Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zawieszenie gwintowane gwint Honda Civic V CRX II

12-06-2014, 9:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 2 059 zł     
Użytkownik chromemaster
numer aukcji: 4236707526
Miejscowość Mrągowo
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 61   
Koniec: 12-06-2014 09:50:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
Typ: Sport/Coupe
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


PRODUKTY DO:

Audi
Audi Q7 tuning
BMW
Citroen
Dodge
Elementy uniwersalne
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Jeep
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Renault
Seat
Skoda
Sprinter & Crafter
Suzuki
Toyota
Volkswagen Group
Volkswagen Touareg
Pozostałe


Supersport.
Zawieszenie gwintowane.
Black Evolution


Producent: Supersport

Kraj pochodzenia: Niemcy

Dystrybutor w Polsce: Chromemaster Automotive

Numer katalogowy: SU83HO01

Czas realizacji: W przypadku płatności z góry ok 1 tydz. przy płatności pobraniowej ok 2 tyg.


Obniżenie: 40-75mm


Certyfikaty: dopuszczenie do ruchu TUV (Niemcy)

Stan: Produkt jest całkowicie nowy, fabrycznie zapakowany

Gwarancja: 36 miesięcy do 100.000 km



Zawieszenie pasuje do poniższych modeli:

HONDA Civic V (EG3/4/5/6,EG8/EG9/EH9),CRX II (EG2,EH6,EJ1,EJ2) (Hatchback/Coupé) lata od 1991 do 1995
silniki: 55-118KW
rodzaj napędu: oś przednia

W skład kompletu wchodzą:
- 4 amortyzatory sportowe (przednie + tylne); wykonane ze stali, dwu-rurkowe, gazowo-olejowe
- 4 sprężyny (przednie + tylne); gięte na zimno, zwinięcie i charakterystyka materiału dostosowane do pojazdu
- klucze do regulacji zawieszenia




Zdjęcia poglądowe. Wygląd zawieszenia może różnić się w zależności od rodzaju i modelu pojazdu.


W SWOJEJ OFERCIE POSIADAMY ZAWIESZENIA GWINTOWANE I SPORTOWE DO WIĘKSZOŚCI SAMOCHODÓW. ZOBACZ NASZE INNE AUKCJE.


Zawieszenia Supersport były wielokrotnie wyróżniane za najlepszy stosunek jakości do ceny!
W niemieckim magazynie ‘Auto Bild sportscars’ z Lipca 2010 napisano, że „zawieszenie daje wiele komfortu oraz zachowuje wystarczająco duży margines sportowego prowadzenia przy maksymalnym obniżeniu”.
Test przeprowadzany był na BMW 335i Cabrio z mocą 380KM.




Zalety zawieszenia gwintowanego Supersport Black Evolution:
1.
Niezawodny system regulacji wysokości zawieszenia; licencjonowany przez KW.
2. Amortyzatory pokryte galwanicznie żółtym chromem dla nadania sportowego wyglądu jak również wzmocnienia konstrukcji przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
3. Niezwykłe połączenie komfortu jazdy z przyczepnością i bezwzględną kontrolną w zakrętach.
4. Każde amortyzatory jak również i sprężyny (ich twardość i charakterystyka) są dobierane do konkretnego pojazdu.
5. Zawieszenia produkowane są w Europie a zaprojektowane były w Niemczech; mamy pewność, że każda część jest najwyższej jakości.
6. Wszystkie elementy są zrobione z najlepszych materiałów dzięki czemu są znacznie bardziej odporne na korozję niż produkty konkurencyjnych firm.
7. Wszystkie produkty Supersport posiadają dopuszczenia do ruchu niemieckiego TUV akceptowanego we wszystkich krajach Unii Europejskiej (i nie tylko).
8. SUPERSPORT to jakość najdroższych producentów zawieszeń w przystępnej cenie.




Jesteśmy generalnym partnerem firmy Supersport w Polsce!
Dzięki temu kupując u nas masz pewność źródła towaru jak i jakości świadczonych przez nas usług.



Zawieszenia gwintowane to świetne rozwiązanie dla każdego pasjonata motoryzacji.
Dzięki temu będziesz mógł dostosować swoje auta do każdej okazji i warunków – bez względu na to czy jest zima czy lato, czy jedziesz w daleką trasę czy wybierasz się na zlot – zawieszenie gwintowane daje Ci pełne spektrum możliwości. Zawieszenia gwintowane świetnie sprawdzają się również przy zastosowaniu felg większych niż te przewidziane przez producenta samochodu. Sztywność gwintu jest większa od zawieszenia obniżającego o stałą wartość. Często jedynie tak duża sztywność zapobiegnie ocieraniu się opon o nadkola. Zawieszenia Supersport godzą jednak sztywność systemu umożliwiającą prawdziwą sportową jazdę (również wyścigi asfaltowe) z komfortem prowadzenia samochodu na co dzień.



Zobacz również inne nasze przedmioty! --kliknij--



W sprzedaży posiadamy zawieszenia sportowe, układy wydechowe, Felgi, relingi, orurowania i stopnie boczne, bagażniki dachowe, różne akcesoria stylizacyjne oraz pakiety ospojlerowania. Z pewnością znajdziesz coś ciekawego!


Montaż w miejsce oryginalnego zawieszenia. Zalecamy montaż w profesjonalnym zakładzie mechaniki pojazdowej.







Płatność i wysyłka
Regulamin aukcji
O firmie
Polityka zwrotów

International shipping





Item description.

Producer: Supersport

Distributor: Chromemaster Automotive

Country of origin: Germany

Item number: SU83HO01


Height reduction: 40-75mm


Certificates: admission by TUV Germany

Condition: brand new

Warranty: 36 months or 100.000 kilometers


Suspension fits to:
- HONDA Civic V (EG3/4/5/6,EG8/EG9/EH9),CRX II (EG2,EH6,EJ1,EJ2) years from 1991 to 1995
engines: 55-118KW
drive: FWD

One set consists of:
- 4 bi-tubular dampers that contains oil and pressurized gas
- 4 springs cold-rolled adjusted to each car type individually
- tools for regulating the lowering level

Supersport suspensions in regard to other products has higher resistance to corrosion, spring characteristic curves are being adjusted to each car type and model individually what in combination with dumpers creates a perfect balance between handling and comfort.
Supersport offers a high quality product at an affordable price.


International shipping rates you'll find here




Wysyłka.
Przesyłki nadajemy pocztą polską lub kurierem. Ceny wysyłki podane są na górze aukcji.
Kupując kilka przedmiotów z różnych naszych aukcji za przesyłkę płacisz tylko raz.

Współpracujemy z GLS oraz UPS.



UWAGA !!! Na Allegro istnieje wiele nieuczciwych sprzedawców, którzy ani nie są w stanie wystawić faktury, ani nie są w stanie zapewnić wysokiej jakości produktu.
U mnie kupujecie w legalnie działającej firmie gdzie gwarantujemy jakość! Jeżeli towar nie będzie spęłniał Państwa oczekiwań, zawsze przyjmuję zwroty.
Oczywiście wystawiam faktury i paragony.




Kontakt ze mną: tel. +48 [zasłonięte] 507 248
Zapewniam profesjonalną i uczciwą obsługę!


chromemaster automotive


Regulamin zakupów na witrynach firmy Chromemaster Automotive.
Pełna treść regulaminu znajduje się na stronie firmy oraz na stronie informacyjnej sklepu allegro, którą uruchomisz klikając tutaj.

§ I - Warunki ogólne.
Każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu przed dokonaniem zamówienia

§ II - Ceny i opłaty.
Produkty oraz ceny zamieszczone na stronie www.chromemaster.pl / www.sklep-tuningowy.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 61 Kodeksu Cywilnego - są wyłącznie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 KC. Ceny mogą ulec zmianie nawet po złożeniu zamówienia przez Klienta - w takim (wyjątkowym) przypadku zamówienie zostaje wstrzymane do realizacji, a Klient informowany jest o obowiązujących cenach. W takim przypadku Klientowi przysługuje prawo do anulowania transakcji. W przypadku wyświetlenia produktów o cenie sprzedaży "0zł" transakcje zostaną automatycznie anulowane. W przypadku niedostępności zamówionego produktu na magazynie dostawców Klientowi przysługuje zwrot wpłaconych zaliczek lub całej wartości produktu.

§ III - Czas realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to okres w jakim Firma Chromemaster Automotive podejmuje się wysłać towar. Łączny czas oczekiwania na towar to czas realizacji zamówienia + czas transportu towaru przez podmiot doręczający (w przypadku firm kurierskich to od 24 do 72 godzin)

§ IV - Realizacja zamówień.
1. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z tym, że zostanie ono w pełni zrealizowane. Firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w części lub w całości w razie braku zamówionego towaru lub z innych przyczyn.
2. Klient jest informowany o wszelkich opóźnieniach związanych z realizacją zamówienia np. z powodu braku towaru.
3. W razie zmiany ceny towaru w trakcie procesu realizacji zamówienia firma Chromemaster Automotive gwarantuje poinformowanie o tym klienta i zapewnia możliwość anulowania zamówienia.
4. W niektórych sytuacjach (znacząca wartość zamówienia, produkt dostępny wyłącznie na zamówienie indywidualne) firma Chromemaster Automotive zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki od Klienta.

§ V - Odpowiedzialność sklepu.
1. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
2. Firma Chromemaster Automotive nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania sprzedanych w sklepie towarów.
3. Firma Chromemaster Automotive nie uwzględnia reklamacji z tytułu różnic między wyglądem zakupionego towaru, a jego wyglądem na stronie internetowej. Zdjęcia i rysunki zamieszczone na stronie sklepu mają charakter wyłącznie poglądowy - mają na celu przybliżyć rzeczywisty wygląd towaru.
4. Firma Chromemaster Automotive nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru w trakcie jego dostawy. Sposób postępowania w przypadku powstania uszkodzeń w trakcie transportu towaru do klienta określony został w paragrafie VII.

§ VI - Odpowiedzialność klienta.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją oraz ze zobowiązaniem się do odbioru towaru a także do uiszczenia zapłaty za towar. W przypadku odmowy odbioru towar klient zobowiązany jest do zwrotu poniesionych przez Sprzedającego kosztów związanych z dotychczasową realizacją zamówienia.

§ VII - Gwarancja i zwroty
1. Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta i zgodna z przepisami obowiązującymi w Polsce. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i to od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu lub dostępny jest po zadaniu pytania na ten temat.
2. Producent nie dostarcza w okresie reklamacji produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub montażu.
3. Jeśli produkt ma wadę fabryczną , jest źle spasowany lub nie można go poprawnie użytkować, prosimy o opisanie usterki i wykonanie jak najdokładniejszych zdjęć.
4. Odbiór towaru przez klienta. Zawsze dokładamy wszelkich starań aby towar dojechał nieuszkodzony w idealnym stanie. Klient ma obowiązek sprawdzić dostarczany towar w obecności kuriera w momencie jego odbioru. W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia przedmiotu należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. Każdy kurier dysponuje stosownymi formularzami. Pomagamy dopełnić wszelkich formalności i reprezentujemy Klienta przed firmą UPS oraz GLS w dochodzeniu odszkodowania. Tak zgłoszona szkoda rozpatrywana jest do ok. 28 dni roboczych. Każda pozytywnie rozpatrzona reklamacja zgłoszona w ten sposób skutkuje wymianą przez nas towaru na wolny od wad lub uszkodzeń. Prosimy pamiętać, że protokół należy wypełnić koniecznie w momencie odbioru przesyłki – protokoły zgłaszane następnego dnia są najczęściej rozpatrywane na niekorzyść Klienta.
Tak samo należy postępować w przypadku dostawy towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Proszę jednak wziąć pod uwagę że reklamacja najprawdopodobniej nie zostanie uwzględniona przez Pocztę Polską.
5. Jeśli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze katalogowym niż zamawiany, czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu lub też towar został źle zapakowany przez producenta – prosimy o pilny kontakt oraz odesłanie produktu do nas. Sposób oraz formę wysyłki należy ustalić z naszym konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć koszty wysyłki produktu do nas. Gdy otrzymamy towar od Klienta, niezwłocznie wysyłany jest do niego prawidłowy towar. W przypadku jego braku na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy. Nie odbieramy paczek za pobraniem!
6. Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać dokument zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz oryginalne opakowanie. Brak dokumentu zakupu lub opakowania oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
7. Klient ma prawo do zwrotu towaru do firmy Chromemaster Automotive bez podania przyczyny w terminie do 10 dni roboczych od daty sprzedaży. Każdy zwracany produkt musi charakteryzować się stanem fabrycznym, a więc nie nosić śladów użytkowania oraz posiadać opakowanie fabryczne. Firma Chromemaster Automotive zwraca w takim przypadku wartość produktu bez kosztów wysyłki. Warunki takiego zwrotu określa ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271), w szczególności art. 7 ust. 1.
8. Zwracając towar klient ma obowiązek dołożyć wszelkich starań aby przedmioty były zapakowane bezpiecznie i profesjonalnie. Opakowanie ma uniemożliwić uszkodzenie towaru przez przewoźnika. Towar w ramach zwrotu lub zgłoszenia reklamacyjnego musi zostać odesłany do Sprzedawcy przesyłką rejestrowaną i ubezpieczoną (polecamy przesyłki kurierskie). W przypadku uzasadnionych zwrotów reklamacyjnych koszty transportu zostaną zwrócone przez Sprzedającego. Istnieje również możliwość ustalenia ze Sprzedającym aby dokonał on odbioru towaru na swój koszt ze wskazanego przez Kupującego adresu.
9. Towar nieprawidłowo zapakowany przez Kupującego, który uległ zniszczeniu podczas transportu z winy błędnego opakowania przechodzi na własność Kupującego i nie podlega wymianie bądź reklamacji.
10. W przypadku niektórych produktów wymagany jest profesjonalny montaż. Zakładając produkt we własnym zakresie Klient bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe jego funkcjonowanie.