Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ZAUFANY DORADCA JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE

23-01-2014, 11:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.44 zł     
Użytkownik 3ek
numer aukcji: 3813655519
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 6   
Koniec: 18-01-2014 14:56:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DAVID H. MAISTER, CHARLES H. GREEN, ROBERT M. GALFORD


ZAUFANY DORADCA
JAK BUDOWAĆ TRWAŁE RELACJE Z KLIENTAMI


Ilość stron: 280
Format: A5



Klucz do serca każdego klienta

Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji
Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu
Praktykuj pięć etapów budowania zaufania

Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalności doradczej. Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa.
profesor Charles Fombrun,
Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski

Zaufanie to klucz, za pomocą którego można otworzyć drzwi bezcennego dialogu z klientami. Ta książka wyjaśnia, jak nawiązać relacje, które można potem podtrzymywać przez całe życie.
James E. Copeland jr,
dyrektor generalny Deloitte & Touche, Deloitte Touche Tomatsu

To genialna, a zarazem praktyczna książka. Paradoksalnie dziś, w naszym szalonym świecie, zaufanie ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.
Tom Peters,
autor książki Profesjonalna firma usługowa

Niegdyś relacje między klientem a dostawcą usług profesjonalnych oparte były na niepodważalnym zaufaniu. Stanowiło ono fundament, na którym powstawały i rozwijały się wielkie firmy oraz instytucje. Chociaż tamte czasy prawdopodobnie już nigdy nie wrócą, zaufanie nadal jest niezwykle potrzebne. Dzisiaj trzeba sobie jednak na nie zapracować, a następnie podtrzymywać je przez cały okres trwania profesjonalnej kariery.

Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyści.

Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętności niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje.

Jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
Jak budować zaufanie, kiedy nie realizuje się zlecenia dla klienta?









Dodano 2[zasłonięte]013-08 11:34
Uwaga! Listem ekonomicznym oraz listem ekonomicznym priorytetowym wysyłamy tylko jedną pozycję zakupionego towaru.


Dodano 2[zasłonięte]013-12 15:13
Realizacja zamówień od 23.12 do 3.01 ulegnie opóźnieniu z powodu inwentaryzacji magazynu i przerwy świątecznej, za co serdecznie przepraszamy