|
Sklep PBX4U jest prowadzony przez firmę "ASSET" Waldemar Olik SPÓŁKA JAWNA. Firma
ASSET
jest autoryzowanym dystrybutorem i serwisem abonenckich central
telefonicznych firm: SLICAN,
Panasonic, PLATAN, SIEMENS
i ALCATEL. Integratorem
usług i systemów telekomunikacyjnych. Jesteśmy obecni na
rynku od 1991r.
Projektujemy i budujemy sieci teleinformatyczne, doradzamy przy wyborze
sprzętu i operatorów telekomunikacyjnych. Prowadzimy audyty
i szkolenia.
Jesteśmy przedstawicielem TP S.A. oraz innych liczących sie na rynku
operatorów telekomunikacyjnych. W imieniu
klientów dobieramy usługi i
negocjujemy korzystne warunki finansowe.
Dostarczamy sprzęt telekomunikacyjny, teleinformatyczny, multimedialny,
kamery internetowe, akcesoria i materiały eksploatacyjne, ...
Osoby zainteresowane nowym modelem centrali
telefonicznej SLICAN IPL-256 prosimy o kontakt.
Po uzgodnieniu parametrów możliwy zakup centrali
zgodnie z zasadami allegro.
Przedmiotem aukcji jest:
Centrala telefoniczna firmy Slican model CCT1668.S w konfiguracji: 8 abonentów analogowych, 2 abonentów cyfrowych, 1 linia miejska ISDN. W zestawie 8 telefonów Alcatel 29446, 1 telefon Slican CTS102CL.
Centrala Slican CCT1668.S, 8ab, 1s2u
|
W skład zestawu wchodzą następujące komponenty: - centrala CCT1668.S - 1szt.
- karta 8 abonentów - 1szt.
- karta 1S2U - 1szt.
- telefon Alcatel 29446 - 8 szt.
- telefon Slican CTS102 - 1 szt.
Uniwersalny
serwer telekomunikacyjny dedykowany do małych i średnich firm. Zapewnia
komunikację zarówno w standardzie IP, jak i z wykorzystaniem
technologii ISDN i łączy analogowych. Oferuje kompleksowe rozwiązanie
VoIP, bez konieczności zakupu dodatkowych zewnętrznych urządzeń, bram
itp. Slican CCT-1668.S/IP to najnowocześniejsza technologia VoIP,
dzięki której dostępne są nowe usługi, więcej funkcji, bogactwo
programów oraz jak zawsze wysoka jakość. CCT-1668.S/IP wyposażona
jest w sterownik zawierający funkcjonalność VoIP, REC i LAN. Do
korzystania z IP oraz nagrywania rozmów telefonicznych wymagany jest
tylko zakup licencji oraz karty pamięci. Dodatkowo w standardzie
oferowany jest bezpłatny program taryfikacyjny Slican BillingMAN, który
pozwala na kontrolę oraz optymalizację wydatków na łączność.
CCT-1668.S/IP współpracuje z aplikacjami zewnętrznymi, wspierającymi
obsługę klientów i pracę zespołu firmy czy biura - rozwiązaniami
CRM, w tym - dla jednostek ochrony zdrowia i programami hotelowymi.
CCT-1668.S/IP dzięki wewnętrznej bramce GSM może być włączona do
korporacyjnej sieci mobilnej, pracować jako samodzielne urządzenie lub
jednostka sieci serwerów Slican. Użytkownicy CCT-1668.S/IP mają do
dyspozycji pełną gamę telefonów Slican – systemowe, IP oraz
analogowe, a także bramofony Slican. Charakterystyka serwera:
Pojemność:
- do 32 telefonów analogowych
- do 160 abonentów IP (w tym 60 abonentów telefonów systemowych IP)
- do 78 telefonów systemowych (w tym 18 systemowych Up0)
Cechy sprzętowe:- w
standardzie 8 kanłów VoIP (wymagane licencje) - bezpieczeństwo,
niezawodność, gwarancja wysokiej jakości rozmów - obsługa protokołów
SIP oraz IAX2 (kodeki G.711)
- wewnętrzna brama
GSM obsługująca małe karty SIM dowolnego operatora GSM (900/1800) -
optymalizacja kosztów połączeń oraz wsparcie dla pracy mobilnej (czytaj
o Slican MobilePhone), obsługa sms
- współpraca z ISDN-BRA (2B+D), ISDN PRA (30B+D) i POTS (Clip-FSK, wybieranie tonowe i impulsowe)
- zintegrowany
system nagrywania - Embedded Recording - do 36 kanałów nagrywania oraz
do 10 880 godzin nagrań - wygodna i szybka obsługa nagrań z programem
Slican RecordMAN
- modem zdalnego zarządzania serwerem (opcja)
- monitoring i zarządzanie CCT-1668 poprzez firmową sieć LAN lub zdalnie - poprzez modem lub Internet
- współpraca z cyfrowymi telefonami systemowymi oraz systemowymi telefonami IP Slican serii CTS-102, CTS-202 i CTS-203
- współpraca z bramofonami Slican
- współpraca z systemem Slican DECT-IP
- współpraca z adapterami Slican MAB-1101 oraz MSB-1102
Cechy funkcjonalne:- wsparcie dla protokołów TAPI (integracja z MS Outlook), CTIP (rozwiązania CRM), HOTELP (aplikacje hotelowe),
- aplikacja
Slican TelefonCTI - obsługa połączeń oraz innych funkcji centrali,
obsługa sms i odsłuchiwanie nagrań za pomocą komputera – estetyczny,
wygodny i przyjazny dla użytkownika panel graficzny programu
- aplikacja Slican TouchCTI - zarządzanie ruchem telefonicznym oraz konferencjami z poziomu ekranu dotykowego monitora
- rozwiązania dedykowane dla hoteli, hosteli, pensjonatów, szpitali, sanatoriów Slican PayMAN
- inteligentna dystrybucja połączeń – Slican ACD – dystrybucja w oparciu o prefixy lub nr abonenta
- wsparcie
dla pracy mobilnej – rozwiązania Slican MobilePhone – telefon
równoległy wraz z opcją Callback - telefon stacjonarny i komórkowy
dostępny pod jednym numerem
- program
taryfikacyjny Slican BillingMAN - informacja o kosztach i strukturze
połączeń oraz analiza efektywności pracy agentów call center
- system DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych
- INVENIO – funkcjonalność IVR (Interactive Voice Response) – interaktywne głosowe kierowanie połączeń przychodzących
- INVENIO
API - integracja z zewnętrznymi bazami danych - wsparcie pracy działów
call i contact center, handlowych i obsługi klienta, obsługa konkursów
i ankiet
- do 99 zapowiedzi łącznie oraz możliwość odtwarzania do 32 jednoczesnych zapowiedzi na Infoliniach INVENIO / lub DISA
- PATHFINDER
- funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie
numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji
- TELEKONFERENCJE - do 12 uczestników konferencji
- system Poczty Głosowej
- usługa SUPERVISOR - nadzór pracy agenta call center
- redukcja kosztów - funkcja LCR (Least Cost Routing) - automatyczny wybór najtańszej drogi połączenia
- abonenci wirtualni (konta)
- AUTOMATYKA
- zastosowanie telefonu GSM jako pilota bramowego, sterowanie
klimatyzacją /ogrzewaniem / oświetleniem za pomocą kalendarza centrali,
SMS informujący o zagrożeniu lub wykonaniu zadania
Inne: obudowa wisząca wymiary (szer./wys./gł.) 250 mm/272 mm/120 mm
Cechy urządzenia:- Podświatlany wyświetlacz LCD z regulacja kontrastu.
- Identyfikacja nr. dzwoniacego w systemie FSK i DTMF.
- Wyświatlanie nr. oczekującego tylko w systemie FSK.
- Wybieranie tonowo/pulsowe.
- Książka telefoniczna z opisami 10 numerów.
- 8 przycisków szybkiego wybierania tylko numery.
- Regulowany Flash (100/300/600 ms).
- Lista połączeń o pojemności 58 nazwisk i numerów.
- Wskażnik wiadomości oczekującej.
- System głośnomówiacy ze wskaźnikiem.
- Regulacja głośności dla systemu głośnomówiącego i słuchawki.
- HAC- Kompatybilny z aparatami słuchowymi.
- Do pełnej funkcjonalności informacji na LCD wymagane baterie 3xLR6 - w zestawie.
Najważniejsze funkcje i możliwości telefonu:
- menu w języku polskim, angielskim i niemieckim
- czytelny wyświetlacz LCD
- czteroliniowy wyświetlacz graficzny, podświetlany,
- możliwość zarządzania konferencjami
- gniazda do podłączenia słuchawek nagłownych
- 8 programowalnych przycisków uniwersalnego przeznaczenia z sygnalizacją LED
- różne rodzaje dzwonków – sygnały dla połączeń przychodzących z zewnątrz, z sieci firmowej i bramofonu
- nawigacja podobna do aparatów komórkowych, klawisze nawigacyjne
- poruszanie się po menu za pomocą klawiszy „do przodu”, „wstecz”, „góra”, „dół”
- kontekstowe działanie klawiszy
- sygnalizacja stanu numerów wewnętrznych i linii miejskich
- optyczna sygnalizacja dzwonienia i nieodebranych połączeń
- podręczna pamięć 10 numerów wybranych, odebranych i nieodebranych
- blokada telefonu (indywidualny zamek kodowy)
- dostęp do książek telefonicznych (publicznej i prywatnej) oraz spisu numerów wewnętrznych
- konfiguracja jako interkom (np. do sekretarki)
- możliwość sterowania trybami pracy centrali
- funkcja „domofon” (przypisany dzwonek, domofon, otwieranie drzwi)
- zasilanie z centrali
- praca HandsFree
- połączenie z centralą jedną parą przewodów
- regulowany kąt nachylenia telefonu
- możliwość montażu na ścianie
- telefony dostępne w kolorze popielatym
|
|
ASSET
WALDEMAR
OLIK
SPÓŁKA JAWNA
ul. Muchoborska 18
54-424 Wrocław
tel. 71[zasłonięte]799-50
kom. 603-[zasłonięte]-280
e-mail: aukcje@pbx4u.pl
www: http://asset.com.pl
BRE
BANK SA
27 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 519092
Gwarancja: Centrala telefoniczna 24 miesiące. Telefony 12 miesięcy.
Czas realizacji: 1-7 dni
Wystawiamy faktury VAT.
Istnieje
możliwość wysyłki kurierem lub odbiór osobisty w siedzibie
firmy ASSET.
Dział Central ( filia firmy ): ul. Klecińska 188a 54-412 Wrocław
Płatne przelewem lub gotówką
przy odbiorze osobistym.
Koszty transportu ponosi kupujący.
Kurier: 25zł
Firma ASSET
jest autoryzowanym dystrybutorem i serwisem abonenckich central
telefonicznych firm: SLICAN, Panasonic, PLATAN, SIEMENS i
ALCATEL.
Projektujemy i budujemy sieci
teleinformatyczne, doradzamy przy wyborze
sprzętu i operatorów telekomunikacyjnych. Prowadzimy audyty
i szkolenia. |