Dwupłaszczowe zbiorniki na paliwo
Pojemność zbiornika: 3500L
zawiera:
♦ elektryczna pompa łopatkowa Panther 56/230V z filtrem siatkowym.
♦ przewód tłoczny DN 19, Lc=6000mm z końcówkami. Wąż zakończony gwintami zewnętrznymi z obu stron GZ/GZ 1` BSP + oring.
♦ przepływomierz cyfrowy, rotorowy do oleju napędowego, typ MGE-110.
♦ pistolet automatyczny A 60 z przyłączem 1`
· wyposażenie standardowe
♦ wzmocniony elastyczny przewód ssawny z zaworem zwrotnym i filtrem siatkowym chroniącym układ wydawczy przed zanieczyszczeniami oraz odcinającym zaworem kulowym
♦ bezprzewodowy czujnik aktualnego poziomu paliwa z wyświetlaczem połączony z systemem monitoringu przestrzeni pomiędzy płaszczami
♦ zamykana na 2 zamki obszerna obudowa chroniąca układ wydawczy oraz przyłącza przed niepowołanym użyciem
♦ zamykana na zamek pokrywa dostępu w zbiorniku zewnętrznym umożliwiająca dostęp do włazu rewizyjnego oraz przyłączy technologicznych
♦ właz rewizyjny w zbiorniku wewnętrznym umiejscowiony pod pokrywą dostępu
umożliwiający w prosty sposób dostęp do zbiornika (bez konieczności zdejmowania górnej części zbiornika zew.)
♦ odpowietrzniki w zbiorniku wewnętrznym
przyłącze uziemienia
♦ elektroniczny system przeciw przepełnieniowy
♦ króciec wlewowy 2`, do napełniania urządzenia
uchwyt nalewaka
Zbiorniki dwupłaszczowe na olej napędowy z polietylenu wyposażone w układ dystrybucyjny wykorzystywane są głownie w przedsiębiorstwach gdzie zapotrzebowanie na paliwo wynosi od tysiąca do kilkunastu tysięcy litrów miesięcznie. Oszczędność czasu i pieniędzy w połączeniu z pełną kontrolą nad zużywanym paliwem w firmie to główne zalety posiadania zbiorników dwupłaszczowych na olej napędowy.
Zbiorniki produkowane są w Polsce i wytwarzane pod nadzorem Urzędu Dozoru Technicznego i posiadają:
♦ Dokumentację techniczno-ruchową
♦ Instrukcję obsługi zbiornika
♦ Opinię p.poż
♦ Instrukcję BHP
♦ Poświadczenie wytwórcy wydane przez Urząd Dozoru Technicznego
♦ Poświadczenie Badania Budowy i Próby Ciśnieniowej wydany przez Urząd Dozoru Technicznego
♦ Deklarację Zgodności z normą EN 13341:2005+A1:2011
♦ Certyfikat CE
♦ Konstrukcja zbiornika zgodna z wymogami Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 18 września 2001r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i nisko ciśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych
Możliwe opcje wyposażenia zbiorników dwupłaszczowych na olej napędowy
Pompy paliwa:
♦ elektryczna pompa zanurzeniowa, wirnikowa, wykonana ze stali nierdzewnej 304 z dodatkowym filtrem stalowym.
♦ elektryczna pompa łopatkowa Panther 56/230V z filtrem siatkowym.
♦ elektryczna pompa łopatkowa Panther 72/230V z filtrem siatkowym.
♦ elektryczna pompa łopatkowa ON E - 120/M z filtrem siatkowym.
Przewody tłoczne:
♦ przewód tłoczny DN 19, Lc=6000mm z końcówkami. Wąż zakończony gwintami zewnętrznymi z obu stron GZ/GZ 1` BSP + oring.
♦ przewód tłoczny DN 19, Lc=6000mm z końcówkami. Wąż wzmacniany stalową spiralą (niełamiący się), zakończony gwintami zewnętrznymi z obu stron GZ/GZ 1` BSP + oring.
Liczniki przepływu:
♦ przepływomierz mechaniczny, rotorowy, do oleju napędowego, typ PIUSI K-33.
♦ przepływomierz cyfrowy, do oleju napędowego, typ PIUSI K-600/3.
♦ przepływomierz cyfrowy, rotorowy do oleju napędowego, typ MGE-110.
♦ przepływomierz cyfrowy, rotorowy do oleju napędowego, typ RAASM 1`, najbardziej odporny na wstrząsy i uszkodzenia mechaniczne w swojej klasie.
Pistolety nalewcze:
♦ pistolet automatyczny A 60 z przyłączem 1`
♦ pistolet automatyczny A 120 z przyłączem 1`
Zbiorniki dwupłaszczowe na olej napędowy
|
Pojemność (l)
|
1000
|
1500
|
2500
|
2500
|
3500
|
5000
|
7500
|
10000
|
15000
|
Średnica (mm)
|
↓ Zbiorniki CUBE - Tank ↓
|
-
|
2130
|
2360
|
2550
|
2550
|
2866
|
Długość (mm)
|
800
|
1150
|
1800
|
2540
|
2840
|
3105
|
3310
|
3310
|
3600
|
Szerokość (mm)
|
1200
|
1500
|
↑ Długość zbiornika za skrzynią ↑
|
Wysokość (mm)
|
1800
|
1800
|
2085
|
2180
|
2500
|
3000
|
3650
|
Materiał
|
Polietylen
|
Stabilizacja UV
|
Tak
|
Wyposażenie zbiorników dwupłaszczowych na olej napędowy możemy dostosować w zależności do własnych potrzeb, stosując np mocniejszą pompę, dokładniejszy przepływomierz lub dłuższy wąż dystrybucyjny zamontowany na kole zwijakowym, dla firm w których konieczna jest pełna kontrola nad wydawanym paliwem możliwe jest zastosowanie systemu zarządzania paliwem, dzięki któremu wszystkie informacje z każdego tankowania będziemy mogli przeanalizować na komputerze.