Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zawór regulacji TURBO Audi a4 N75 TDI VW PIERBURG

09-05-2014, 1:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 149 zł     
Użytkownik danielloss
numer aukcji: 4137111409
Miejscowość Kłodzko Wrocław
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 62   
Koniec: 09-05-2014 01:26:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Przeznaczenie: samochody osobowe
Rodzaj paliwa: Diesel
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam na aukcji. FIRMY AUTO-COMP

 

Miło nam poinformować, że nasza firma od kilku lat zakwalifikowana jest do programu

"STANDARD ALLEGRO",

jest to gwarancja najwyższej jakości obsługi. Zadowoleni klienci doceniają nas za szybkość przesyłek ,wysoką jakość towaru oraz profesjonalne podejście do każdej transakcji, a więc

KUPUJ BEZ OBAW !!!

Kupujesz realnie sfotografowany przedmiot !!! 

  W razie wątpliwości lub problemu lub brakiem odpowiedniej aukcji

ZAPRASZAMY do kontaktu i zadawania pytań, lub do pozostawienia numeru tel.

Oddzwonimy w najszybszym, możliwym terminie.


U NAS NIE CZEKASZ

towar wysyłamy "od ręki"

 


GWARANCJA 1 ROK NA PODSTAWIE DOKUMENTU ZAKUPU:

w przeciwieństwie do firm, które nas naśladują nasza gwarancja jest poparta przez

PARAGON FISKALNY !!!!! LUB NA ŻYCZENIE FAKTURA

 

Aukcja dotyczy zaworu regulującego pracę turbiny w silnikach TDI. Producent zaworu: PIERBURG- jedyny producent tych elementów


7.22903.19.0

zdjecie poniżej

Zastępuje cześci oryginalne o następujących nr oryginalnych :

Dla VW- AUDI 8E0 906 627 A

Pasuje miedzy innymi do mdeli 1,9 TDI:

silini AVB AWX AVF

Audi A4 (b6) silnik AWX AVB AVF do numreru nadwozia 8E-2-450 000 (do 2002)

Audi A6 (C5) silniki AWX AVF do numeru podwozia 4B-2-200 000 do (2002)

Zawsze prosze pytac i podac dokladne dane auta. a w tym przypadku podac oryginalny lub nr pierburga z tego zaworu !!! są mniej więcej trzy podstawowe typy tych zaworow

ten z allgero czarny z biała główką z końcówką eletryczną półokrągłą (niesymetryczną) ,

Element ten steruje dziwgnią upustowa w turbinie , od jego sprawności zależy plynność regulacji cisnienia doladowania !!!. Jezeli w aucie, gdzie turbina jest ze stałą geometrią łopatek (wszytkie pierwsze TDI) mamy wrazenie, ze podczas ostrzejszej jazdy ,momentami auto nam słabnie itp. To 99 % jest to wina tego zaworu. w nowszych modelach Tdi niesprawny zawór powoduej ze turbina laduje zbyt mocno i auto przechodzi w tryb awaryjny (po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszytko wraca do normy).

 

KONTAKT:

auto-[zasłonięte]@wp.pl 

gg[zasłonięte]55928

tel. 603[zasłonięte]651

wysyłki poczta, DHL, paczkomaty Inpost

odb.osobisty tylko po wcześniejszym kontakcie tel.

Punkt odb. osobistego:

Wrocław W.Rutkiewicz Polanica Spacerowa (czas reakcji magazynu i przygotowanie towaru około 1h)

dostępny tani kurier miejski - Wrocław