Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM .. !! NL

08-03-2012, 0:14
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik czarodziejka_pl
numer aukcji: 2106897636
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 7   
Koniec: 08-03-2012 18:42:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA
Warszawa

Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
od pon. do piątku

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek.
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
Przedmiotem aukcji jest Książka
ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM .. !! NL

Autor: Drayton Bird
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2008
Okładka: Miękka
Wymiary: 190x246
Ilość stron: 496
ISBN:[zasłonięte]978-83040-44-6

Cena detaliczna: 99,00
V
Opis: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to „autorytatywny podręcznik” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie.

Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać – wspiera się licznymi przykładami z całego świata.
Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
• definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
• wskazówki na temat Internetu – idealnego medium bezpośredniego
• rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
• informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
• informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie – i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
• wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
• rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego
Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania – i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.
Polskie wydanie jest tym cenniejsze, że zostało poprzedzone obszernym wstępem napisanym wyłącznie przez najlepszych rodzimych praktyków. Najbardziej istotne obszary w polskim marketingu zintegrowanym ocenili: Leszek Konkel – obecny prezes SMB, pełniący równolegle funkcję prezesa Acxiom Polska, Bartłomiej Gola, który przez 4 lata pełnił funkcję prezesa SMB (równolegle ze współzarządzaniem agencją Tequila Polska), Jacek Barankiewicz – prezes Axel Springer Kontakt (członek zarządu SMB), Katarzyna Domańska – menedżer Egmont Polska (członek zarządu SMB), Marcin Gaworski – dyrektor zarządzający agencji 180heartbeats oraz Adam Zieliński – dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej.

O AUTORZE
Drayton Bird jest autorem m.in.. Takich bestsellerów jak: „How to Write Sales Letters that Sell” oraz „Marketing Insights and Outrages”. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in.. Takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways.

OPINIE
Dla mnie ta książka Draytona Birda dla osób związanych z marketingiem zintegrowanym jest tym, czym opracowania Philipa Kotlera dla wszystkich marketerów, bądź książki Jacka Welcha dla biznesmenów.
– Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Koszt przesyłki


- NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM POCZTOWYM!!!!!!

Realizacja zamówienia

Po zakończeniu aukcji, oczekujemy na maila z informacją o wybranej formie płatności.
Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki.
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Wysyłka realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.