Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zdalnie sterowany samochód Fiat 131 Alitalia RC

10-07-2015, 10:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 989 zł     
Użytkownik rc_sklep
numer aukcji: 5438297983
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 146   
Koniec: 10-07-2015 10:31:46

Dodatkowe informacje:
Stan złożenia: Złożony
Rodzaj napędu: elektryczny
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

10% zniżki na części zamienne!

Wysyłka

Wszystkie nasze paczki wysyłamy kurierem.
Paczki wysyłamy nawet tego samego dnia!

- przedpłata: 9,99 zł
- za pobraniem: 22 zł
- odbiór osobisty
(Wymaga kontaktu przed kupnem produktu.)

Zwrot i gwarancja

Każdy zakupiony u nas produkt jest objęty gwarancją.
(24 miesiące)

Każdy produkt można również zwrócić w stanie nienaruszonym w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Szybki kontakt

tel: (+48) 791 [zasłonięte] 71 71

e-mail: [zasłonięte]@rc-sklep.pl

Pon. - Pt. 8-16

Fiat 131 Alitalia

-10% na kolejne zakupy!

 GIF
Dlaczego warto kupować w RC-sklep.pl

Opis produktu

FIAT 131 RALLY ALITALIA to jedna z ikon rajdowego świata. Auto przez wiele lat odnosiło wielkie sukcesy. Okres świetności rajdówek z Turynu przypadł na lata 70. Pierwszy znaczący sukces Fiat odniósł podczas Rajdu 1000 Jezior w 1976 roku, jednakże prawdziwą klasę Włosi zaprezentowali podczas Rajdu San Remo, gdy kierowcy fiatów 131 Abarth opanowali całe podium. Po zakończeniu sezonu w 1982 roku Fiat po licznych porażkach wycofał z rywalizacji model 131 Abarth. Należy jednak pamiętać, że to właśnie do niego należy, nie pobity do dnia dzisiejszego, rekord wygranych 18 rajdów samochodem rajdowym jednej ewolucji (bez znacznych modyfikacji).

Pod maską krył się 4-cylindrowy silnik chłodzony cieczą, o pojemności 2 litrów, osiągał moc około 215-235 KM. Napędzana była wyłącznie tylna oś, dzięki niskiej masie (ok. 1020 kg) Abarth mógł się rozpędzić aż do 230 km/h. W silniku stosowano wiele oryginalnych rozwiązań, których nie można było znaleźć u innych. Motor posiadał mechaniczny wtrysk Kugelfishera z ciekawym układem przepustnicy (gilotyną), który opierał się na ruchomej płytce z wydrążonymi otworami.
FIAT 131 RALLY ALITALIA zbudowany został na 2-drzwiowym nadwoziu samonośnym. Karoseria nigdy nie posiadała sprecyzowanej kolorystyki, w ciągu pięciu lat auta posiadały cztery różne kolorystki, były to m.in. barwy reklam olejów Total, czy też linii lotniczych Airitalia.

Model Rally Legends FIAT 131 RALLY ALITALIA RTR posiada leksanową karoserię, która perfekcyjnie odwzorowuje prawdziwe auto. Każdy detal wykonano z chirurgiczną wręcz precyzją. Realizmu dodaje dobrze odwzorowane oświetlenie, w skład którego wchodzą przednie i tylne światła, a także kierunkowskazy. Istnieje możliwość wyboru barw, które również są identyczne jak w prawdziwym Fiacie 131. Podwozie modelu to klasyczna wanienka, która dobrze chroni elektronikę przed dostaniem się do niej brudu. Wszystkie elementy są solidne i wytrzymałe. Zawieszenie można regulować. Opony z bieżnikiem typu Rally Block dają dobrą przyczepność na rajdowych OS-ach.

Elektronika jest wysokiej jakości, zestaw napędowy zapewnia dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną, a serwomechanizm dobry skręt. Model wyposażony został w szczotkowy silnik klasy 540 (23 T), wysokoprądowy pakiet Ni-MH typu stick-pack o pojemności 3000 mAh. Pozwala to na naprawdę długi czas jazdy. Do ładowania dołączono małą, inteligentną ładowarkę o prądzie ładowania do 2 A. Posiada ona 3 diody, które informują nas o tym, czy ładowarka posiada zasilanie oraz czy pakiet jest lub został już naładowany. Auto posiada napęd na 4 koła, co w połączeniu z w/w oponami daje wręcz doskonałą przyczepność.

Napęd przenoszony jest za pomocą aluminiowego wału napędowego, do wysokiej jakości dyferencjałów.

Zapewniamy pełną dostępność części zamiennych, dodatkowe akcesoria tj. akumulatory, ładowarki oraz polskojęzyczną instrukcję obsługi i największy wybór karoserii.

Funkcje aparatury:

1. Aparatura posiada pamięć do 15 modeli. W praktyce oznacza to, że jeżeli zbindujemy kilka odbiorników (modeli) z jednym nadajnikiem, to dla każdego z nich będziemy mogli zapisać indywidualne ustawienia. Mogą to być np. ustawienia trymerów, siła ABS, EXP i rewersy.
2. Regulacja EPA- ustawienie maksymalnych wartości wychyleń gazu i skrętu. Wykorzystuje się je np. podczas nauki jazdy, by ograniczyć prędkość maksymalną i nie zniszczyć modelu.
3. Regulacja EXP- pozwala na ustawienie nieliniowej drogi serwa, gazu. Można go zastosować by np. środek ruchu kierownicy był precyzyjny dla dokładnego prowadzenia na prostej , ale krańce wychyleń były szybkie i gwałtowne dla agresywnego zakręcania.
4. Rewers serwomechanizmu- służy do odwracania pracy serwa.
5. Aparatura posiada wbudowaną funkcję Fail Safe. Oznacza to, że nawet jeżeli stracimy sygnał to model się zatrzyma, a nie pojedzie dalej bez naszej kontroli.
Podsumowując model jest świetną propozycją dla każdego modelarza. Jest porządnie wykonany i na pewno zdoła wygrać nie jeden rajd.

Dane Techniczne:

  • Skala 1:10
  • Mocny pakiet 3000 mAh
  • Aparatura 2.4 GHz LCD
  • Szerokość: 205 mm
  • Długość: 440 mm
  • Wysokość: 135 mm
  • Rozstaw osi: 259 mm
  • Waga 1500 gr
  • Naped 4WD - CENTER wał napędowy
  • Niezależne zawieszenie z 4 regulowanymi amortyzatorami
  • Pełne oświetlenie!
  • Doskonała, realistyczna i oficjalnie licencjonowana karoseria!
  • Gotowy do jazdy po włożeniu baterii do nadajnika

Skład zestawu:

  • Kompletny model w skali 1:10
  • Aparatura 2,4 Ghz z wyświetlaczem LCD
  • Pakiet 7,2v stick 3000 mAh
  • Pełne oświetlenie
  • Ładowarka
  • Instrukcja obsługi

Galeria