Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośredn [nowa]

19-01-2012, 14:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997062248
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 06:00:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym
Drayton Bird

Zdrowy Rozsądek W Marketingu Bezpośrednim I Interaktywnym
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-83460-56-6
  • liczba stron: 494
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-10
  • Opis

    Ta książka, to "autorytatywny podręcznik" marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Stała się bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata.Wśród wielu tematów znajdziemy tu:- definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu- wskazówki na temat Internetu - idealnego medium bezpośredniego- rady jak zdobyć i zatrzymać klientów- informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów- informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje- wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów- rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnegoBez względu na to, czy jesteś studentem, przedsiębiorcą czy menedżerem; planujesz, nadzorujesz, realizujesz czy oceniasz kampanie reklamowe; sprzedajesz klientom indywidualnym czy firmom; jak proste czy jak skomplikowane są twoje usługi lub produkty, znajdziesz w tej książce prawdziwą kopalnię praktycznych pomysłów. Wszystkie są łatwe do zrozumienia, większość łatwa do wykonania - i wszystkie oparte są na praktyce, a nie teorii.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa