ZĘBATKA SKRZYNI BIEGÓW JAWA 250 17 ZĘBÓW
Nr katalogowy: J-C25002W
OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU
ZĘBATKA SKRZYNI BIEGÓW JAWA 250 17 ZĘBÓW
ZASTOSOWANIE
JAWA-250
INFORMACJE DODATKOWE
CENA W AUKCJI DOTYCZY 1 SZTUKI
Centrum Motocyklowe Lima, ul. Słowiańska 8, 74-500 Chojna
e-mail: [zasłonięte]@motrix.com.pl
NASZE ZASADY NA ALLEGRO
Licytacja towaru
Po każdej licytacji dostajecie Państwo e-mail z prośbą o potwierdzenie adresu do wysyłki towaru oraz wyboru sposobu odbioru towaru:
wysyłka za pobraniem wysyłka po dokonaniu przelewu
Koszty wysyłki
Koszty wysyłki są niezależne od ceny, wagi towaru oraz ilości zakupionych przedmiotów i wynoszą:
14,50 zł przelew - bezpośrednio po wpłynięciu pieniędzy na konto wysyłka przesyłką KURIERSKĄ DPD
17,50 zł pobranie - wysyłka przesyłką KURIERSKĄ DPD
Zakup kilku przedmiotów
Przy jednoczesnym zakupie kilku przedmiotów, za przesyłkę zawsze płacicie Państwo tylko jeden raz (18,50 zł pobranie)
przesyłka priorytetowa kurierem DPD, 16,00 zł przelew przesyłka priorytetowa kurierem DPD, 10 zł pocztą polską przesyłką
ekonomiczną, 12 zł pocztą polską przesyłką priorytetową, bez względu na ilość oraz wagę przedmiotów.
Wysyłka towaru
Zamówiony towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, oraz Pocztą Polską.
Wszystkie produkty szklane (lampy, szyby) wysyłamy na warunkach szczególnych, czyli z dopiskiem „szkło”.
Zastrzegamy sobie prawo wysyłki towaru, później niż 24 godziny, (do 7 dni roboczych) od daty zakupu.
za pobraniem (od razu po otrzymaniu wiadomości, że ma być wysyłka za pobraniem) lub po otrzymaniu przelewu.
Uwaga! Przy tej formie płatności czekamy, aż pieniądze zostaną przelane na nasze konto. Nie wysyłamy przesyłek "na wiarę".
oraz na dowód wpłaty przesłany e-mail'em (PROSIMY NIE PRZESYŁAĆ ZESKANOWANYCH DOWODÓW PŁATNOŚCI !!!)
Gwarancje i reklamacje
Kliknij i pobierz Formularz Reklamacyjny
Każdy klient ma prawo do zwrotu towaru do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Po tym terminie nie będą uznawane żadne
roszczenia!!!. Warunkiem uwzględnienia reklamacji jest paragon, lub faktura które to dołączamy do każdego zakupionego towaru.
Ważne!!! Przesyłki które dostarczamy firmą kurierska DPD:
Klient odbierający przesyłkę ma możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki przy kurierze bez dodatkowych opłat. Zalecamy
stosowanie tej możliwości. W przypadku stwierdzenia uszkodzonej zawartości należy sporządzić tzw "protokół szkody" którego
oryginał otrzymuje odbiorca. Należy również zlecić kurierowi dostarczającemu przesyłkę odesłanie uszkodzonego do nadawcy
dołączając do przesyłki oryginał protokołu szkody.
Nie przyjmujemy zwrotów towarów za pobraniem pocztowym i kurierskim!!!
-----------------------------------! UWAGA!-------------------------------------
Ewentualne reklamacje produktów elektrycznych/elektronicznych
takich jak lampy, kierunkowskazy, cewki, moduły, statory, rozruszniki, regulatory
i innych będą uwzględniane wyłącznie pod warunkiem przedstawienia odpowiedniego
zaświadczenia, że towar montował zakład/serwis do tego uprawniony.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Komentarze
Czekamy na opinie naszych klientów, na temat zakupionych u nas towarów.
Stanowią one dla nas cenną informację i motywują do zapewnienia jak najwyższej jakości oferowanych produktów.
Jako sprzedający komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy, jako kupujący komentarze wystawiamy zawsze jako pierwsi.
ZAPRASZAMY!