Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZESTAW AGRICOLA + TORFOWISKO + TALIA Z - OD RĘKI

27-01-2012, 5:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 247 zł      Najwyzsza cena licytacji: 247 zł     
Użytkownik Planszowo_pl
numer aukcji: 2077520209
Miejscowość Ostrołęka
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 9    Licytowało: 1    Wyświetleń: 43   
Koniec: 27-01-2012 05:27:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zobacz także:

Dlaczego
warto wybrać Planszowo_pl?

1
Standard Allegro
gwarancja udanej transakcji, terminowej wysyłki oraz doskonałej obsługi Klienta
2
Tylko oryginalne gry
z legalnego źródła
3
Najlepsze ceny - PORÓWNAJ!
Nie płać pośrednikom!
4
Ekspresowa wysyłka
większość gier wysyłamy
w dniu zamówienia
5
10 dni na zwrot
bez podawania przyczyny
6
Pancerne opakowanie
gwarancja bezpieczeństwa
7
Wiele form płatności
przelew, pobranie, PayU
8
Pewna firma
paragon lub faktura VAT do każdego zamówienia
9
Jeden koszt wysyłki
kupując na kilku aukcjach, koszty wysyłki doliczasz tylko raz
ZESTAW: AGRICOLA + TORFOWISKO + TALIA Z
Gatunek: Gry planszowe
Liczba graczy: 1-5
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 90 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska

Stan: nowa, zafoliowana
Wysyłka: express 24h!


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

1. Agricola

Przenieśmy się w czasie do roku 1670.

Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my – ludzie żyjący w dostatku – nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego).

Na czym gra polega?

Gracze rozpoczynają grę, posiadając dwóch członków rodziny mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie gracz wysyła członków rodziny do pracy (wykonują oni różne akcje). Jeśli gracz uzbiera odpowiednią ilość drewna i trzciny, może rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę. Powiększanie rodziny umożliwia wykonanie większej liczby akcji, ale również wiąże się z koniecznością pozyskiwania większej ilości żywności. Gracz orze pola oraz obsiewa je, aby pozyskać żywność.

Rosnące na polach zboże i warzywa są zbierane podczas żniw. W tym samym czasie na świat przychodzą również młode zwierzęta. Aby można było rozwijać hodowlę, potrzebne są ogrodzone pastwiska, na których wypasać się będzie owce, dziki i krowy. Pomocnicy oraz Usprawnienia wspomagają rozwój gospodarstwa. Każda karta daje graczowi konkretne korzyści w grze.

Punkty zwycięstwa można otrzymać za przebudowę drewnianej chaty w glinianą oraz za jej późniejszą przebudowę w kamienny dom. Najwięcej punktów zwycięstwa można jednak otrzymać przez przyczynianie się każdego dnia do zwiększenia komfortu życia i powiększenie rodziny.

Gracz używa do rozgrywki czternastu spośród 169 różnych kart Pomocników i 149 różnych kart Usprawnień. Gwarantuje to, że każda gra będzie inna. Dodatkowe zasady dotyczące gryw wariancie jednoosobowym oraz rodzinnym (uproszczonym) zapewniają możliwość gry w różnych warunkach oraz z osobami o różnym doświadczeniu.

Nagrody i wyróżnienia

Gra zajmuje 1 miejsce na świecie w rankingu najlepszych gier BoardGameGeek.

Agricola została wybrana Grą Roku 2009.

Zwyciężyła również w głosowaniu publicznym w kategorii Gra Roku 2008 - Wyróżnienie Graczy.

Agricola otrzymała również tytuł Gry Graczy 2009 wg GamesFanatic.net.

Pudełko zawiera:

9 dwustronnych plansz
138 znaczników zasobów
54 figurki zwierząt
25 znaczników członków rodziny
75 ogrodze
20 obór
106 żetonów
360 kart
znacznik pierwszego gracza
1 arkusz punktacji
woreczki strunowe
instrukcja

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

2. Rozszerzenie Agricola: Torfowisko

Jeszcze na początku minionego stulecia wykorzystywano torf do ogrzewania domów, a jego kopanie sprzyjało poszerzaniu przestrzeni pod uprawy rolne. Podobnie rzecz miała się z lasami.

W rozszerzeniu gry Agricola: dodatek Torfowisko gracze rozpoczynają grę, posiadając w gospodarstwie lasy oraz torfowiska. W trakcie rozgrywki każdy musi wykorzystywać akcje specjalne, aby usunąć z własnego obszaru owe lasy i torfowiska. W ten sposób zyskać można dodatkową przestrzeń pod uprawy oraz pastwiska. W zamian za usunięcie żetonów, gracze otrzymują drewno lub opał, czyli materiały niezbędne do ogrzewania domostw. Akcje specjalne nadają grze wyjątkowej dynamiki. Ten nowy typ akcji gracze mogą wykorzystywać bez konieczności wysyłania do pracy członków swoich rodzin.

Pudełko zawiera:

2 plansze do gry
1 pole akcji szpital
25 drewnianych znaczników koni
27 żetonów opału
42 żetony lasu/torfowiska
6 żetonów zaoranych pól
10 kart akcji specjalnych
14 kart dużych usprawnień
9 kart początkowych
118 kart małych usprawnień
2 karty stosów
6 żetonów wielokrotności użycia (z oznaczeniem „zimny piec” na odwrocie)
4 żetony wielokrotności użycia (z symbolem „łóżko” na odwrocie)
1 nagrobek
1 zielona strzałka
1 notes
instrukcja

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3. Rozszerzenie Agricola: Talia Z

Talia Z to 24 dodatkowe karty do gry Agricola: 12 kart małych usprawnień oraz 12 kart pomocników. Pomysł ich stworzenia narodził się wśród fanów Agricoli. Z setek propozycji, autor wybrał właśnie te 24 i stworzył z nich talię Z.

Karty te stanowią więc zbiór przemyślanych udogodnień, które graczom nasunęły się podczas rozgrywek z użyciem kart dostępnych w podstawowej wersji gry.

Pudełko zawiera:

24 karty 
Gwarancja Udanych Zakupów!

HITY:

Planszówki:
Karcianki:
Dla dzieci: