2) oprawka pojedyncza do lamp błyskowych i parasolek fotograficznych.
Profesjonalna oprawka podwójna do lamp błyskowych oraz lamp światła stałego i parasolek fotograficznych. Oprawka pozwala na przyłączenie do statywu oświetleniowego żarówki, oraz parasolki.
Zaletą tego modelu oprawy jest lekkie i solidne tworzywo, z którego jest wykonana co gwarantuje jej wytrzymałość przez długi okres. Oprawa w porównaniu z innymi modelami posiada również bardzo niewielkie wymiary. Jest także bardzo wygodna w regulacji.
Posiada wejście na statyw oświetleniowy o grubości 16 mm. Oprawka ma ruchomą głowicę, wraz ze zmianą ustawienia zmienia się ustawienie wstawionej do oprawki parasolki, oraz żarówki błyskowej.
Dodatkowym atutem oprawki, jest specjalna złączka po środku, która umożliwia podłączenie dodatkowego osprzętu.
Dane przedmiotu:
- Każda głowica ruchoma w zakresie 0-180 stopni
- Wyłącznik żarówki, oddzielny przy każdej oprawce
- Standardowy gwint E27 pozwalający na wkręcenie każdej standardowej żarówki fotograficznej (dostępne na innych naszych aukcjach)
- Długość kabla 300 cm.
3) Żarówka błyskowa JH-5500 45Ws
Wysokiej jakości studyjna żarówka błyskowa na gwint E27.
Emituje światło mocy 45Ws, o temperaturze barwowej 5[zasłonięte]500-60K (białe światło dziennie). Ma zasięg ok. 15m, kąt błysku wynosi 50 stopni w poziomie i 40 w pionie.
Lampa posiada dwie diody: czerwoną, sygnalizującą zasilanie, oraz zieloną, wskazującą naładowanie żarówki i gotowość do błysku. Wyposażona została w przycisk wyzwalający TEST.
Niskie napięcie przy synchronizacji (poniżej 9V) czyni żarówkę w pełni bezpieczną dla aparatów cyfrowych.
Żarówkę JH-5500 można wyzwalać na trzy sposoby:
1. Przez fotocelę za pomocą innej lampy (tzw. tryb slave): Wyzwolenie błysku nastąpi na skutek błysku innej lampy (master). Tutaj ważna sprawa - większość najpopularniejszych lamp błyskowych ma możliwość zareagowania wyłącznie na pierwszy błysk. Niektóre lampy (jak np. lampy wbudowane pop-up czy lampy systemowe) emitują przedbłyski pomiarowe (często występują w tak krótkim odstępie czasu od błysku właściwego, że oko ludzkie odbiera je jako jeden błysk). Należy zatem sprawdzić, czy lampa mająca pracować w trybie master ma możliwość wyłączenia przedbłysków pomiarowych. Jeśli nie, nie będzie możliwa poprawna współpraca między lampą master a lampą slave, gdyż ta druga będzie zawsze się wyzwalać na pierwszy błysk pomiarowy lampy master, nie rejestrowany przez materiał światłoczuły.
2. Przez kabel synchro: Lampa "dostaje sygnał" do błysku poprzez przewód synchronizacyjny łączący ją z aparatem fotograficznym. Kabel podłącza się do lampy zazwyczaj przez mini lub dużego jacka, zaś do aparatu przez gniazdo synchronizacji PC. Niestety, tu też jest haczyk - większość amatorskich aparatów (w tym lustrzanek) takiego wyjścia nie posiada. Na szczęście problem można w łatwy sposób rozwiązać dokupując specjalną kostkę z wyjściem PC, mocowaną na sanki lampy błyskowej w aparacie.
Kabel synchronizacyjny o długości 5m znajduje się w komplecie razem z lampą
3. Bezprzewodowo przez podczerwień, bądź drogą radiową za pomocą dodatkowego wyzwalacza. Zasada działania jest prosta: na sanki aparatu mocuje się nadajnik, do lampy przez gniazdo mini / duży jack podpina się odbiornik. Jest to rozwiązanie najwygodniejsze - unikamy plączących się kabli, które łatwo zawadzić czy pociągnąć i nieszczęście gotowe. Co więcej, wyzwalacz zadziała z każdym aparatem wyposażonym w gorącą stopkę.
4) Parasolka dyfuzyjna biała 84cm
Rozprasza światło, czyniąc je bardziej miękkim i naturalnym. Niweluje kontrasty, wyrównuje oświetlenie i redukuje ostry kontrast pomiędzy mocno oświetlonymi i ciemnymi partiami fotografowanej sceny. Pozwala zminimalizować cienie, sprawia, że fotografowana powierzchnia jest "wygładzona" - doskonale sprawdza się przy portretach (skóra) i fotografii przedmiotów.
lub
Parasolka odbijająca srebrna 84cm
Parasolka jest najprostszym, ale bardzo skutecznym elementem odbijającym światło lampy błyskowej. Pasuje do każdego standardowego uchwytu.
Parasolki wykonane są z materiału najwyższej jakości co zapewnia równomierny rozkład światła oraz zachowanie odpowiedniej temperatury barwowej.
Płaszczyzna srebrna odbija światło, kierunkując je na wybrany obiekt. Wydobywa i podkreśla kontrasty fotografowanej sceny, uwydatnia kształty, faktury i desenie. Sprawia, że fotografowany obiekt jest trójwymiarowy, nie "płaski". Najchętniej wykorzystywane są do fotografii produktów.
lub