Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM ... !!10

11-03-2012, 13:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40.70 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113571105
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 17:06:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

ARKA 
Warszawa

 


 

Kontakt



e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

Pracujemy:
Poniedziałek-piątek

 

 

CZARODZIEJKA_PL na platformie Allegro

Księgarnia internetowa CZARODZIEJKA_PL na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
ZDROWY ROZSĄDEK W MARKETINGU BEZPOŚREDNIM I INTERAKTYWNYM
 

Autor: Drayton Bird
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2011
Okładka: miękka
Wymiary: 182 x 239
Ilość stron: 494
ISBN:[zasłonięte]978-8346-056-6

Cena detaliczna: 49,90

Opis:Ta książka, to „autorytatywny podręcznik” marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać – wspiera się licznymi przykładami z całego świata.

Wśród wielu tematów znajdziemy tu:
• definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu
• wskazówki na temat Internetu – idealnego medium bezpośredniego
• rady jak zdobyć i zatrzymać klientów
• informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów
• informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie – i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje
• wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów
• rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego

Bez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania – i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.