BIURO OBSŁUGI KLIENTA Tel.kom. 606[zasłonięte]278 e-mail: [zasłonięte]@eko-kotly.pl
HURTOWNIA- Oświęcim
Tel/fax. (33)[zasłonięte]843 00 GG-[zasłonięte]90617 e-mail: [zasłonięte]@eko-kotly.pl HURTOWNIA -Jaworzno Tel/fax. (32)[zasłonięte]615 12 GG-[zasłonięte]74065 e-mail: [zasłonięte]@eko-kotly.pl
Preferuję kontakt telefoniczny w godzinach pracy. 7-17 W pilnych sprawach pozostaje do dyspozycji pod nr telefonu komórkowego (jeżeli nie odbieram proszę zostawić wiadomość na automatycznej sekretarce - Oddzwonię!). | - na życzenie Klienta - kurierem wg obowiązującego cennika, lub naszym kurierem DPD lub SHENKER.
- każdy kurier jest przez nas zobowiązany do rozładunku towaru (dostawy paletowe autami wyposażonymi w windy rozładunkowe),
- Przy odbiorze należy bezwzględnie sprawdzić czy przesyłka jest nieuszkodzona.
- w przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół szkody (uszkodzenia) w obecności pracownika spedycji i skontaktować się z naszą firmą.
- płatność za pobraniem,
- przelewem na nasze konto:
PKO BANK POLSKI S.A. 79 1020 [zasłonięte] 2[zasłonięte]3840002 [zasłonięte] 000912
| - Jeżeli jesteś pewny kupna i towar wystawiony na aukcji jest odpowiedni - KUPUJESZ.
- Jeżeli masz pytania lub wątpliwości najpierw pytaj.
- Po licytacją proszę o kontakt w celu ustalenia:
- sposobu dostawy lub wysyłki oraz sprawdzenia dostępności towaru na magazynie i terminu realizacji.
- Potwierdź zakup e-mailem podając:
- nick z Allegro,
- wybrany sposób dostawy,
- sposób zapłaty,
- rodzaj dołączonego dokumentu sprzedaży (faktura, paragon 22%VAT).
- adresu do faktury i wysyłki ( jeżeli jest inny adres wysyłki należy podać)
- telefonu kontaktowego dla kuriera przy dostawie
|