Model Himoto RXB-1 to świetny wybór modelu typu Buggy o napędzie spalinowym w skali 1:8 o przeznaczeniu off-roadowym.
Model RXB-1 już w standardowym wyposażeniu ma wysokiej klasy silnik SH o pojemności 3,5ccm
Dobrze dobrany tłumik pozwala wykrzesać z silnika maksymalną moc
Ta potworna moc zostaje przekazana stalową zębatką odbierającą na dyferencjale wewnętrznycm na koła z pomocą mocnych wałów napędowych.
Do przepustnicy gazu/hamulca przyłączono aż trzy cięgła, z czego dwa służą do regulacji siły hamowania. Takie rozwiązanie daję Ci możliwość płynnie i zupełnie niezależnie ustawić siłę ścisku przedniej tarczy hamulcowowej lub tylniej, a tym samym dobrać siłę hamowania na przednią lub tylnią oś Takie połączenie daje Ci naprawdę nieprzyzwoicie dużo mocy. Duży i mocny silnik pozwala rozpędzić auto do ogromnych prędkości przy bardzo krótkim czasie a rozbudowany system hamulcowy pomaga poskromić tą moc Ponad to warto zwrócić uwagę w tym modelu na:
-
Przednie zawieszenie - wykonane na tzw. piwotach, rozwiązanie to zwieksza ilość możliwych ustawień w zawieszeniu przy zachowaniu dużego skrętu
-
Przedni oraz tylni stabilizator do zachowania stabilności przy dużych prędkościach i ciasnych zakrętach
-
Aluminiowa przednia i tylnia wieżyczka amortyzatora oraz aluminiowe kubki amortyzatorów, wszystko to do zwiększenie wytrzymałości i trwalości modelu
-
Duża zamykana obudowa na elektronikę i pakiet odbiornika, zabezpiecza wrażliwe na wilgoć podzespoły elektroniczne przed uszkodzeniem
-
Duży spojler zwiekszający trakcję tylniej osi oraz pomaga w czasie długich skoków.
-
Pomalowaną karoserie - malowanie wykonane lakierem odpornym na odpryski
-
szprychowe felgi oraz opony z wkładkami wykonane z przyczepnej mieszanki
Jeśli jednak lubisz tunning i extremalne doznania możesz wzbogacić swój model o jeszcze mocniejszy silnik marki SH z dostępnych w naszej ofercie (jesteśmy wyłącznym dystrybutorem tych silników na Polskę) Bardzo ciekawą formą tuningu jest też założenie karbowych (węglowych) elementów podwozia dzięki czemu zmniejszymy wagę przy zachowaniu sztywności i wytrzymałości. Swój tuning możesz też zacząć od wymiany elektroniki, lepsze (szybsze i silniejsze) serwa, bardziej wydajne źródło zasialania. Zanim zdecydujesz się na modernizację upewnij się więc że będziesz potrafił zapanować nad jej efektami! Dzięki olejowym amortyzatorom możemy dowolnie ustawić zawieszenie, poczynając od wysokości do twardości. Auto posiada możliwość regulacji kątów układu jezdnego, przez co w znaczący sposób można poprawić własności prowadzenia. Dane techniczne: Model jest w zestawie RTR (ready to run) zawiera: -
złożony model
-
pomalowana i oklejona karoseria -
aparatura 2,4GHz, system 2,4GHz jest najmniej podatny na zakłócenia, przez co Twoja zabawa nie będzie zakłócona
-
dystanse do utwardzenia amortyzatorów -
instrukcja obsługi, wykaz części zamiennych i tuningowych |