E-mail: [zasłonięte]@4kolka.pl
Tel. 505 [zasłonięte] 779 (Tomek)
GG:[zasłonięte]77572
Wysyłki codziennie o godz 13:00. Dostawa zgodnie z cennikiem dostawy.
GRATISOWA DOSTAWA pocztowa przy zamówieniu ceramizerów na kwotę powyżej 150zł i wpłacie na konto.
Brak dopłat za kolejne sztuki! (płaska stawka niezależnie ile zamówisz)
Wpłaty proszę kierować na nasze konta:
mBank nr konta:
76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 395413
Inteligo nr konta: 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581130 [zasłonięte] 649031
Opcjonalnie:
Pobranie pocztowe (konieczna informacja w formularzu lub przez e-mail)
Płatność Allegro
Licytując na aukcji akceptujesz zasady zawarte na mojej stronie "O mnie"
Przedmiotem aukcji jest zestaw ceramizerów Auto-Repair nr 1
Zestaw zawiera:1szt Ceramizer do silnika 1szt Ceramizer do skrzyń biegów/mostów 1szt Ceramizer do paliwa
Jak działa Ceramizer?Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
Masz pytanie lub potrzebujesz profesjonalnej pomocy? Kontakt: [zasłonięte]@4kolka.pl tel. 505-[zasłonięte]-779
Jak działa Ceramizer?Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.
KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:
- Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
- Zmniejsza zużycie oleju.
- Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
- Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
- Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
- Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
- Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
- Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
- Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
- Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
- Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
- Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
- Chroni środowisko naturalne.
KORZYŚCI z zastosowania w skrzyniach biegów, przekładniach, mostach:
- Ułatwia zmianę biegów.
- Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnich mostów, przekładni, reduktorów.
- Zmniejsza wibracje i hałas.
- Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 10-ciu razy.
- Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia.
- Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 100 000 km przebiegu.
- Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km przebiegu samochodu).
- Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
- Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji.
- Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4[zasłonięte]000-45 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kG/mm2).
- Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami.
- W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia.
- W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km).
- Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie.
- Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów).
- Chroni środowisko naturalne.
- Wymiernie zmniejsza koszty przyszłych napraw urządzeń.
- Zatrzymuje i zapobiega powstawaniu pittingu.
Ceramizera do przekładni nie należy stosować w automatycznych skrzyniach biegów!
KORZYŚCI z zastosowania w układzie paliwowym:
- Regeneruje układ zasilania paliwem podczas eksploatacji (bez demontażu podzespołów) - wydłużając dwukrotnie jego żywotność.
- Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem.
- Zmniejsza zużycie paliwa o 2 - 4 %.
- Powoduje wzrost mocy silnika o 1 - 3 %.
- Ułatwia rozruch zimnego silnika, szczególnie w niskich temperaturach.
- Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach.
- Zmniejsza hałas i dymienie.
- Utrzymuje układ zasilania w czystości.
- Usuwa nagar z komory spalania.
- Zapobiega powstawaniu osadów i nagarów w komorze spalania (także na grzybkach zaworów i końcówkach rozpylaczy).
- Wspomaga odblokowanie wtryskiwaczy i pierścieni tłokowych.
- Zwiększa niezawodność i trwałość pojazdów.
- Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości.
- Sprzyja dokładniejszemu (katalitycznemu) spalaniu paliwa.
- Zapewnia prawidłową i równomierną pracę silnika.
- Chroni środowisko naturalne.
- Nie jest szkodliwy dla działania i trwałości katalizatorów.
- Nadaje się do wszystkich rodzajów benzyn i oleju napędowego.
|