Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zespół Aspergera. Księga pytań i odpowiedzi

18-12-2014, 17:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik medisquad_lublin
numer aukcji: 4889455066
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-12-2014 16:08:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Płatność

Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)

Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002

W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick

Wysyłka

Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Odbiór osobisty

ul. Lubartowska 56 w Lublinie

Kontakt z nami

ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30

Zespół Aspergera. Księga pytań i odpowiedzi

Autor: Budzińska A., Wójcik M.

 

Wydawca: Harmonia

Wydanie, Rok wyd: I, 2010

Ilość stron: 166

Format: 13,5 x 20,5 cm

Oprawa: miękka

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13443

Seria Księga pytań i odpowiedzi 

Opis:

Książka ta jest adresowana do rodziców, nauczycieli i terapeutów dzieci z zespołem Aspergera. Zespół Aspergera jest wciąż mało znany, a jego właściwe diagnozowanie stwarza wiele problemów. Wczesne rozpoznanie umożliwia rozpoczęcie właściwej terapii i w konsekwencji daje dziecku szansę na prawidłowe funkcjonowanie. Dlatego tak ważne jest zdobycie wiedzy na temat tego zaburzenia.
Podzielona została na dwie części. W pierwszej znajduje się szczegółowy opis zachowań charakterystycznych dla zespołu Aspergera, dotyczących między innymi zachowań społecznych, mowy, rozwoju intelektualnego i ruchowego oraz szczególnych zainteresowań. Druga część została poświęcona terapii. Autorki opisują w niej podstawowe techniki stosowane w czasie terapii, wyjaśniają, jak rozwijać mowę i zachowania społeczne dziecka, jak radzić sobie z zachowaniami niepożądanymi. Wymieniają też programy, które mogą być skuteczne w pracy z osobą z zespołem Aspergera.
W aneksach znajdują się kryteria diagnostyczne DSM-IV-TR oraz ICD-10.

Spis treści:
I. CZYM JEST ZESPÓŁ ASPERGERA?
1. Jak zdiagnozować zespół Aspergera?
2. Jakie zaburzenia ze sfery zachowań społecznych występują u osób z zespołem Aspergera?
3. Jak rozwija się mowa u dzieci z zespołem Aspergera?
4. Jak przebiega rozwój intelektualny dzieci z zespołem Aspergera?
5. Jak przebiega rozwój ruchowy dzieci z zespołem Aspergera?
6. Jakie szczególne zainteresowania obserwujemy u dzieci z zespołem Aspergera?
7. Jakie zachowania stereotypowe i rutynowe obserwujemy u dzieci z zespołem Aspergera?

II. JAK PROWADZIĆ TERAPIĘ OSÓB Z ZESPOŁEM ASPERGERA?
1. Jakie są podstawowe techniki uczenia stosowane podczas terapii osób z zespołem Aspergera?
2. Jak rozwijać zachowania społeczne i mowę dzieci z zespołem Aspergera?
3. Jakie konkretne programy można wykorzystać podczas terapii dzieci z zespołem Aspergera?
4. Jak radzić sobie z zachowaniami niepożądanymi?
Aneks 1
Aneks 2
Bibliografia
Słowniczek