|
1. Nie chcesz kupić - nie licytuj, kupisz postaramy się abyś był-a zadowolony-a
2. Na wpłatę czekamy 7 dni, potem wysyłamy przypomnienie,a jak nie otrzymamy odpowiedzi wystawiamy komentarz negatywny.
3. Poinformuj nas kiedy otrzymasz przedmiot lub zwyczajnie wystaw komentarz pozytywny
4. Jako sprzedający wystawiam komentarz jako drugi.
5. Jeśli nie otrzymałeś przesyłki w ciągu 7 dni skontaktuj się z nami,bo musiał wyniknąć jakiś problem który na pewno rozwiążemy.
6. Masz pytania, wątpliwości, z jakiegoś powodu nie otrzymałeś odpowiedzi na swój e-mail, napisz maila, to rozwiążemy sprawę zawsze z korzyścią dla klienta.
7. Nie otrzymałeś produktu, otrzymałeś uszkodzony, nie jest zgodny z opisem - zadzwoń lub napisz, na pewno rozpatrzymy twoją reklamację i wymienimy towar lub zwrócimy pieniądze.
8.Jeśli wystawisz komentarz negatywny bez poinformowania nas wcześniej o problemie sam również taki otrzymasz. Jesteśmy tylko ludźmi i każdemu może zdarzyć się pomyłka,tobie na pewno też coś takiego się przytrafiło.
9. TOWAR WYSYŁAMY W PONIEDZIAŁEK I CZWARTEK
|