Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje...

19-01-2012, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.10 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003094735
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 05:59:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
Charles H. Green, David H. Maister, Robert M. Galford

Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2925-1
  • liczba stron: 280
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: power
  • Wymiary: 148 x 210 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-02
  • Opis

    Klucz do serca każdego klienta

    • Poznaj zasady tworzenia trwałych relacji
    • Stosuj postawy gwarantujące skuteczność w działaniu
    • Praktykuj pięć etapów budowania zaufania
    Oto książka, która trafia w samo sedno i doskonale opisuje istotę działalności doradczej. Ta przełomowa książka to lektura obowiązkowa.
    profesor Charles Fombrun,
    Leonard N. Stern School of Business, Uniwersytet Nowojorski
    Zaufanie to klucz, za pomocą którego można otworzyć drzwi bezcennego dialogu z klientami. Ta książka wyjaśnia, jak nawiązać relacje, które można potem podtrzymywać przez całe życie.
    James E. Copeland jr,
    dyrektor generalny Deloitte & Touche, Deloitte Touche Tomatsu
    To genialna, a zarazem praktyczna książka. Paradoksalnie dziś, w naszym szalonym świecie, zaufanie ma większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej.
    Tom Peters,
    autor książki Profesjonalna firma usługowa

    Niegdyś relacje między klientem a dostawcą usług profesjonalnych oparte były na niepodważalnym zaufaniu. Stanowiło ono fundament, na którym powstawały i rozwijały się wielkie firmy oraz instytucje. Chociaż tamte czasy prawdopodobnie już nigdy nie wrócą, zaufanie nadal jest niezwykle potrzebne. Dzisiaj trzeba sobie jednak na nie zapracować, a następnie podtrzymywać je przez cały okres trwania profesjonalnej kariery.

    Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyści.

    Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętności niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje.
    • Jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
    • Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
    • Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
    • Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
    • Jak budować zaufanie, kiedy nie realizuje się zlecenia dla klienta?

    Spis treści:
    Wprowadzenie (11)
    Jak korzystać z tej książki (15)
    Część pierwsza: O zaufaniu (17)
    • 1. Krótki przegląd (19)
      Na jakie korzyści mógłbyś liczyć, gdyby klienci bardziej Ci ufali? Jakie są najważniejsze cechy wyróżniające zaufanego doradcę?
    • 2. Kogo można nazwać zaufanym doradcą? (23)
      Cóż takiego robią wszyscy zaufani doradcy?
    • 3. Zdobywanie zaufania (35)
      Jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
    • 4. Udzielanie rad (47)
      Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
    • 5. Sztuka uwodzenia, czyli budowanie relacji (59)
      Zasady budowania silnych relacji
    • 6. Znaczenie mentalności (73)
      Jaka postawa gwarantuje skuteczność w działaniu?
    • 7. Szczerość czy technika? (81)
      Czy naprawdę trzeba interesować się sprawami tych, którym się doradza?

    Część druga: Zdobywanie zaufania - podejście usystematyzowane (91)
    • 8. Równanie zaufania (93)
      Cztery kluczowe czynniki, od których zależy poziom zaufania
    • 9. Budowanie zaufania (111)
      Pięć etapów budowania zaufania
    • 10. Zaangażowanie (119)
      Jak przekonać klienta do podjęcia dyskusji?
    • 11. Sztuka słuchania (127)
      Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
    • 12. Przedstawianie problemów w kontekście (137)
      Jak możesz pomóc klientowi spojrzeć na dotychczasowy problem z nowej perspektywy?
    • 13. Tworzenie wizji alternatywnej rzeczywistości (147)
      Jak możesz pomóc klientowi wyjaśnić, o co naprawdę mu chodzi?
    • 14. Zobowiązanie (153)
      Jak zyskać pewność, że klient podejmie wszystkie działania, żeby rozwiązać swój problem?

    Część trzecia: Zaufanie w praktyce (163)
    • 15. Co w tym takiego trudnego? (165)
      Dlaczego prawdziwe relacje oparte na zaufaniu należą do rzadkości?
    • 16. Różne typy klientów (183)
      Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
    • 17. Podejście porucznika Columbo (195)
      Czego możemy się nauczyć od nieortodoksyjnego człowieka sukcesu?
    • 18. Znaczenie zaufania na etapie zdobywania zlecenia (199)
      Jak budować zaufanie na początku relacji?
    • 19. Zdobywanie zaufania w związku z realizacją bieżącego zadania (205)
      Jak pracować nad zadaniem w taki sposób, aby jednocześnie wzmacniać zaufanie?
    • 20. Odzyskiwanie zaufania bez związku z realizacją bieżącego zadania (213)
      Jak budować zaufanie, kiedy akurat nie realizuje się zlecenia dla klienta?
    • 21. Sprzedaż krzyżowa (221)
      Dlaczego sprzedaż krzyżowa to tak wielkie wyzwanie i co można na to poradzić?
    • 22. Lista najszybszych i najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie zaufania (235)
      Które sprawy są najważniejsze i na czym należy się skupić w pierwszej kolejności?

    Dodatek: Zestawienie naszych list (243)
    Podziękowania (267)
    Źródła i literatura (269)
    O autorach (273)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa