Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZDROWIE JAMY USTNEJ EDUKACJA I... Felton _wys.0

09-05-2014, 6:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 4196167397
Miejscowość Lublin
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 1   
Koniec: 09-05-2014 06:53:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej

lub

firmy kurierskiej


Lublin

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790


20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.



ZDROWIE JAMY USTNEJ EDUKACJA I PROMOCJA


Felton Ann, Chapman Alison, Felton Simon

Wydawnictwo: PZWL
Wydanie: 1
Rok: 2011
Oprawa: miękka
Format: 16,5 x 23,5 cm
Stron: 322
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4118-7



OPIS KSIĄŻKI:


Podręcznik z zakresu profilaktyki stomatologicznej obejmujący nowoczesne zasady edukacji i promocji zdrowia jamy ustnej.
Autorzy to doświadczeni higieniści stomatologiczni, edukatorzy i nauczyciele kliniczni w szpitalu stomatologicznym w Bristolu w Wielkiej Brytanii. Wydanie polskie wzbogacono o aktualne informacje na temat organizacji edukacji i promocji zdrowia jamy ustnej w naszym kraju (w formie przypisów; przede wszystkim autorstwa Danuty Kaczmarskiej przewodniczącej Polskiego Towarzystwa Higienistek Dentystycznych).

Książka zawiera podstawową wiedzę o anatomii i fizjologii jamy ustnej oraz występujących w niej zmianach patologicznych i chorobach. Praktyczne zalecenia sformułowano dla potrzeb edukacji prozdrowotnej oraz promocji zdrowia różnych grup docelowych: kobiet ciężarnych, matek małych i starszych dzieci, młodzieży, pacjentów ortodontycznych, osób w starszym wieku lub obciążonych schorzeniami systemowymi oraz pacjentów specjalnej troski.

Publikacja jest przeznaczona dla higienistek stomatologicznych oraz pracowników medycznych zajmujących się profesjonalną promocją zdrowia jamy ustnej.

SPIS TREŚCI:

      I. BUDOWA I FUNKCJE JAMY USTNEJ

      1. Zdrowa jama ustna

      II. CHOROBY JAMY USTNEJ

      1. Płytka nazębna, kamień nazębny i przebarwienia zębów
      2. Przewlekłe zapalenie dziąseł
      3. Przewlekłe zapalenie przyzębia
      4. Inne powszechne choroby i dolegliwości jamy ustnej
      5. Próchnica
      6. Starcie zęba i nadwrażliwość zębów
      7. Kserostomia

      III. ZAPOBIEGANIE CHOROBOM JAMY USTNEJ

      1. Jedzenie, cudowne jedzenie
      2. Cukry w pożywieniu
      3. Fluorek
      4. Laki szczelinowe
      5. Zaprzestanie palenia tytoniu

      IV. UDZIELANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH ZDROWIA JAMY USTNEJ

      1. Komunikacja
      2. Zasady nauczania
      3. Organizacja jednostki profilaktyki stomatologicznej
      4. Planowanie sesji poświęconej higienie jamy ustnej
      5. Środki przeciwpłytkowe
      6. Praktyczny instruktaż higieny jamy ustnej

      V. GRUPY DOCELOWE DO PRZEPROWADZANIA EDUKACJI W ZAKRESIE ZDROWIA JAMY USTNEJ

      1. Kobiety ciężarne i matki karmiące
      2. Rodzice dzieci do lat 11
      3. Młodzież a leczenie ortodontyczne
      4. Ludzie starsi
      5. Pacjenci z grupy ryzyka i pacjenci specjalnej troski
      6. Mniejszości narodowe w Wielkiej Brytanii
      7. Inni pracownicy służby zdrowia
      8. Planowanie edukacyjnego studium (analizy) przypadku

      VI. ZDROWIE JAMY USTNEJ A SPOŁECZEŃSTWO

      1. Socjologia
      2. Epidemiologia
      3. Profilaktyka oparta na dowodach naukowych
      4. Opieka stomatologiczna w Wielkiej Brytanii
      5. Promocja zdrowia jamy ustnej

            ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:


            ___NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM______NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM____

            FINALIZACJA TRANSAKCJI
            1.
            Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
            2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
            3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
            4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
            5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
            6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

            PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
            1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
            2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
            3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
            4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
            5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
            6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

            WYSYŁKA PRZEDMIOTU
            1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
            2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
            3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
            4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
            5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
            6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



            7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
            8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
            9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

            REKLAMACJE I ZWROTY
            1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
            2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
            3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
            4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
            5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
            6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

            KOMENTARZE
            1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
            2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
            3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

            zawsze szybko, miło, kompleksowo