|
Autor: Drayton Bird Wydawca: MT Biznes Rok wydania: 2008 Okładka: Miękka Wymiary: 190x246 Ilość stron: 496 ISBN:[zasłonięte]978-83040-44-6
Cena detaliczna: 99,00 V |
Opis: Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to „autorytatywny podręcznik” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie.
Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać – wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu: • definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu • wskazówki na temat Internetu – idealnego medium bezpośredniego • rady jak zdobyć i zatrzymać klientów • informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów • informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie – i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje • wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów • rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania – i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii. Polskie wydanie jest tym cenniejsze, że zostało poprzedzone obszernym wstępem napisanym wyłącznie przez najlepszych rodzimych praktyków. Najbardziej istotne obszary w polskim marketingu zintegrowanym ocenili: Leszek Konkel – obecny prezes SMB, pełniący równolegle funkcję prezesa Acxiom Polska, Bartłomiej Gola, który przez 4 lata pełnił funkcję prezesa SMB (równolegle ze współzarządzaniem agencją Tequila Polska), Jacek Barankiewicz – prezes Axel Springer Kontakt (członek zarządu SMB), Katarzyna Domańska – menedżer Egmont Polska (członek zarządu SMB), Marcin Gaworski – dyrektor zarządzający agencji 180heartbeats oraz Adam Zieliński – dyrektor zarządzający Skarbnicy Narodowej. O AUTORZE Drayton Bird jest autorem m.in.. Takich bestsellerów jak: „How to Write Sales Letters that Sell” oraz „Marketing Insights and Outrages”. Jako prelegent wykładał przed publicznością w 43 krajach. Współpracował w zakresie opracowywania strategii marketingowych oraz prowadzenia treningów dla menadżerów wszelkich szczebli dla m.in.. Takich potentatów jak: Microsoft, VISA, American Express czy British Airways.
OPINIE Dla mnie ta książka Draytona Birda dla osób związanych z marketingiem zintegrowanym jest tym, czym opracowania Philipa Kotlera dla wszystkich marketerów, bądź książki Jacka Welcha dla biznesmenów. – Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego
|
|
|