Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośredn [nowa]

11-03-2012, 21:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 43.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2114007623
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 05:39:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym

Drayton Bird

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-83460-56-6
  • liczba stron: 494
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: MT Biznes
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Ta książka, to "autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.Wśród wielu tematów znajdziemy tu:- definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu- wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego- rady jak zdobyć i zatrzymać klientów- informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów- informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje- wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów- rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnegoBez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.