Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-16.30
Zespół Aspergera. Księga pytań i odpowiedzi
Autor: Budzińska A., Wójcik M.
Wydawca: Harmonia
Wydanie, Rok wyd: I, 2010
Ilość stron: 166
Format: 13,5 x 20,5 cm
Oprawa: miękka
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13443
Seria Księga pytań i odpowiedzi
Opis:
Książka ta jest adresowana do rodziców, nauczycieli i terapeutów dzieci z zespołem Aspergera. Zespół Aspergera jest wciąż mało znany, a jego właściwe diagnozowanie stwarza wiele problemów. Wczesne rozpoznanie umożliwia rozpoczęcie właściwej terapii i w konsekwencji daje dziecku szansę na prawidłowe funkcjonowanie. Dlatego tak ważne jest zdobycie wiedzy na temat tego zaburzenia.
Podzielona została na dwie części. W pierwszej znajduje się szczegółowy opis zachowań charakterystycznych dla zespołu Aspergera, dotyczących między innymi zachowań społecznych, mowy, rozwoju intelektualnego i ruchowego oraz szczególnych zainteresowań. Druga część została poświęcona terapii. Autorki opisują w niej podstawowe techniki stosowane w czasie terapii, wyjaśniają, jak rozwijać mowę i zachowania społeczne dziecka, jak radzić sobie z zachowaniami niepożądanymi. Wymieniają też programy, które mogą być skuteczne w pracy z osobą z zespołem Aspergera.
W aneksach znajdują się kryteria diagnostyczne DSM-IV-TR oraz ICD-10.
Spis treści:
I. CZYM JEST ZESPÓŁ ASPERGERA?
1. Jak zdiagnozować zespół Aspergera?
2. Jakie zaburzenia ze sfery zachowań społecznych występują u osób z zespołem Aspergera?
3. Jak rozwija się mowa u dzieci z zespołem Aspergera?
4. Jak przebiega rozwój intelektualny dzieci z zespołem Aspergera?
5. Jak przebiega rozwój ruchowy dzieci z zespołem Aspergera?
6. Jakie szczególne zainteresowania obserwujemy u dzieci z zespołem Aspergera?
7. Jakie zachowania stereotypowe i rutynowe obserwujemy u dzieci z zespołem Aspergera?
II. JAK PROWADZIĆ TERAPIĘ OSÓB Z ZESPOŁEM ASPERGERA?
1. Jakie są podstawowe techniki uczenia stosowane podczas terapii osób z zespołem Aspergera?
2. Jak rozwijać zachowania społeczne i mowę dzieci z zespołem Aspergera?
3. Jakie konkretne programy można wykorzystać podczas terapii dzieci z zespołem Aspergera?
4. Jak radzić sobie z zachowaniami niepożądanymi?
Aneks 1
Aneks 2
Bibliografia
Słowniczek