Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZBRODNIA I KARA SHERLOCK HOLMES X360 @ CHECKPOINT

15-01-2015, 18:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 142 zł     
Użytkownik _Siemasz_
numer aukcji: 4974835296
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-01-2015 17:49:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wykorzystuje kontroler ruchu: Nie
Wersja: pudełkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Checkpoint

KOMENTARZE | ZADAJ PYTANIE | O NAS


784-[zasłonięte]-046

662-[zasłonięte]-001

[zasłonięte]@checkpoint.lodz.pl

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 10:00-18:00
Sobota: 10:00-15:00

Piotrkowska 19
90-406 Łódź

[zasłonięte]23570 
ZBRODNIA I KARA - SHERLOCK HOLMES (X360) - NOWA
Gra Sherlock Holmes: Crimes and Punishments (XBOX 360)

PLATFORMA: X360

STAN: gra nowa w folii

WYDANIE: premierowe / polskie

WERSJA JĘZYKOWA: angielska

DOSTĘPNOŚĆ: od ręki

GWARANCJA: producenta

UWAGI: --

WYSYŁKA:



PŁATNOŚĆ:


69 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010611 [zasłonięte] 975402


OPIS GRY:


Seria sześciu gier komputerowych o Sherlocku Holmesie zachwyca miliony graczy na całym świecie już od początków tego milenium. W 2012 roku, w ostatniej odsłonie przygód słynnego detektywa, „The Testament of Sherlock Holmes”, twórcy zrezygnowali z tradycyjnego interfejsu typu „point and click” – w efekcie powstała rewolucyjna dla całej serii gra z perspektywą trzeciej osoby, przeznaczona na konsole i komputery. Tytuł zyskał uznanie graczy i krytyków, pomimo drobnych niedoskonałości technicznych, i przybliżył postać genialnego detektywa szerszemu gronu odbiorców.

 

Wyciągnąwszy wnioski z sukcesu poprzedniej gry, twórcy najnowszej części, „Crimes and Punishments”, wprowadzili istotne zmiany w zakresie grafiki i rozgrywki.

 

Po raz pierwszy w historii studio Frogwares porzuciło swój autorski silnik graficzny. Najnowsza część przygód Sherlocka Holmesa została stworzona przy użyciu Unreal Engine 3 produkcji Epic Games, dzięki czemu jakość grafiki w znacznym stopniu przewyższa starsze odsłony.

 

Otoczenie wygląda bardziej realistyczne i zawiera więcej szczegółów, a dodatkowym atutem są dynamiczne oświetlenie i cienie. Co więcej, możliwe było wykorzystanie wielu technologii takich jak mocny silnik animacji odpowiadający za płynność ruchu i przejść w animacjach, cieniowanie w czasie rzeczywistym i system cząstek, a także zaawansowane efekty postprocessingu.

 

W odróżnieniu od poprzednich części w „Crimes and Punishments” nie jesteś zaledwie widzem, który przygląda się działaniom detektywa z boku. Teraz możesz naprawdę wcielić się w postać Sherlocka Holmesa i poprowadzić własne śledztwo – a właściwie śledztwa, bo czeka cię aż sześć fascynujących spraw! Morderstwa, zaginięcia, niewiarygodne kradzieże i inne zbrodnie sprawią, że będziesz drżeć z emocji przez cały czas trwania gry, tradycyjnie utrzymanej w klimacie powieści sir Arthura Conana Doyle’a.

 

W przypadku każdej sprawy gracze mają pełną swobodę – zamiast wymierzać sprawiedliwość zgodnie z literą prawa mogą dokonywać istotnych wyborów moralnych. Każda decyzja wpływa na rozgrywkę i reputację bohatera i ma realistyczne, choć czasem niespodziewane konsekwencje. Gracze muszą wziąć odpowiedzialność za wszystkie swoje wybory, gdyż w grze istnieje niezwykły system działań i konsekwencji, który zmusza graczy do myślenia, nadając każdej decyzji prawdziwej głębi.

 

„Crimes and Punishments” zawiera 10 różnych zakończeń 6 spraw, które składają się na fabułę gry – dzięki temu rozgrywka zyskuje zupełnie nowy wymiar.

 

W „Crimes and Punishments” gracze wcielą się w postać całkiem odmienionego Sherlocka Holmesa. Deweloperzy z Frogwares porzucili klasyczny styl Sherlocka znany z filmów z lat 60. na rzecz bardziej nowoczesnego wyglądu bohatera, który doskonale oddaje nowe cele artystyczne twórców gry.


GALERIA:







ZAPRASZAMY DO NAS