Witam na aukcji. FIRMY AUTO-COMP
Miło nam poinformować, że nasza firma od kilku lat zakwalifikowana jest do programu
"STANDARD ALLEGRO",
jest to gwarancja najwyższej jakości obsługi. Zadowoleni klienci doceniają nas za szybkość przesyłek ,wysoką jakość towaru oraz profesjonalne podejście do każdej transakcji, a więc
KUPUJ BEZ OBAW !!!
Kupujesz realnie sfotografowany przedmiot !!!
W razie wątpliwości lub problemu lub brakiem odpowiedniej aukcji
ZAPRASZAMY do kontaktu i zadawania pytań, lub do pozostawienia numeru tel.
Oddzwonimy w najszybszym, możliwym terminie.
U NAS NIE CZEKASZ
towar wysyłamy "od ręki"
GWARANCJA 1 ROK NA PODSTAWIE DOKUMENTU ZAKUPU:
w przeciwieństwie do firm, które nas naśladują nasza gwarancja jest poparta przez
PARAGON FISKALNY !!!!! LUB NA ŻYCZENIE FAKTURA
Aukcja dotyczy zaworu regulującego pracę turbiny w silnikach TDI. Producent zaworu: PIERBURG- jedyny producent tych elementów w koncernie VW . zawor o nr 7.22903.04.0 został przez Pierburga wycofany z produkcji i zastąpiony zaworem o nr
7.02184.01.0.
zdjecie poniżej
Zastępuje cześci oryginalne o następujących nr oryginalnych :
Dla VW- AUDI 1J0 906 627 A.
Pasuje miedzy innymi do mdeli 1,9 TDI:
AUDI A4 A3
AUDI A6
Seat Alhambra , CORDOBA, IBIZA , LEON , TOLEDO silniki 90KM
Skoda Oktavia 90KM - potzrebny nr nadwozia.
VW GOLF 4 TDI 90KM, VENTO, PASSAT TDI 90KM, BORA, POLO 1,4 TDI, itd.......... równiez 110KM w zaleznosci od modelu auta.
Zawsze prosze pytac i podac dokladne dane auta. a w tym przypadku zczytać nr oryginalny lub nr pierburga z tego zaworu !!! są mniej więcej trzy podstawowe typy tych zaworow
ten z allgero czarny z biała główką z końcówką eletryczną półokrągłą (niesymetryczną) ,
Element ten steruje dziwgnią upustowa w turbinie , od jego sprawności zależy plynność regulacji cisnienia doladowania !!!. Jezeli w aucie, gdzie turbina jest ze stałą geometrią łopatek (wszytkie pierwsze TDI) mamy wrazenie, ze podczas ostrzejszej jazdy ,momentami auto nam słabnie itp. To 99 % jest to wina tego zaworu. w nowszych modelach Tdi niesprawny zawór powoduej ze turbina laduje zbyt mocno i auto przechodzi w tryb awaryjny (po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszytko wraca do normy).
KONTAKT:
auto-[zasłonięte]@wp.pl
gg[zasłonięte]55928
tel. 603[zasłonięte]651
wysyłki poczta, DHL, paczkomaty Inpost
odb.osobisty tylko po wcześniejszym kontakcie tel.
Punkt odb. osobistego:
Wrocław W.Rutkiewicz Polanica Spacerowa (czas reakcji magazynu i przygotowanie towaru około 1h)
dostępny tani kurier miejski - Wrocław