Pomoce dydaktyczne - aukcja EDUKO
|
Opis
O nas Gwarancja Płatności Kontakt
Inne aukcje
|
Zawieszka z zatopionym owadem
Super prezent na każdą okazję. Zawieszka do telefonu z zatopionym owadem . Zapakowana w eleganckie opakowanie.
|
|
|
|
|
Gwarancja
-
Produkty oferowane w sklepie internetowym są fabrycznie nowe, a w przypadku wzorów lub urządzeń po-ekspozycyjnych posiadają dokładny opis ich stanu technicznego. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej oraz we wskazanych w niej punktach serwisowych. Wszelkie roszczenia gwarancyjne mogą być także zgłaszane bezpośrednio do sprzedawcy. Przed wysyłką towaru do naprawy do serwisu należy najpierw dokonać zgłoszenia telefonicznego wady. Towar przesłany do naprawy gwarancyjnej musi mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz dokumenty sprzedaży (FV + karta gwarancyjna). Wysyłka następuje na koszt Klienta.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy produktu.
-
Klient może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty wydania produktu, zgodnie z "Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny". Zwracany produkt nie może nosić znamion używania, musi mieć oryginalne i nieuszkodzone opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria oraz dokumenty sprzedaży. Koszty odesłania towaru oraz wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych, w tym dostawy, nie podlegają zwrotowi.
-
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem .
|
|
|
Płatności
Formy płatności:
- Wpłata na konto bankowe (płatność z góry)
- Pobranie pocztowe (płatne przy odbiorze)
Dodatkowe informacje o przesyłce i płatności: Mikroskopy wysyłamy tylko kurierem po wpłacie na konto.
UWAGA Za zapłatę traktujemy moment uznania naszego konta. Jeżeli przesyłka dotrze uszkodzona, należy ją odebrać, ale bezwzględnie przy kurierze spisać protokół uszkodzenia. Bez protokołu niemożliwa jest reklamacja.
|
|
|
|
© 2007 Copyright Eduko
|