Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zdalny sterownik centralnego zamka ST-2 PKTer

17-02-2014, 11:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 79 zł     
Użytkownik servicecard
numer aukcji: 3895405384
Miejscowość Kazimierz Biskupi
Licytowało: 1    Wyświetleń: 23   
Koniec: 17-02-2014 10:37:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: części uniwersalne
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opis produktu:


Zdalny sterownik centralnego zamka ST-2PKTer

Zdalny sterownik centralnego zamka ST-2 PKTer
Kontakt :

My status
Marek
Basia

fax: 063 [zasłonięte] 89
kom: 0 694 [zasłonięte] 149
e-mail:
[zasłonięte]@posada.com.pl

Wysyłka
Wszystkie zakupione u nas towary wysyłamy po wygraniu przez Państwa aukcji i otrzymaniu przelewu lub informacji o wysłaniu towaru za pobraniem
POCZTĄ POLSKĄ, PRIORYTETEM

Kupując na naszych aukcjach, udzielasz sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w jego imieniu z Pocztą Polska, w celu przesłania za jej pośrednictwem zakupionego towaru. Przekazane na ten cel środki nie stanowią dodatkowego dochodu sprzedającego.


UNIWERSALNY STEROWNIK i CENTRALNEGO ZAMKA Z i WYJŚCIEM PRZEKAŹNIKOWYM


Sterownik ten umożliwia w zależności od sposobu podłączenia sterowanie bezpośrednio siłownikami w drzwiach, lub jako sterownik wysyłający impulsy PLUSA , MASY oraz MIESZANE. Obsługuje systemy 2 i 4 drzwiowe. Steruje siłownikami master oraz slave, Umożliwia sterowanie kpl. centralnych zamków wyzwalanych impulsami "plusa" (między innymi centralne zamki Ford).Ponadto wtyk tego sterownika pasuje do kompletów zamka elektr o nazwie "Terminator". Wystarczy zamiast sterownika tradycyjnego wpiąć w kostkę ten sterownik i już mamy centralny zamek sterowany pilotem. Instrukcja ta zawiera szczegółowy opis poparty przykładowymi schematami. Szczegóły montażu + schematy są poniżej.


Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki Darmowy Hosting na Zdjęcia Fotki i Obrazki

Wskazówki praktyczne (dla instalatora)

W celu poprawnego działania urządzenia jego montaż powinien przeprowadzić instalator o odpowiednich kwalifikacjach , po wcześniejszym zapoznaniu się ze schematami i opisem wyjść sterownika, oraz wybranego sposobu jego podłączenia do istniejącej instalacji centralnego zamka pojazdu .
Jeśli do pojazdu jest już założony komplet centralnego zamka należy dowiedzieć się czy jest to zestaw wyzwalany impulsem masy czy impulsem plusa i wówczas zaleca się zastosować schemat połączeń Nr 3 z odpowiednim wlutowaniem diod 3A .(jeśli diody będą wlutowane identycznie jak na schemacie Nr 3 to uzyskamy impulsy PLUSA , natomiast jeśli diody wlutujemy w przewody odwrotnie to uzyskamy impulsy MASY.
Jeśli do pojazdu nie jest założony centralny zamek zaleca się zastosowanie rozwiązania ze schematu Nr 1 lub Nr 2 w zależności od ilości drzwi pojazdu. W takim przypadku należy dokupić odpowiednio 2 lub 4 sztuki siłowników drzwiowych , zamontować je i odpowiednio połączyć przewody do sterownika. Siłownik master to siłownik z 5 przewodami.Montuje się go zazwyczaj w drzwiach przednich od kierowcy i / lub od pasażera.
. W przypadku zastosowania schematu Nr 1 lub Nr 2 ,gdyby po zamontowaniu siłowniki charakterystycznie "pulsowały" należy zamienić miejscami przewody : biały z brązowym w kostce wiązki przewodowej dołączanej do sterownika .Sterownik ST-2 PKTer daje możliwość wyzwalania zamka centralnego przy pomocy pilotów oraz jeśli w drzwiach został zamontowany siłownik typu master , również z kluczyka zamka drzwii. Po wykonaniu odpowiednich połączeń również z auto -alarmu poprzez wejście Lock oraz Unlock. Przewód antenowy pozostawić nie podłączony .rozprowadzić go jak najdalej od metalowych części pojazdu(nie skracać go i nie przedłużać) . Nie przykręcać obudowy sterownika bezpośrednio do metalowych części pojazdu gdyż spowoduje to rozstrojenie odbiornika fal radiowych i zasięg pilotów ulegnie pogorszeniu.
Wszystkie wykonywane połączenia muszą być lutowane i starannie zaizolowane.Nie dopuszczalny jest montaż na tzw. "Skrętkę".Nie zaleca się również stosowanie szybko złączek.Należy pamiętać , o stosowaniu przewodów o odpowiednim przekroju ( zestaw 4 siłowników pod obciążeniem może pobierać znaczny prąd .przekraczający 10A !!!).

Opis wyjść sterownika ST-2 PKTer



1- BIAŁY - Sterowanie UNLOCK (podanie masy wyzwala siłowniki).
2- BRĄZOWY - Sterowanie LOCK (podanie masy wyzwala siłowniki).
3- ZIELONY - podłączyć do przew. zielonego wszystkich siłowników.
4- NIEBIESKI - podłączyć do przew. niebieskiego wszystkich siłowników.
5- CZARNY - masa Podłączyć do masy pojazdu i do przew. Czarnego siłownika MASTER lub' do dwóch jeśli zostały dwa zamontowane.
6- CZERWONY - Zasilanie+12V Podłączyć koniecznie przez bezpiecznik !!!!! o wartości 10A ( w przypadku schematu Nr 3 wartość bezpiecznika wynosi 2A ) do +12V - jest to zasilanie centralki.

UWAGA !!!
NIE ZASTOSOWANIE BEZPIECZNIKA GROZI USZKODZENIEM STEROWNIKA PODCZAS PRZECIĄŻENIA !!!!

Regulamin aukcji
Regulamin aukcji dostępny jest na naszej stronie.
Regulamin - prosimy o zapoznanie się z nim.
Biorąc udział w aukcji automatycznie zgadzasz się na zawarte w nim ustalenia!

Nasze pozostałe oferty :

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealledarmowy panel allegro

  • PASKI PORTFELE TOREBKI SASZETKI TECZKI PILOTY LUTOWNICE KLAWIATURY MYSZKI MIERNIKI LATARKI PROSTOWNIKI SŁUCHAWKI KABELKI PROMOCJE