Zdobywanie nowych klientów. Podstawowe umiejętności sprzedaży dla niehandlowców
Dodatkowe informacje
ISBN:[zasłonięte]978-8301-583-5liczba stron: 108Okładka: miękkaWydawnictwo: Wolters KluwerWymiary: 170 x 240 mmRok wydania: 2009 Opis
"Istnieją dwie główne przyczyny porażek w biznesie, kończących się bankructwem. Pierwsza to brak zdolności firmy do sprzedawania produktów lub usług, drugą jest nieterminowe wpływanie należności, co prowadzi do wyczerpania środków. W tej książce nie będę zajmował się tą drugą przyczyną. Każda osoba prowadząca firmę ma do dyspozycji wiele sposobów na terminowe uzyskanie należności za wystawione przez siebie faktury. Skupmy się więc na pierwszej przyczynie niepowodzeń i upewnijmy się, że twoja firma nie ucierpi z powodu braku zdolności lub, co gorsza, braku chęci do sprzedawania swoich towarów bądź usług."
[fragment publikacji]
Spis treści:
O autorze
Podziękowania
Wstęp
Rozdział 1. O co toczy się gra?
Rozdział 2. Kto szybszy, ten lepszy
Rozdział 3. Postaw się na moim miejscu
Rozdział 4. Chwytaj dzień
Rozdział 5. Nowe szaty króla
Rozdział 6. Spraw, by połknęli haczyk
Rozdział 7. Pierwsze spotkanie
Rozdział 8. "Nie" jest OK!
Rozdział 9. Dobra prezentacja
Rozdział 10. Cenofobia jest dla frajerów
Rozdział 11. Twoja wielka szansa
Rozdział 12. Zachować równowagę
Rozdział 13. Jak szybko splajtować
Bibliografia