtrów DPF/FAP i ustawianie ilości dodatku np. EOLYS DPX42, EOLYS 176, EOLYS POWER FLEX, INFINEUM (instrukcja dolewania i kodowania dodatku krok po kroku znajduje się pośród wielu innych na dysku IBM T30)
Oprogramowanie: Peugeot Planet PP2000 - Citroen Lexia3
Zarówno program PLANET PP2000 do diagnostyki Peugeot jak i Lexia 3 do diagnostyki Citroen są w wersjach po POLSKU
INTERFEJS SONDA CAN CLIP RENAULT DACIA
Sonda CAN CLIP jest profesjonalnym urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej diagnostyki pojazdów z grupy Renault. Obsługuje wszystkie modele Renault od roku 1996 do 2012 a także samochody DACIA.
Opis niektórych z wielu funkcji oprogramowania:
[Test elementów wykonawczych] - Diagnozowanie (wysterowanie) podzespołów wykonawczych. Liczba i kolejność wykonywanych testów jest ściśle przekazywana do przyrządu sterującego. Po wykonaniu diagnozy załączona sekwencja zostanie zakończona. Opcja bardzo przydatna w wielu sytuacjach. Można bardzo dokładnie ustalić i zweryfikować działanie (lub niesprawność) poszczególnych urządzeń takich jak czujniki, sensory, moduły, potencjometry. Opcja pozwala również zaobserwować sprawności działania i poprawności wyświetlania kontrolek i wskaźników na desce (zegary). Testowanie przeprowadzać na wyłączonym silniku - tylko włączona stacyjka. [Nastawy podstawowe] - Nastawy podstawowe. W niektórych systemach po wykonaniu naprawy lub przeglądu muszą zostać wykonane nastawy podstawowe. Oznacza to, ze regulacja komputera została przełączona na niezmienne wartości. Jeżeli system znajduje się w nastawach podstawowych można np. wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu, adaptację położenia przepustnicy, wolnych obrotów, klimatyzacji, itp. Nastawy podstawowe należy wykonywać dla danego samochodu tylko w jego zalecanym stanie pracy np. temperatura silnika musi przekraczać 80°C. Niektóre komputery oferują pomoc w regulacji podając obowiązujące wartości pomiarowe. [Wartości mierzone] - Odczyt bloku wartości zmierzonych. Odczyt parametrów wejściowych systemu - parametry podzielone są na kanały pomiarowe - należy podać numer kanału. Jakie kanały istnieją i jakie znaczenie maja zależy od przyrządu sterującego. [Adaptacje] - Dopasowanie - Adaptacja sterownika - kasowanie inspekcji OIL /SERVICE Istnieje możliwość zmiany w sterowniku wartości korekcyjnych dla poszczególnych egzemplarzy auta np. obrotów biegu jałowego, dawki paliwa itp. Musi to być dokonane w trzech krokach - odczytanie wartości, testowanie wartości, zapisanie jej w pamięci. [Recode Module - 07] - Kodowanie sterownika. Poprzez tą funkcję można zmienić zawartość pamięci w sterowniku. Następuje wówczas zmiana pracy sterownika przy zmianie np. skrzyni biegów, jakości paliwa i innych warunków pracy. Dane szczegółowe kodów znajdują się w instrukcjach napraw. [Autoskanowanie] - automatycznie przebiegające sprawdzanie (odczyt kodów ze wszystkich systemów) - można również wybrać polecenie [Autoscan] - po naciśnięciu START nastąpi automatycznie przeszukanie wszystkich modułów z listy oraz wykrywanie błędów. - w przypadku pojawiających się monitów należy zatwierdzić TAK lub NIE jeśli nie chcemy kontrolować danego modułu. -
Przy pomocy tego interfejsu można zdiagnozować wszystkie systemy znajdujące się w samochodzie, dzięki temu można bardzo szybko wykryć usterkę, oprogramowanie pozwala w bardzo prosty sposób:
-
kasować kody usterek (AIR BAG, ABS, IMMOBILIZER, SILNIK, ŚWIECE ŻAROWE, CZUJNIK TEMP. SONDA LAMBDA ITD.),
-
kasować inspekcje olejową zarówno ze stałym przedziałem okresowym, jak i ze zmiennym przedziałem okresowym, Long Life.
-
podglądać i rejestrować bieżące parametry samochodu podczas jazdy: silnik, ciśnienie doładowania, czasy wtrysków, korekcje wtrysków, temperaturę, przepływomierz, wskaźniki, itp.) , wypalać filtr FAP, ustawiać ilość dolanego dodatku EOLYS
-
adaptować i korygować nowe elementy w samochodzie: kąt wtrysku, przepustnica, regulacja obrotów i zapłonu, dawkę wtrysku przy rozruchu, uchylenie EGR, )
-
kodować piloty.
W przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest: - odczytywanie oczekujących kodów błędów (DTC) - odczytywanie zarejestrowanych kodów błędów (DTC) - kasowanie kodów oraz kontrolki "check engine" (MIL) - możliwość zapisywania odczytywanych danych do pliku w celu późniejszej analizy - diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice zawory, czujniki - dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, - prędkość obrotowa silnika (RPM) - obciążenie (Calculated Load Value) - temperatura płynu chłodzącego (Coolant Temperature) - status układu paliwowego (Fuel System Status) - prędkość pojazdu (Vehicle Speed) - krótkoterminowa korekta czasu wtrysku (Short Term Fuel Trim) - długoterminowa korekta czasu wtrysku (Long Term Fuel Trim) - podciśnienie w kolektorze ssącym (Intake Manifold Pressure) - kąt wyprzedzenia zapłonu (Timing Advance) - temperatura pobieranego powietrza (Intake Air Temperature) - przepływ powietrza - wskazanie przepływomierza (Air Flow Rate) - położenie przepustnicy TPS (Absolute Throttle Position) - wskazania sondy lambda (Oxygen sensor voltages/associated short term fuel trims) - ciśnienie paliwa (Fuel Pressure) - sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez komputer na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. - pomiary parametrów pojazdu - mocy i przyspieszenia
Ponadto w przypadku wybrania już odpowiedniego sterownika np. komputera silnika możliwe jest odczytanie kodów błędów, wykasowanie oraz ich, diagnoza. Diagnoza elementów wykonawczych typu przepustnice, zawory elektromagnetyczne, czujniki. Korekcja niektórych wartości w pamięci sterownika np. dawki paliwa do rozruchu lub podniesienie obrotów biegu jałowego w przypadku wibracji lub nierównomiernej pracy. Dynamiczne sprawdzenie zapłonu, dawki rozruchowej, sprawdzenie kondycji silnika na podstawie zużycia poszczególnych cylindrów - czyli różnicy w dawkach paliwa dozowanych przez sterownik ECU na poszczególne cylindry, aby silnik równo pracował na biegu jałowym. Interfejs ma możliwości identyczne jak urządzenie w autoryzowanym serwisie jego możliwości są wiele bardziej rozbudowane niż w przypadku testerów uniwersalnych typu KTS, Launch czy MegaMacs
Zawartość sprzedawanego zestawu:
Interfejs Lexia Proxia - Peugeot Planet + adaptery Interfejs CAN CLIP + adaptery Komputer IBM T30 + ładowarka(komputer jest używany w stanie idealnym)
Zestaw jest kompletny do poprawnego działania nic więcej nie jest potrzebne!!! Wszystko jest zainstalowane, skonfigurowane, można podłączać "od ręki" Interfejsy są nowe, sprawdzone, gwarancja 12 miesięcy. Na wszystko wystawiamy pełne faktury VAT23%
|