Gwarancja i zwroty:
- Zakupione u nas produkty są objęte 2-letnią gwarancją.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych lub innych wynikających z niewłaściwego używania.
- Gwarancja nie obejmuje również naturalnych cech wynikających z charakteru materiału, z jakiego wykonany jest dany przedmiot np.: słoje na drewnianych powierzchniach, oksyda na srebrze, utlenianie czyli oksydowanie srebra z biegiem czasu, naturalne nierówności powierzchni srebrnych będące wynikiem ręcznej obróbki przedmiotu itd.
Wadliwy wyrób naprawimy bezpłatnie lub wymienimy na nowy jeżeli wada powstała podczas normalnego użytkowania. W przypadku braku możliości naprawy towaru lub wymiany na inny pozbawiony wad zwracamy gotówkę (nie dotyczy kosztów przesyłek). W przypadku nabycia wadliwego produktu klient ma również możliwość domagać się obniżenia jego ceny lub odstąpienia od umowy.
- W przypadku wystąpienia wady prosimy o kontakt [zasłonięte]@e-chrzest.pl lub telefonicznie 792-[zasłonięte]-354.
- Koszty wysyłki towaru ponosi kupujący.
Zwrot towaru:
Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań masz prawo zwrócić go w terminie 14 dni od daty jego otrzymania.
Warunkiem uznania zwrotu jest odesłanie zakupionego towaru:
- w stanie nie noszącym śladów używania,
- w oryginalnym opakowaniu (jeśli było dołączone),
- z oryginalną metką,
- z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
Zwrot dotyczy ceny wyrobu oraz koszt jego wysyłki do klienta (zwrócony jest najniższy koszt wysyłki podany w danej aukcji - jeśli podczas składania zamówienia został wybrany np. kurier pobranie 20,00 zł, a najniższy koszt wysyłki podany w danej aukcji wynosi np. 7,50 zł klient otrzymuje zwrot kosztów wysyłki 7,50 zł).
Zawracany towar wysyłasz na koszt własny.
Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku realizacji zleceń "na zamówienie specjalne" np. na których wykonano grawerunek, itp. W takim przypadku prosimy o przemyślane zakupy bowiem zwrot nie będzie uznany (na podst. art. 10 pkt. 4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów przy sprzedaży na odległość).
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem.
Zwrotu towaru należy dokonać na adres:
Versus Dorota Jarosińska
al. Piłsudskiego 112
92-236 ŁÓDŹ
- Do przesyłki prosimy dołączyć informację z danymi do przelewu i numerem konta, na który mamy dokonać wpłaty należnej za zwrot kwoty.
- Nie oddajemy należności za zwracany towar za pośrednictwem przekazu pieniężnego Poczty Polskiej.