ZESTAW DIAGNOSTYCZNY DO WTRYSKU PALIWA
Umożliwia kontrolę ciśnienia roboczego we wtryskowych układach zasilania. Zestaw końcówek i adapterów umożliwia wpięcie urządzenia w układ zasilania, co umożliwia odczyt ciśnienia wtrysku i zdiagnozowania prawidłowości działania.
Opis produktu:
Zestaw 10 częściowy.
P max 0,7 MPa
Walizka transportowa
W skład zestawu wchodzi:
10 końcówek dostosowanych do obsługi układów zasilania w pojazdach europejskich
końcówka A - M12 x 1,5 (M) - M10 x 1,0 (M)
końcówka B - M10 x 1,0 - śruba drążona
końcówka C - M12 x 1,5 (M) - M8 x 1,0 (M) - 75mm
końcówka E - M12 x 1,5 - śruba drążona
końcówka F - M6 x 1,0 (M) - HONDA
końcówka G - M8 x 1,0 - śruba drążona
końcówka H - M12 x 1,5 (M) - M8 x 1,0 (M)
końcówka I - M14 x 1,5 (F) - M12 x 1,5 (M)
końcówka J - M12 x 1,25 - śruba drążona
końcówka K - M12 x 1,5 (M) - 7/16" x 20 (F)
wskaźnik ciśnienia 0-0,7 MPa
zestaw uszczelek
Narzędzie pomiarowO-KONTROLNE, ZA POMOCĄ KTÓREGO BADA SIĘ CIŚnienie robocze we wtryskowych układach zasilania w silnikach z zapłonem iskrowym i samoczynnym. Różne końcówki i adaptery umożliwiają wpięcie manometru w układ zasilania z jednopunktowym wtryskiem paliwa do kolektora dolotowego, z wielopunktowym wtryskiem paliwa, z pompą wtryskową (silniki wysokoprężne). Wpięcie do układu zasilania umożliwia odczytanie ciśnienia wtrysku i na tej podstawie zdiagnozowanie prawidłowości działania urządzeń wtryskujących. Zestaw polecany do pracy w specjalistycznych zakładach diagnozowania i napraw silników samochodowych