Klucz do serca każdego klienta
- Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji
- Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu
- Praktykuj pięć etapów budowania zaufania
Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalności doradczej.
Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa.
profesor Charles Fombrun, Leonard N. Stern School
of Business, Uniwersytet Nowojorski
Zaufanie to klucz, za pomocą którego można otworzyć drzwi bezcennego dialogu z klientami.
Ta książka wyjaśnia, jak nawiązać relacje, które można potem podtrzymywać przez całe
życie.
James E. Copeland jr, dyrektor generalny Deloitte
& Touche, Deloitte Touche Tomatsu
To genialna, a zarazem praktyczna książka. Paradoksalnie dziś, w naszym szalonym świecie,
zaufanie ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.
Tom Peters, autor książki Profesjonalna firma
usługowa
Niegdyś relacje między klientem a dostawcą usług profesjonalnych oparte były na
niepodważalnym zaufaniu. Stanowiło ono fundament, na którym powstawały i rozwijały
się wielkie firmy oraz instytucje. Chociaż tamte czasy prawdopodobnie już nigdy nie
wrócą, zaufanie nadal jest niezwykle potrzebne. Dzisiaj trzeba sobie jednak na nie
zapracować, a następnie podtrzymywać je przez cały okres trwania profesjonalnej kariery.
Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu.
Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może
ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych
doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego
rodzaju korzyści.
Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych
doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętności niezbędne dla skutecznego
przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom
zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi
do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje.
- Jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
- Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
- Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
- Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
- Jak budować zaufanie, kiedy nie realizuje się zlecenia dla klienta?
![](https://dl.dropbox.com/u/<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50245/allegro/alcom/ico_book.gif)
|