Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zawór regulacji TURBO N75 TDI VW PIERBURG

23-01-2014, 21:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 125 zł     
Użytkownik danielloss
numer aukcji: 3820266788
Miejscowość Kłodzko Wrocław
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 31   
Koniec: 21-01-2014 01:42:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
Rodzaj paliwa: Diesel
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam na aukcji. FIRMY AUTO-COMP

 

Miło nam poinformować, że nasza firma od kilku lat zakwalifikowana jest do programu

"STANDARD ALLEGRO"

który jest gwarancja najwyższej jakości obsługi. Zadowoleni klienci doceniają nas za szybkość przesyłek ,wysoką jakość towaru oraz profesjonalne podejście do każdej transakcji, a więc

KUPUJ BEZ OBAW !!!  ,

w razie wątpliwości lub problemu, brakiem odpwiedniej aukcji ZAPRASZAMY do kontaktu i zadwania pytań.


GWARANCJA 1 ROK NA PODSTAWIE DOKUMENTU ZAKUPU:

w przeciwieństwie do firm, które nas naśladują nasza gwarancja jest poparta przez

PARAGON FISKALNY !!!!! LUB NA ŻYCZENIE FAKTURA

 

Aukcja dotyczy zaworu regulującego pracę turbiny w silnikach TDI. Producent zaworu: PIERBURG- jedyny producent tych elementów w koncernie VW . zawor o nr 7.22903.04.0 został przez Pierburga wycofany z produkcji i zastąpiony zaworem o nr

7.02184.01.0.

zdjecie poniżej

Zastępuje cześci oryginalne o następujących nr oryginalnych :

Dla VW- AUDI 1J0 906 627 A.

Pasuje miedzy innymi do mdeli 1,9 TDI:

AUDI A4 A3

AUDI A6

Seat Alhambra , CORDOBA, IBIZA , LEON , TOLEDO silniki 90KM

Skoda Oktavia 90KM - potzrebny nr nadwozia.

VW GOLF 4 TDI 90KM, VENTO, PASSAT TDI 90KM, BORA, POLO 1,4 TDI, itd.......... równiez 110KM w zaleznosci od modelu auta.

Zawsze prosze pytac i podac dokladne dane auta. a w tym przypadku zczytać nr oryginalny lub nr pierburga z tego zaworu !!! są mniej więcej trzy podstawowe typy tych zaworow

ten z allgero czarny z biała główką z końcówką eletryczną półokrągłą (niesymetryczną) ,

Element ten steruje dziwgnią upustowa w turbinie , od jego sprawności zależy plynność regulacji cisnienia doladowania !!!. Jezeli w aucie, gdzie turbina jest ze stałą geometrią łopatek (wszytkie pierwsze TDI) mamy wrazenie, ze podczas ostrzejszej jazdy ,momentami auto nam słabnie itp. To 99 % jest to wina tego zaworu. w nowszych modelach Tdi niesprawny zawór powoduej ze turbina laduje zbyt mocno i auto przechodzi w tryb awaryjny (po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszytko wraca do normy).

KONTAKT: danielloss-[zasłonięte]@wp.pl lub gg5592[zasłonięte] 60[zasłonięte]51 danych : MODEL ROCZNIK MOC i jeżeli to możliwe oznaczenie i nr silnika.

Zakupy na moich aukcjach -to gwarancja jakosci, bezbłędny dobór i expresowa wysylka.