Sklep PBX4U jest prowadzony przez firmę
"ASSET" Waldemar Olik SPÓŁKA JAWNA.
Firma ASSET jest autoryzowanym dystrybutorem i serwisem abonenckich central telefonicznych firm: SLICAN, Panasonic, PLATAN, SIEMENS i ALCATEL. Integratorem usług i systemów telekomunikacyjnych. Jesteśmy obecni na rynku od 1991r.
Projektujemy i budujemy sieci teleinformatyczne, doradzamy przy wyborze sprzętu i operatorów telekomunikacyjnych. Prowadzimy audyty i szkolenia.
Jesteśmy przedstawicielem TP S.A. oraz innych liczących sie na rynku operatorów telekomunikacyjnych. W imieniu klientów dobieramy usługi i negocjujemy korzystne warunki finansowe.
Dostarczamy sprzęt telekomunikacyjny, teleinformatyczny, multimedialny, kamery internetowe, akcesoria i materiały eksploatacyjne, ...
Osoby zainteresowane nowym modelem centrali telefonicznej SLICAN IPL-256
prosimy o kontakt.
Po uzgodnieniu parametrów możliwy zakup centrali zgodnie z zasadami allegro.
Przedmiotem aukcji jest:
Centrala telefoniczna firmy
Slican model CCT1668.S w konfiguracji:
8 abonentów analogowych
oraz
4 linie miejskie analogowe.
W zestawie 8 telefonów Alcatel 29446.
| Centrala Slican CCT1668.S, 8ab, 4co |
W skład zestawu wchodzą następujące komponenty:
- centrala CCT1668.S - 1szt.
- karta 8 abonentów - 1szt.
- karta 4co - 1szt.
- telefon Alcatel 29446 - 8 szt.
Uniwersalny serwer telekomunikacyjny dedykowany do małych i średnich firm. Zapewnia komunikację zarówno w standardzie IP, jak i z wykorzystaniem technologii ISDN i łączy analogowych. Oferuje kompleksowe rozwiązanie VoIP, bez konieczności zakupu dodatkowych zewnętrznych urządzeń, bram itp. Slican CCT-1668.S/IP to najnowocześniejsza technologia VoIP, dzięki której dostępne są nowe usługi, więcej funkcji, bogactwo programów oraz jak zawsze wysoka jakość.
CCT-1668.S/IP wyposażona jest w sterownik zawierający funkcjonalność VoIP, REC i LAN. Do korzystania z IP oraz nagrywania rozmów telefonicznych wymagany jest tylko zakup licencji oraz karty pamięci. Dodatkowo w standardzie oferowany jest bezpłatny program taryfikacyjny Slican BillingMAN, który pozwala na kontrolę oraz optymalizację wydatków na łączność. CCT-1668.S/IP współpracuje z aplikacjami zewnętrznymi, wspierającymi obsługę klientów i pracę zespołu firmy czy biura - rozwiązaniami CRM, w tym - dla jednostek ochrony zdrowia i programami hotelowymi. CCT-1668.S/IP dzięki wewnętrznej bramce GSM może być włączona do korporacyjnej sieci mobilnej, pracować jako samodzielne urządzenie lub jednostka sieci serwerów Slican. Użytkownicy CCT-1668.S/IP mają do dyspozycji pełną gamę telefonów Slican – systemowe, IP oraz analogowe, a także bramofony Slican.
Charakterystyka serwera:
Pojemność:
- do 32 telefonów analogowych
- do 160 abonentów IP (w tym 60 abonentów telefonów systemowych IP)
- do 78 telefonów systemowych (w tym 18 systemowych Up0)
Cechy sprzętowe:
- w standardzie 8 kanłów VoIP (wymagane licencje) - bezpieczeństwo, niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów SIP oraz IAX2 (kodeki G.711)
- wewnętrzna brama GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) - optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj o Slican MobilePhone), obsługa sms
- współpraca z ISDN-BRA (2B+D), ISDN PRA (30B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
- zintegrowany system nagrywania - Embedded Recording - do 36 kanałów nagrywania oraz do 10 880 godzin nagrań - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem Slican RecordMAN
- modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
- monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
- współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
- współpraca z bramofonami Slican
- współpraca z systemem Slican DECT-IP
- współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102
Cechy funkcjonalne:
- wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe),
- aplikacja Slican TelefonCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali, obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny, wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
- aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
- rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
- inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
- wsparcie dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy dostępny pod jednym numerem
- program taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
- system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
- INVENIO API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów i ankiet
- do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 32 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
- PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
- TELEKONFERENCJE - do 12 uczestników konferencji
- system Poczty Głosowej
- usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
- redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
- abonenci wirtualni (konta)
- AUTOMATYKA - zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali, SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania
Inne:
obudowa wisząca
wymiary (szer./wys./gł.) 250 mm/272 mm/120 mm
Cechy urządzenia:
- Podświatlany wyświetlacz LCD z regulacja kontrastu.
- Identyfikacja nr. dzwoniacego w systemie FSK i DTMF.
- Wyświatlanie nr. oczekującego tylko w systemie FSK.
- Wybieranie tonowo/pulsowe.
- Książka telefoniczna z opisami 10 numerów.
- 8 przycisków szybkiego wybierania tylko numery.
- Regulowany Flash (100/300/600 ms).
- Lista połączeń o pojemności 58 nazwisk i numerów.
- Wskażnik wiadomości oczekującej.
- System głośnomówiacy ze wskaźnikiem.
- Regulacja głośności dla systemu głośnomówiącego i słuchawki.
- HAC- Kompatybilny z aparatami słuchowymi.
- Do pełnej funkcjonalności informacji na LCD wymagane baterie 3xLR6 - w zestawie.
|
|
ASSET
WALDEMAR OLIK SPÓŁKA JAWNA
ul. Muchoborska 18
54-424 Wrocław
tel. 71[zasłonięte]799-50
kom. 603-[zasłonięte]-280
e-mail: aukcje@pbx4u.pl
www: http://asset.com.pl
BRE BANK SA
27 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 519092
Gwarancja:
Centrala telefoniczna 24 miesiące.
Telefony 12 miesięcy.
Czas realizacji: 1-7 dni
Wystawiamy faktury VAT.
Istnieje możliwość wysyłki kurierem lub odbiór osobisty w siedzibie firmy ASSET.
Dział Central ( filia firmy ):
ul. Klecińska 188a
54-412 Wrocław
Płatne przelewem lub gotówką
przy odbiorze osobistym.
Koszty transportu ponosi kupujący.
Kurier: 25zł
Firma ASSET jest autoryzowanym dystrybutorem i serwisem abonenckich central telefonicznych firm: SLICAN, Panasonic, PLATAN, SIEMENS i ALCATEL.
Projektujemy i budujemy sieci teleinformatyczne, doradzamy przy wyborze sprzętu i operatorów telekomunikacyjnych. Prowadzimy audyty i szkolenia.
|